SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ciągnący ból przedramienia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9553

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10785
Witam mam taki problem strasznie rwie mnie cos w przedramieniu (wydaje mi sie jakby to były żyły?) jak podnoszcze cos lub odkladam nie wspomne juz o robieniu bicepsów(ból w górnej fazie ruchu i przy odkładaniu sztangi, nawet mały ciezar przy rozgrzewce) miewałem cos takiego kiedys, najczesciej jak jadlem cell pumpa albo mono co w sumie wbrew temu czemu słuzy zanizało mi ciezary przy bicepsie bo nie wytrzymywałem bólu. Dzis udało mi sie zrobic biceps tylko hantelkami chwytem młotkowym, bol był troche mniejszy.. Srałem prawie jak lekko dostałem w przedramie przy lekkim zblokowaniu sierpa..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 948 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3552
najlepiej idz do lekarza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10785
rodzinny bedzie patrzył sie na mnie jak na d****a i mnie wysmieje jak zwykle.. wiec to raczej odpada..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 503 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3699
Zamień sztangę na hantelki przynajmniej na 3 tyg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10785
przy młotkowym ból jest troche mniejszy.. ale tez ciezko sie robi..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16849
intensywnie rozciągaj nadgarstki, ćwicz przedramiona, zmien gryf prosty na łamany i tak jak wyżej a napewno przejdzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 493 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1000
dokladnie jak mowisz miałem na poczatku mojej przygodny na silowni takie ciagniecie u uczucie jak by sie miala lapa zlamac, i szczerze mowiac nie wiem jak ale przeszlo po robieniu przedramion silowo

Zmieniony przez - Tricownik w dniu 2008-04-07 22:20:43
1

LIGHT WEIGHT BEJBE !!! LOOOO!!:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10785
robie łamanym gryfem kiedys tak miałem ale lżej przez długi czas tego nie było a teraz znowu jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1838
Ja takze czasami to mam, a czasami po przerwie nie mam. Kiedys byl jakis temat na sfd ze to jakies zapalenie. Duzo ludzi pisalo ze po czasie samo przechodzi ale dokladnie nigdy o tym nigdzie nie wyczytalem. Pomagalo mi natomiast jak kupilem sobie rekawice z usztwniaczem na nadgarstki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 769 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17354
wina słabych i przeciążonych przedramion niestety... musisz bardziej je rozgrzewać, a założe się że pewnie jak spora częśc początkujacych pakerów wogóle ich nie ćwiczysz.. poza tym predyspozycje genowe do słabszych przedramion i najwazniejsze technika - pilnuj aby przy ćwiczeniach bicka nie ściagać nadgarstków do wewnątrz łokcia przy podnoszeniu ciężaru!!!

" bez diety nie ma atlety "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10785


ale wątpie ze np od wakacji wszyskto było ok i teraz nagle mi przedramiona osłabły? Ból jest tam gdzie ta linia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Motywacja

Następny temat

duze tętno przy aerobach

Masa