SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co radzicie?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2043

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Trenuje grę w hokeja od kilku lat. Z powodu tego że mam: 20 lat, 183 wzrostu i nie mogę przekroczyć magicznych 70 kg. Chce sobie jakos pomoc.
Na treningach pije izotonik pagerów i od mniewiecej roku staram się jeść kurczaka itp. a jem bardzo dużo, mogę jeść cały czas.
*izotonik oshee
Chyba to wszystko
Nie ćwiczeń na siłowni a hokej trenuje 3-4 razy na tydzień po 1.5h
Co polecilibyscie mi w takiej sytuacji. Jestem zielony w tej dziedziny, dodaje i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39
Oblicz ile Twoja aktualna dieta daję Ci kcal, przypomnę, że 1g białka to 4kcal,
1g węgli również 4 kcal, a tłuszczy 1gr 9kcal.
Następnie jeśli chcesz zwiększyć masę to weź założenie od docelowej wagi,
na początek proponuje białko dla osoby ważącej 75kg.
Czyli 2x75kg= 150gr.
Z ilością białka możesz śmiało eksperymentować natomiast nie przekraczaj 3gr. białka
na kg ciała bo w większe jego ilości bawią najwięksi kulturyści. Oczywiście Twoje dzienne
spożycie białka nie powinno być również mniejsze niż 2gr. białka na kg ciała.
Resztę kcal w ciągu dnia dodajesz w zdrowych tłuszczach oraz węglowodanach,
natomiast jeśli dieta nie będzie przynosić efektów, kaloryczność posiłków zwiększaj
stopniowo, żebyś nagle się nie zalał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie