SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co myslicie o moim połączeniu treningu siłowego ze specjalistycznym armwestlingowym?

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

Ilość wyświetleń tematu: 1139

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 2282 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11471
to tylko luźny plan który ciągle modyfikuje i udoskonalam ale podstawy już są, rozkład dni też jeszcze muszę dopracować, najbardziej mi chodzi o samo połączenie, czy tak może wyglądać trening armwrestllera.
1.
-klatka 2 ćwizenia max 7serii
-biceps 2 ćwiczenia typowo kulturystyczne na średnich ćiężarach ok 6 serii razem 6-12 powtórzeń
-przedramie 2 ćwiczenia typowo kulturystyczne ok 4 serii
3
biceps 2 ćwiczenia armwrestlingowe i maxymalne obciążenia oczywiście po solidnej rozgrzewce
przedramie ćwiczenia armwrestlingowe na wyciągu i ewentualnie przy stole
Nogi
1-2 ćwiczenia na czworogłowe
1- na dwugłowe
1-na łydki

4
plecy
1. martwy ciag
2 ćwiczenia na najszerszy grzbietu ok 8 serii

6
-triceps 2 ćwiczenia 8serii
-armwrestking sparingi ićwiczenia przy stole
7
barki 3-4 ćwiczenia 9-11 serii

wytrwałosc drogą do sukcesu

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1379 Wiek 17 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2999
No nie do konca...
Wiesz armwrestler nie potrzebuje trenowac nog wrecz ich nie powinien trenowac!! zabieraja one jedynie mase, ktora bardziej przydala by sie Ramionom. Mniejsza waga to teoretycznie wieksze szanse w walce. Trening armwreslera ciezko w taki sposob jest polaczyc z treningiem kulturysty.
Powiedz mi co tak naprawde chcesz osiagnac i jakie sa Twoje cele??
Cwiczenia typowo armwrestlerskie ograniczaja np ruch nadgarstka budujac jego sile oraz usztywniajac go w prostym ustawieniu co daje wieksza kontorle podczas walki. kulturystyczny trening stara sie wyrzezbic i rozwinac miesnie przedramion, wtedy przeginasz nadgarstek i nie masz tego punktu w ktorym posiadasz najwieksza sile i Twoj przeciwnik moze sutecznie z wieksza latwoscia wygiac Ci nadgarstek.
Trening bicepsow jest w miare ok. Trzeba wykonywac pelne cwiczenia zeby rozgrzac i porozciagac miesnie, pozniej po jednym takim cwiczeniu nalezy wlasnie wykonywac cwiczenia w koncie 90 stopni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 2282 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11471
wsumie waże i tak ponad 100 więc mi ta waga specjalnie nie przeszkadza, co do ćwiczeń przemyslę wszystko i pojawię się jak poprawie plan, a co do tego co chce osiągnąc hmm, chce niezaniedbując innych sportów, sprawdzic czy będe mial jakies szaaanse w armwrestlingu, jeśli po jakimś czasie okaże sie że tak to trening napewno zrobię bardziej specjalistyczny

wytrwałosc drogą do sukcesu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1379 Wiek 17 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2999
No to masa niezla- masz racje mozesz tak trenowac, ale daj wiecej na lapki cwiczen i jakies sparingi Ci sie przydadza- bez tego nie bedzie nacisku bocznego i sily na reke i szybkosci i techniki a juz w ogole nie bedzie wytrzymalosci!! ulepsz jeszcze plan i do dziela
Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

krótkie pytanie o długość ręki

Następny temat

KAFTAN DO SIADÓW TITAN

whey deli