SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ckd do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1150 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30337
Zaciekawiło mnie ckd i chciałbym spróbować jak to na mnie zadziała i ułożyłem sobie takie coś
waga 79kg Zapotrzebowanie to 2250 kcal
b-2,3 t-1,9 ww-0,4
192g 158g 32g
b/t/ww
1
jajka całe 180g
ser gouda 100g
tran
52/42/2
2.
mintaj 100g
orzechy włoskie 30
oliwa 10g
21/28/5
3
tuńczyk 60g
orzechy włoskie 60g
ogórek
20/30/12
4
łosoś 110g
oliwa 15g
orzechy laskowe 10
brokuły
25/30/2
PO treningu od razu wpc 30g
5
pierś z kurczaka 100g
kalafior
21/1/5
6
ser chudy 100g
oliwa 20g
20/20/3,5
I mam takie pytania czy po treningu jak wypiję wpc to czy potem dawać tylko pierś z warzywem czy dodać też tłuszcze i zamierzam biegać po 1 śniadaniu , od razu po biegu wpc i po nim moge jeść tłuszcze ? I czy ser gouda jest dobrym rozwiązaniem bo zamierzam sobie robić taką pizze z jajek i sera


Zmieniony przez - misterjo w dniu 2009-05-30 00:28:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15245
CKD to system treningowo-dietetyczny. Jesteś pewny, iż podołasz ?

Żółte sery są dobrym rozwiązaniem pod warunkiem, że kupujesz ser a nie produkty seropodobne ze względu na wapń i wstępne przetrawienie kazeiny przez bakterie w procesie produkcji. WPC trakuj jak posiłek, zatem w następnym posiłku dawaj tłuszcz bez oporu. Jak wyglądają proporcje ? Brakuje mi nasyconych w diecie. Praktyka pokazuje, że bardzo wiele osób wyśmienicie się czuje, gdy większy udział kalorii czerpią z nasyconych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Wiek 2 lata Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14413
tłuszcze zwierzęce powinny stanowić przynajmniej 1/2 , a nawet 2/3 całości, daj tłuste mięso (np. karkówka, łopatka, schab, nogi kurczaka) zwłaszcza w posiłkach okołotreningowych, zapewniam, że bedziesz miał więcej siły niż po oliwie czy orzechach, uwazaj tez by te 12g węgli w posiłku nie wybilo Cię z ketozy, zwracaj uwage ile błonnika znajduje sie w danym warzywie, im wiecej tym lepiej, gouda jest pełnotłusty więc może być, ale uwazaj na tanie sery bo być może nie zawieraja tyle białka i tłuszczu ile faktycznie powinny, rozejrzyj sie za ementalerem - u mnie kosztuje 20zl/kg (chyba, ze szwajcarski 80zl/kg ) przy okazji wspomnę, że na ckd musisz zadbac o odpowiednią ilosc aerobów, sesja rano, sesja po treningu, sesja wieczorem, do tego jesli chcesz oszczedzic troche mięśnia to warto wrzucać antykataboliki - bcaa, aminokwasy serwatkowe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aeroby po treningu silowym

nutlove nowy