SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co radzicie?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1987

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11125 Napisanych postów 51318 Wiek 30 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
Trenuje grę w hokeja od kilku lat. Z powodu tego że mam: 20 lat, 183 wzrostu i nie mogę przekroczyć magicznych 70 kg. Chce sobie jakos pomoc.
Na treningach pije izotonik pagerów i od mniewiecej roku staram się jeść kurczaka itp. a jem bardzo dużo, mogę jeść cały czas.
*izotonik oshee
Chyba to wszystko
Nie ćwiczeń na siłowni a hokej trenuje 3-4 razy na tydzień po 1.5h
Co polecilibyscie mi w takiej sytuacji. Jestem zielony w tej dziedziny, dodaje i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39
Oblicz ile Twoja aktualna dieta daję Ci kcal, przypomnę, że 1g białka to 4kcal,
1g węgli również 4 kcal, a tłuszczy 1gr 9kcal.
Następnie jeśli chcesz zwiększyć masę to weź założenie od docelowej wagi,
na początek proponuje białko dla osoby ważącej 75kg.
Czyli 2x75kg= 150gr.
Z ilością białka możesz śmiało eksperymentować natomiast nie przekraczaj 3gr. białka
na kg ciała bo w większe jego ilości bawią najwięksi kulturyści. Oczywiście Twoje dzienne
spożycie białka nie powinno być również mniejsze niż 2gr. białka na kg ciała.
Resztę kcal w ciągu dnia dodajesz w zdrowych tłuszczach oraz węglowodanach,
natomiast jeśli dieta nie będzie przynosić efektów, kaloryczność posiłków zwiększaj
stopniowo, żebyś nagle się nie zalał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
To jeszcze raz ja
Chcialbym miec jakas swobode. Spozywac mam zamiar rano i po treningu, a w dni gdzie nie mam treningu tylko od rana. Moja dieta...nie jem jakos sztywno. Jem kurczaka, ryz w przewazaniu, ale tez wszystko inne. Jesli chodzi o zarcie czesto jest to cos z promocji. Czasem spagetti.
Roznie tlumacza. Ja chce troche przybyc na masie. SLszalem ze gainer jest wlasnie dla takich osob. TLumaczono mi, ze jesli mam zbyt malo weglowodanow organizm pobiera energie z bialka i dlatego potrzebne mi weglowodany, a organizm wtedy bialko z zywnosci bedzie mogl spokojnie ladowac w miesnie. Wiec mze gainer?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17672 Napisanych postów 131618 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1458077
w mięśnie Ci nic nie wejdzie, aby mięśnie rosły musi być bodziec do ich wzrostu a Ty nie trenujesz. Jak intensywnie grasz w hokeja po prostu kalorie idą na energię do treningów.
Co wczoraj zjadłeś wg schematu https://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
produkt ilość kcal białko węglowodany tłuszcze
Mięso z piersi kurczaka 500,0 g 486,0 108,0 g 0,0 g 6,0 g
Ryż biały 150,0 g 509,3 10,1 g 114,9 g 1,1 g
Rosół z kury 400,0 g 305,2 17,2 g 6,0 g 23,6 g
Szynka kanapkowa 10,0 g 9,7 1,4 g 0,1 g 0,4 g
Śmietana domowa 18% 250,0 g 470,0 5,0 g 11,3 g 45,0 g
Chleb żytni jasny 100,0 g 237,7 4,0 g 52,5 g 1,3 g
Makaron dwujajeczny 100,0 g 368,6 11,5 g 74,8 g 2,6 g
TYMBARK Sok warzywny 400,0 g 88,8 2,8 g 17,6 g 0,8 g
1 910,0 g 2 475,2 159,9 g 277,2 g 80,8 g
25,8% 44,8% 29,4%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
niestety mam jakis uproszczony schemat dodawania odpowiedzi, nie moge zalaczyc pliku, anie tego lepiej upozadkowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
udalo sie!

Zmieniony przez - jkenart w dniu 2014-12-05 13:15:10




Zmieniony przez - jkenart w dniu 2014-12-05 13:16:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39
jkenart
To jeszcze raz ja
Chcialbym miec jakas swobode. Spozywac mam zamiar rano i po treningu, a w dni gdzie nie mam treningu tylko od rana. Moja dieta...nie jem jakos sztywno. Jem kurczaka, ryz w przewazaniu, ale tez wszystko inne. Jesli chodzi o zarcie czesto jest to cos z promocji. Czasem spagetti.
Roznie tlumacza. Ja chce troche przybyc na masie. SLszalem ze gainer jest wlasnie dla takich osob. TLumaczono mi, ze jesli mam zbyt malo weglowodanow organizm pobiera energie z bialka i dlatego potrzebne mi weglowodany, a organizm wtedy bialko z zywnosci bedzie mogl spokojnie ladowac w miesnie. Wiec mze gainer?


