SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

chyba ginekomastia :(

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1156

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
Siemka jestem nowy ćwiczę od 2 miesięcy (hantelki,brzuszki itp) i mam duży problem bo schudłem na brzuchu a dalej mi zostaja takie duże piersi czytałem troche o tym że to chyba jest ginekomastia i można to leczyć operacyjnie albo samo powinno przejść z czasem.Mam to od 1gim. a jestem w 3 da się jakoś je zmniejszyć bez operacji ??

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12033 Napisanych postów 160413 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234305
daj foto z perspektywy przodem, na luzie
w Twoim wieku są tendencje do "czasowej" ginekomastii, jednak bardziej widac tutaj lipo, niz gino

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
Proszę a i czuje d obu guzy takie jak ściskam to bolą :/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12033 Napisanych postów 160413 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234305
gino+lipo, jednak lekarze w tym wieku nie pomoga za bardzo

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert