SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co dalej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 458

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 224
1. po zakonczonym FBW (1 zestaw 3x sesje w tygodniu) i okresie regeneracji przejsc do nastepnego FBW 1 zestaw 3x sesje w tyg tylko ze pozmieniane cwiczenia czy moze 2 zestawy A-B rowniez 3x (pon-A sr-B pt-A pon-B itd) w tyg?

2. plany treningowe, odrazu ulozylem (glownie wzorowane z tego co znalalzem na forum + swoje korekty) oczywiscie standardowe pytanie czy dobrze czy cos pozmieniac?

FBW 1 zestaw:
Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s 12-10-8
Klatka: Wyciskanie sztangi plasko 3s 12-10-8
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s 12-10
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s 12-10
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielek jednoracz 2s 10-8

dodatkowe pytanie dotyczace klatki: czy w 1 dniu treningowym w tygodniu w srody zamiast wyciskania plasko mozna zamienic na skos czy lepiej nie kombinowac?

FBW 2 zestawy A-B:
A
Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s 12-10-8
Klatka: Wyciskanie sztangi skos 3s 12-10-8
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s 12-10
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s 12-10
Triceps: pompki w podporze tylem 2s 10-8

B
Nogi: Przysiady ze sztanga z przodu 3s 12-10-8
Plecy: sztrugsy sztangielkami 3s 12-10-8
Klatka: Wyciskanie sztangi plasko 3s 12-10-8
Barki: Podciaganie sztangi wzdluz tulowia 2s 12-10
Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem mlotkowym 2s 12-10
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielek jednoracz 2s 10-8

3. jaki dobor obciazenia po przerwie regeneracyjnej - na duze partie pierwsza seria 60%, 2 70%, 3 seria 80% jednego poprawnie wykonanego maxymalnego powtorzenia, na male 1s 60% 2s 70% tak cwiczylem do tej pory i teraz wazne - zmniejszenie do 40-50% bedzie odpowiednie? i ile cwiczyc tym lzejszym obciazeniem zanim przejde do prawidlowego cwiczenia tzn. ile treningow 2-3 max? przykladowo

nastepna rzecz juz ostatnia ;) klatka troche odstaje zastoj sie zrobil i wlasnie po tych lzejszych treningach na poczatek po przerwie cwiczyc tak jak cwiczylem czyli seriami 60%-70%-80% czy moze lepiej zaczac od np. 50% kazda seria i co tydzien dokladac po te 2,5 kg? badz na poczatku nawet wczesniej co trening dokladac a pozniej jak bedzie ciezej dopiero wtedy jak bede zamierzony zakres powtorzen wykonywal?

oswieccie :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 224
podbijam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
pierwsza sprawa przydała by sie ANKIETA druga sprawa rzeczywiscie jest troche beldów Plecy leża oprócz wiosłowania nie ma nic chyba że szrugsy uważasz jako plecy brak podstawowych ćwiczen a przedewszystkim MC
Podciaganie sztangi wzdluz tulowia TO ĆWICZENIE SOBIE ODPUSC JEST BARDZO KONTUZJOGENNE obciaza bardzo stawy ale móglbym chaotycznie pisac bo chaotycznie sie przedstawiles ANKIETA I pogadamy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN czy zwiększę masę i siłę?

Następny temat

ocena planu treningowego

Fruzelina