SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co zakupić

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 998

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 162
Witam, jestem dość zielony w tych sprawach więc zdam się na wiedze znawców :) mam 78 kg wagi natomiast zamierzam teraz troche podjesc i miec te 85 kilogramow, dla mnie to jakies 2 tygodnie zeby taka mase zrobic, natomiast mam takie pytanie, przydałby mi sie jakis wspomagacz do cwiczen na silowni, posiadam tricreatine malate i zamierzam kupic jakas odzywke zeby dobrze rzezbe zrobic a takze cos po treningu zeby nie czuc zmeczenia, bo po silowni czeka mnie praca, budzet maksymalnie chcalbym do 150zl. Polecicie cos?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 24621 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 105095
kone94
bez masy nie będzie raczej dobrej rzeżby, teraz jestem nadzwyczaj chudy, przynajmniej tak sie czyje, poprostu widać jakiś zarys mięśni ale bardziej to skóra i kości. Jeżeli chodzi o szybkie przybieranie na wadze to u mnie to prosto przychodzi, raz zrzucilem 5 kilogramow w 2 dni wiec prosze Cie Skeba zanim cos powiesz to przemysl to. Poprostu zeby zrobic jakas rzezbe musze przybrac od kilku do kilkunastu kilo, cwicze codziennie w domu intensywnie ale chce zaczac uczeszczac na silownie.


więc jak chcesz dobrą rzeźbę to rób jakościową masę przez następne 2-3 lata i zakończ to solidną redukcją to będziesz rzeźbę miał budowanie mięśnia to miesiące,lata
...
Napisał(a)