SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

classicbon sila masa motywacja!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 555

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40
Witam :) Mam na imie Damian , lat 17.Przygode z silownia zaczalem na poczatku roku , trenowalem 4 razy w tygodniu i tak przez 3 miesiace.Niestety mialem drobny wypadek i musialem zostawic silownie na 2 tygodnie , ale juz nie wrocilem przez ponad dwa miesiace z braku motywacji.Od czerwca zaczalem cwiczyc , nieregularnie bez diety ,ogolnie aby sie poruszac.Od poczatku tego miesiaca postanowilem sobie ze silownia to duzo dla mnie , w jakims sensie zaczalem kochac ciezary i chce cwiczyc regularnie :)

Od nastepnego miesiaca zapisuje sie na silownie , w tym miesiacu jestem zmuszony cwiczyc w domowych warunkach.W domu mam atlas do cwiczen , klasyczny z calkiem niezlym obciazeniem , oraz dwa hantle po 10kg.Przez te 2-3 tygodnie chce sie porzadnie przygotowac do wyjscia na silownie.Wiem ze na atlasie za duzo nie zdzialam ale sie postaram.

PS.chcialbym dodac ze w poprzednim roku mialem stycznosc z silownia ale to tak 3miesiace , przerwa 2miesiace , znowu 3 mies treningu i znowu przerwa , wiec raczej nic to nie dalo.

Troche wymiarów i wyników
Wzrost - 183
Waga - 75? Nie do konca pewny czy waga wskazuje prawidlowo bo cos malo.
Biceps-34cm
Brzuch-80cm
Udo-54cm
Lydki-42cm

Teraz troche o moim treningu:
Jako ze mam do dyspozycji tylko atlas i hantle moje treingi wygladaja tak:
D1.5serii wyciag po 11 powtorzen(wasko)+6serii po 11 powtorzen (szeroko) , zaczynam od 40kg , PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC , 5 serii po 10 powtorzen+hantlem UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 5serii po 10 powtorzen.


Inne aktywności;
- Wakacje , wiec jeziorko raz w tygodniu , raczej nic wiecej.
Oczywiście cel to siła , postaram dac z siebie maximum.

Zdjecia:
1.Sprzed 2 miesiecy 2.Sprzed 2-3 tygodnii.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40
Nie napisalem o diecie.Staram sie jesc duzo i zdrowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40
Trening dzien 1
5 serii gorny wyciag (plecy) wasko , po 11 powtorzen ,+ 5 serii wyciag gorny tylko ze na szeroko.
Triceps:
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC , 5 serii po 10 powtorzen+hantlem UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 5serii po 10 powtorzen.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
rozpisz plan, bo jakoś dziwnie wyglada
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 478 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8759
Odwiedź dział "trening w domowych warunkach", poczytaj podwieszone posty i spróbuj ułożyć normalny plan treningowy. Poza tym gdzie te zdjęcia? I pomyśl o diecie, bo bez diety ciężko pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW pod sztuki walki (thai-boxing)

Następny temat

Martwy ciąg

Fruzelina