SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co to jest ??

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 9348

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Wiek 15 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9483
Miałem coś podobnego ale po tyg. zniknęlo do dzis nie wiem po czym

życie...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 302 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4571
No ja tez mialem wczesniej ale zmniejszylem ilosc bialka i bylo oki na ok dwa tygodnie..teraz znowu sie zaczelo i ogolnie mnie to z lekka wykancza dlatego jesli ktos ma jakies pomysly to bede dzwieczny i wdzieczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1604 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19686
czesc ludzi (10 %) nie toleruje mleka sprobuj odstawic na jakis czas

btw;

mleko + kiszone ogórki i kapusta i w napojach mlecznych (szczególnie fermentowanych), i w kiszonkach znajdują się pożyteczne bakterie kwasu mlekowego; podwojenie dawki kwasu mlekowego może jednak zaburzyć pracę żołądka i jelit (wzdęcia, ból, biegunka)

picie samego mleka przez osoby uczulone powoduje podobne objawy (takze te zmiany skorne)

Zmieniony przez - kuba1989 w dniu 2007-04-07 00:16:00

Gdyby g**no mialo jakakolwiek wartosc, to biedak nie mialby nawet dupy..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 5613 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42549
a swedzi cie to??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 302 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4571
Dzis rano zamiast mleka uzylem wody i darowalem sobie banana i nie miksowalem i w sumie jest oki wiec chyba jakis nadwrazliwy na mleczko sie zrobilem nie wiedziec czemu gdyz nigdy wczesniej tak nie mialem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Strzykanie w kręgosłupie

Następny temat

choroba a kreatyna

Water