Zacznijmy od początku. Skup się na tym by powoli wprowadzać w swoje odżywianie prawidłowe jego proporcje.
Wiem, że jest to ciężkie dlatego rób to etapami.
1. W pierwszym etapie skup się na białku i tak jak mówię 2gr. białka na kg masy ciała. Jeśli Twoim celem jest
75kg masy, wtedy jesz dziennie 150gr białka. Do tego musisz te 150gr. podzielić minimum na 3 posiłki bo inaczej
po prostu w*srasz to białko bez pożytku dla organizmu, gdyż organizm jest w stanie ok. max na posiłek przyswoić
50gr białka.
2. Potem zacznij wprowadzać zdrowe tłuszcze oraz węglowodany w swoją dietę, znajdziesz tego masę w internecie.

Co do gainerów, jeśli nie masz ustalonej diety to wszelkie odżywki białkowe, węglowodanowe, bulki, gainery, carbo
nie są Ci potrzebne bo kupuje się je w momencie kiedy w diecie brakuje któregoś ze składników lub nie jesteśmy
wstanie zjeść normalnego posiłku wtedy uzupełniamy dietę danym składnikiem w postaci proszku. Natomiast kupowanie
suplementów diety, bez ustalonej diety to jak kupowanie rękawiczek osobie bez dłoni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
ok. moa dieta wygladala by tak ze co drugi dzien jadl bym 150g bialka (mowie co drugi bo nie bede wstanie sobie rozplanowac ze teraz o tej godzinie jem to, jutro to a dzisiaj to) o liczenie tlszczy i innych n razie bym sie nie bral, bo nie jestem w stanie tego zrobic. Ale to co jem zawsze bylo by z uklonem dla bialka. Wiec wychodzilo by dziennie spokojnie po 100g bialka srednio. Do tego przyjmowal bym gainer ktory uzupelnial by ta porcje do w zaleznosci od dnia 150-200g bialka. Reszta z gainera (witaminy, wegle itd) uzupelniala by to czego nie dostarczylem danego dnia i dzieki temu bialko nie ujmowane by bylo na regeneracje organizmu po treningu. Czy tak moze to wygladac? Powinno przynosic efekty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39
jkenart
ok. moa dieta wygladala by tak ze co drugi dzien jadl bym 150g bialka (mowie co drugi bo nie bede wstanie sobie rozplanowac ze teraz o tej godzinie jem to, jutro to a dzisiaj to) o liczenie tlszczy i innych n razie bym sie nie bral, bo nie jestem w stanie tego zrobic. Ale to co jem zawsze bylo by z uklonem dla bialka. Wiec wychodzilo by dziennie spokojnie po 100g bialka srednio. Do tego przyjmowal bym gainer ktory uzupelnial by ta porcje do w zaleznosci od dnia 150-200g bialka. Reszta z gainera (witaminy, wegle itd) uzupelniala by to czego nie dostarczylem danego dnia i dzieki temu bialko nie ujmowane by bylo na regeneracje organizmu po treningu. Czy tak moze to wygladac? Powinno przynosic efekty

Białka nie można przyjmować jednego dnia więcej drugiego mniej. Lepiej żebyś miał jedną stałą jego
ilość w ciągu dnia niż wyciągać średnią z dwóch dni bo organizm nie działa na takiej zasadzie.
Węglowodany można przyjmować w różnej ilości w zależności od intensywności dnia oraz
z tego tytułu, że odkłada się w postaci glikogenu, ale białko powinno być
liczbą stałą i niezmienną. Rozumiem jeśli masz napięty budżet bo sam też taki posiadam natomiast
jak się pomyśli to da się wszystko zrobić.
I pamiętaj w sklepie czytaj wartości odżywcze bo produkt produktowi nierówny !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
rozumiem. Bialko codziennie tyle samo z jedzenia. Z uplywe czasu zabral bym sie rowniez za kontrole nad tluszczami i weglowodanami. Szake pil bym codziennie a w dniu treningu od rana i wieczorem-po treningu. Moze tak byc? Jesli chodzi o jakies wspomagacze to chyba trzeba bo jak pisalem - jem a nie tyjem, duza przemiana materii i aktywny tryb zycia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

cennik

Następny temat

apteka

WHEY premium