SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

crossfit pod sw ,ile razy w tygodniu?? chodzi o wytrzymalosc silowa

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5714

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Robisz coś z tą skoliozą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 603
tak, mam swojego fizjoterapeute do ktorego chodze prywatnie i on nadzoruje ta skolioze, polecil mi basen i cwiczenia rozciagajace i uskuteczniam to od 2 lat ,fizjoterapeuta twierdzi ze zrobilem duza prace w kierunku tej skoliozy, nie powieksza sie ;] plywam na basenie i wykonuje roznorakie cwiczenia na kregoslup;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 603
a wiec jak z tym treningiem ?? poleci cos ktos ??;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Spokojnie nikt tu nie siedzi 24 h

Uznajmy że mamy 13-14 tygodni do zawodów , ja bym to tak podzielił .

8 tygodni Cross fit lub kompleks z hantlami , możesz mieszać co trening jakiś inny program .

4 tygodnie interwały - jak to wygląda bez uniesień żeby się nie popalić .

10 minut bieg na rozruch
5-10 interwałów 20/40
10 minut bieg na zejście .

startujesz sobie z 5 a starasz się co trening dodać 1-2 interwały - na luzie .

ostatni tydzień przed zawodami sam trening SW w terenie lekki bieg ( leciutko byle grzać organizm ) walki z cieniem , powtórki technik - najlepiej ( plener ) by warunku stawiały opór a ciepła sala na zawodach była dla ciebie jak wybawienie - PRZYJAZNA .

Co do programów CROSS , KOMPLEKSÓW wystarczy że rzucisz okiem na podwieszone tematy .

Nie będę mówił jak ważne jest odżywianie i odpowiednie wypoczynek bo z takim doświadczeniem sportowym powinieneś to wiedzieć .

Zwrócę uwagę że warto wrzucić w tym okresie terapie anty przeziębieniową żeby na kilka dni przed zawodami nie czuć się zmęczony

pozdrawiam .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 603
i o to mi chodziło ;] dzieki wielkie za trening ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Oczywiście te programy dobieraj z głową i nie trenuj do bólu , gdyż nie na tym to polega . Przy treningach SW pamiętaj by nie przemęczać stabilizatorów ciała ( prostownik grzbietu i mięśnie brzucha ) więc nie katuj bez sensu brzucha , gdyż łatwo wtedy o kontuzje na sali treningowej .

życzę powodzenia , możesz po kwietniu jak będzie ci się chciało wrzucić jakieś info jak ci poszło na zawodach .

Warto byś wdrążył jakąś suplementacje polecam ( BCAA przed treningiem , w trakcie izotonik , po treningu porcja białka z jakimiś owocami ) plus magnez przed snem , warto też wspomagać prace umysłową ja stosuje lecytynę .

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 603
spoko jak cos to dam znac ;] wplote interwały na dwa razy w tygodniu na basenie a jak mroz troche popusci to w plener, do tego trening crossfit dzieki pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7
Witam
Chciałbym prosic doswiadczonych ludzi o pomoc w ułozeniu dla mnie treningu CF. Wczesniej trenowałem bieg na 400m ok 5lat obecnie jestem po przerwie 4 miesięcznej.Miałem doczynienia z zarzytami rwaniami martwym ciagiem przysiadanmi itd Moja waga to 84kg przy wzroscie 192cm.Co mozecie Mi zaproponować?????czekam na odpowiedz
z góry WIELKIE DZIĘKI :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powoli przygotowanie do redukcji, cz tak będzie dobrze

Następny temat

skakanka

Wheya