SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cop na odblok

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 745

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 416
witam za tydzien koncze cykl dzisiaj wziolem czwarty i osatatgni niestety strzal decki bo mi spadla fiolka i sie stlukla ( piiiiii jego mac!) jeszcze przez tydzuen bede bral winstrol. firma decki i winka british dragon. mam pasek clomidu. powinien wystarczyc tylko nie wiem kiedy zaczac brac i ile...? z gory dzienkowka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1236 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
nie bierz wcale, deki tam nie było na bank, jak była to w tak zaniżonym stężeniu że Cię nie zablokowała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 416
w sumie ptaszek mi warjuje lepiej niz przed cyklem;D czyli mowisz nic nie brac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1236 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
teraz to już na 100% jestem pewien że tam deki nie było, testa dostałeś, jakbyś miał deke libido by napewno nie wzrosło, po 4 strzałach testy bym się nie odblokowywał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 416
a jak byla...?? clomid moze zaszkodzic? nie chce ryzykowac poprostu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2118
A co teraz BD taki syf produkuje? :-/ Pamietam jak brat walil Durabol z BD to go porobilo tak dosc, ale to juz bylo z dobre 4 lata temu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1236 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
nie było, clomid to nie cukierki
bd teraz chyba najgorsza opcja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3948 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16264
deki clomidem sie nie odblokowywuje. ale miałes teścia pewnie propa i 4 strzały nie ma po co odblokowywać, weź jakąs kreatyne zarzuć i będzie git

Łowca Winstrolu w polskiej aptece
zbieram sogi na speca

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 416
kreatyne jem od polowy cyklu ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 121 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2118
Jak ci ptaszek "wariowal lepiej jak przed cyklem" to deki nie bylo, jakby byla to by tak nie "wariowal"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 416
oj z warjowaniem troszke ze tak powiem "przekolorowalem";D ale ok dzinekowa chlopaki za porade;p teraz musze gdzies ten clomid sprzedac i bedize git malina ;p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prop

Następny temat

prosze o pomoc w dawkowaniu !!!

injelly