SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co zrobić żeby schudnąć ?Dieta niskowęglowodanowa.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5207

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52
Jak zrzucać kilogramy?Czytałem dużo na temat diety z niską zawartością węglowodanów , czy ona będzie skuteczna żeby zgubić 30 kg?Jak tą dietę ułożyć żeby przyniosła rezultaty i jakie suplementy do niej stosować?Jakie ćwiczenia zalecacie?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 110

Wzrost: 175

Obwód klatki: 117

Obwód ramienia: 41

Obwód talii: 115

Obwód uda: 67

Obwód łydki: 43

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 46%

Aktywność w ciągu dnia: praca stojąca, dużo chodzenia.

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: jazda na rowerze

Odżywianie: obecnie próbuję diety low carbo , a przedtem jadłem wszystko.

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: nadciśnienie, stłuszczenie wątroby.

Preferowane formy aktywności fizycznej: jazda na rowerze przynajmniej 4x w tygodniu co najmniej 1h

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nigdy nie stosowałem

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 403 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6003
Powinieneś ułożyć sobie klasyczna 6 posiłkową dietę, w oparciu o dekalog deitetyczny, który znajdziesz w postach podwieszonych. Musisz zacząć odżywiać się w sposób prawidłowy, po mału wprowadzając jednocześnie lekki deficyt kaloryczny (np. 200 kcal mniej niż wychodzi z oblicznaia Dzinnego Zapotrzeboania kalorycznego), rozsądne ćwiczenia siłowe (trening siłowy pozwoli po poerwsze na utrzymanie mięsni, pozwoli szybciej mięśniom spalić otoaczający je tłuszcz) oraz aeroby, które i tak już robisz. Suplementacja...hm...najpierw spróbuj nomalnej diety wraz z cwiczeniami i aktywnością tlenową, potem jak będziesz chciał sę dociąc jak już zrzucisz powiedzmy 25 kg mozesz pomyslec o spalaczach. Ja zrzuciłem pare dobrych kilogramów tylko na diecie, cwiczeniach siłowych oraz aerobach, bez zadnej suplementacji i wcale nie załuje, ze nie brałem spalaczy. Dopero teraz sie zastanawiam, czy nie sciąć się bardziej, choć zmieniłem aeroby na hiit i znowu mam silny bodziec do salania. W Twoim przypadku dieta, siłowe i aeroby napewno wyjdą na dobre. Tylko na to potrzeba sporo czasu, bo przeciez i cieżar jest spory do zrzucenia.

pzdr,
1

"It's not the mountain we conquer, but ourselves" Sir Edmund Hillary
http://www.sfd.pl/_PODARUJMY_5_PLN_DZIECIOM_!!!_-_ZOBACZ!!!-t388352.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 188 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 595
Ja bym dodal , ze basen jest niezly przy redukcji tkanki tluszczowej . Dodatkowo , mysle ,ze jesli chodzi Ci o sama redukcje to polecam cwiczenia areobowe , jak bieg , rower , basen ...Bardzo dobre jest wioslowanie . Jesli chodzi o dieta nisko weglowodanowa to mysle , ze powinienes ulozyc sobie plan z uwzglednieniem ilosc kalorii .
Weglowodany to paliwo organizmu , czy jezdziles kiedys samochodem bez paliwa ? ;)

Duo cum faciunt idem, non est idem - Gdy dwóch robi to samo, to nie jest to samo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10998
Ja bym dodal , ze basen jest niezly przy redukcji tkanki tluszczowej

COGITO, czy możesz rozwinąć ten temat?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 188 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 595
Do plywania na basenie , organizm wykorzystuje bardzo duza ilosc miesni a co za tym idzie zapotrzebowanie organizmu na enegrie wzrasta a o to nam chodzi o "spalenie" dodatkowych kalorii .
Plywac nalezy w rownym tempie , bardzo wazny jest tez oddech(rowny) ale to juz wymaga treningu. Nastepna rzecz to to, iz organizm musi podniesc temperature ciala na co potrzebuje energi , pamietajmy , ze jestesmy w bezposrednim kontakcie z woda , ktora ma nizsza temperature .
Do pracy miesni , nie wystarczaja tylko nasze zmagazynowane tluszcze , trzeba tez weglowodanow prostych wiec nie warto sie glodzic tylko odpowiednio sie odzywiac .

Duo cum faciunt idem, non est idem - Gdy dwóch robi to samo, to nie jest to samo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10998
dlaczego w takim razie dokonałeś podziału na basen i inne ćwiczenia aerobowe?
Czy to co napisałeś wynika tylko z Twojego logicznego myślenia, czy masz może jakieś źródło tej wiedzy?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 188 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 595
Uwazam , ze basen jest ciekawym rozwiazaniem , bo o ile dobrze pamietam to godzina biegu w tempie 8km/h to jakies 600 kalorii spalonych a godzina plywania na basenie stylem dowolnym to ponad tysiac 1000 kalorii oczywscie wszystko zalezy od tempa, wiec cwiczac przez ten sam czas spalamy wiecej kalorii na basenie niz na bieganiu na przyklad . Oczywiscie , kazde aeroby sa dobre w spalaniu tluszczu i warto zmieniac je miedzy soba chocby po to aby nie bylo nudno. Oczywiscie , jesli cwiczymy okreslone partie miesni i nie chcemy ich przemeczac musimy odpowiednio sobie dobrac cwiczenie aeorobowe .

Duo cum faciunt idem, non est idem - Gdy dwóch robi to samo, to nie jest to samo.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Drobna pomoc - wejdz

Następny temat

rady dla początkującej

nutloveb