SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

clenbuterol - zamiana zbędnego tłuszczyku w mięśnie???

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 1791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez krzykacz z działu Doping.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1
WItam wszystkich. Jestem laikiem w tej dziedzinie i poszukuje fachowej porady dostosowanej indywidualnie do mojej sytuacji.

Mam 24 lata, wzrost 183, waga 82kg - niby standard, a jednak mnie sie nie podoba. Przerost tkanki tłuszczowej, mało masy mięśniowej.

Próbowałem ćwiczyć na sucho i przejść na dietę, po około roku ktoś mi uświadomił, że jestem strasznie chudy, wskoczyłem na wagę i szok - z 89 zrobiło się 64kg!! Upłyął kolejny rok i wróciłem do siebie(82 kg). Zacząłem jeść wszystko jak kiedyś i przestałem ćwiczyć (siła wyższa).

Teraz znów zaczyam ćwiczyć i stwierdziłem że muszę sie wspomóc. Tylko czym i jak?? I tu właśnie potrzebuję waszej pomocy.
Naczytałem się dużo teorii ale nie o to mi chodzi. Co waszym zdaniem powinienem "zażyć"? Co jeść? Jakiś program ćwiczeń??

Mam nadzieję że ktoś znajdzie trochę wolnego czasu żeby przekazać mi male know how. Z góry dziękuję.


Jeszcze jedno. Nie mam czasu na jakiś supertrening bo dużo pracuje (czasami 16h). Max co mogę poświęcić na trening to 5h tygodniowo. Do tego moja praca to samochód i biuro, czyli praktycznie zero ruchu i to zapewne stanowi duży problem w moim wypadku

Czasem lepiej stać milcząc i sprawiać tylko wrażenie idioty, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3600 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 27033