SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

chudy gruby czy napakowany ?? co wolą kobiety ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18939

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 38 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 290
Już zamieściłem podobne pytanie wczoraj tam też jest ankieta, ale tutaj proszę o głosy wyłącznie ze strony kobiet. Dziewczyny co WY o tym wszystkim myślicie, krótko jaki typ mężczyzny ?

Sterydy = szybki przyrost ale jeszcze szybszy spadek !!!
1

Sterydy = szybki przyrost ale jeszcze szybszy spadek !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 9216 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30094
<----- Gruby

----------------------------
Pozdrawiam- Dezir
"Musisz przełamać strach przed bólem, żeby ciężko trenować, a przecież musisz ciężko trenować. A kiedy mówię o ciężkim treningu, to mam na myśli naprawdę ciężki trening."

http://PumpingIron.w.interia.pl

KOLEJNY TEXT ROKU:
"czy ta metaka ruska jest mniej zdrowa od polskiej? bo kolega mi mowil ze ma ona troche mniej witamin wsobie i niejest tak zdrowa jak ta mta polska[...] czy ten ruski metka ma mniej witamin od polskiego?[...]no bo mojemu bratu po metce duzo pryszczy wyskoczylo i wszyscy mowiom ze to przezto ze przewitaminizowal sie , bo za duzo bylo witamin w tej metce"

Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
----------------------------------------------
>> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47778 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
siema
hehe niektóre pytania naprawde macie fajne chlopaki....
hmmmm wg mnie wiekszosc dziewczyn woli grubych i napakowanych
do nich mozna sie przytulic )))
a do chudego to co? kosci same....
a Ty do jakiego typu lezysz? :PPP
hmmm ale jak wiecie kobiety bardzo zmiennie są i niewiedzą czego naprawde chcą BEZ OBRAZY KOBIETY ale taka prawda heheh
mam nadzieje ze udalo mi sie cos Ci doradzic
papa

Najlepszych i najpiękniejszych rzeczy nie da sie ani zobaczyc ani dotknąć trzeba je poczuc sercem....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2005 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 45779
czemu nie ma opcji " a cholera wie czego One chca?"

nie powinieneś wierzyć we wszystko, co czytasz

trust no one

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 9216 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30094
heh dokladnie..
Ja glosuje na "cholera wie czego one chca"

----------------------------
Pozdrawiam- Dezir
"Musisz przełamać strach przed bólem, żeby ciężko trenować, a przecież musisz ciężko trenować. A kiedy mówię o ciężkim treningu, to mam na myśli naprawdę ciężki trening."

http://PumpingIron.w.interia.pl

KOLEJNY TEXT ROKU:
"czy ta metaka ruska jest mniej zdrowa od polskiej? bo kolega mi mowil ze ma ona troche mniej witamin wsobie i niejest tak zdrowa jak ta mta polska[...] czy ten ruski metka ma mniej witamin od polskiego?[...]no bo mojemu bratu po metce duzo pryszczy wyskoczylo i wszyscy mowiom ze to przezto ze przewitaminizowal sie , bo za duzo bylo witamin w tej metce"

Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
----------------------------------------------
>> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 38 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 290
Dzieki NEMESIS ja należę do typu coś pomiędzy chudy, a napakowany z umiarem. Rzeczywiście myślę, że nie ma jednego typu mężczyzn który by się podobał kobietom- wszystko się z czasem nudzi i wymaga się zmiany.

Sterydy = szybki przyrost ale jeszcze szybszy spadek !!!

Sterydy = szybki przyrost ale jeszcze szybszy spadek !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27546
juz mowilam wielokrotnie:
osobnik posiadajacy sylwetke Trojboisty
ale takiego z gornej polki swiatowej.....
ze szczegolnym uwzglednieniem wspanialych Trojbojowych pośladkow

NIE ZADZIERAC ZE "ZNAWCA" W SZATNI BO WAS WSZYSTKICH POROZBIERAM W TEMPIE EXPRESOWYM......
--------------------------
twiters mi kazal wiec dopisuje:
wszyscy Trojboisci tez będą rozbierani
Profesjonalnie - bo przez Trojbojową doradczynie.

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 9216 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30094
Ale któż z nas wie o tym lepiej niz ty , Veronko?
Aha, a posladki modela mogą byc?Czy musza byc trojbojowe?

----------------------------
Pozdrawiam- Dezir
"Musisz przełamać strach przed bólem, żeby ciężko trenować, a przecież musisz ciężko trenować. A kiedy mówię o ciężkim treningu, to mam na myśli naprawdę ciężki trening."

http://PumpingIron.w.interia.pl

KOLEJNY TEXT ROKU:
"czy ta metaka ruska jest mniej zdrowa od polskiej? bo kolega mi mowil ze ma ona troche mniej witamin wsobie i niejest tak zdrowa jak ta mta polska[...] czy ten ruski metka ma mniej witamin od polskiego?[...]no bo mojemu bratu po metce duzo pryszczy wyskoczylo i wszyscy mowiom ze to przezto ze przewitaminizowal sie , bo za duzo bylo witamin w tej metce"

Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
----------------------------------------------
>> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27546
hihihihihih
nie znam sie na posladkach modeli....
posladki Trojboistow maja jednak szczegolny, niezaprzeczalny i jedyny w swoim rodzaju urok...

NIE ZADZIERAC ZE "ZNAWCA" W SZATNI BO WAS WSZYSTKICH POROZBIERAM W TEMPIE EXPRESOWYM......
--------------------------
twiters mi kazal wiec dopisuje:
wszyscy Trojboisci tez będą rozbierani
Profesjonalnie - bo przez Trojbojową doradczynie.

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1885 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11823
no wreszcie jakis temat dla mnie))))
hehehe, z tego co widze to temat jest goracy i zaloze sie ze dla wielu panoof z tego forum wrecz priorytetowy...
1) no wiec jesli juz cokolwiek na ten temat mozna madrego powiedziec to ja tego nie zrobie
2) w moim mniemaniu typ mezczyzny jaki mi sie podoba zalezy w glownej mierze od mojego nastroju i "stanu" psycho-fizycznego w jakim sie w danym momencie znajduje. mozna wymienic kilka typowych:
a) typ Vina Diesel'a gdy jestem sama w domu i starsznie mi sie nudzi
b) typ zakreconego chudzielca kiedy grawitacja przestaje dzialac
c) typ misiowego poduszkowca z lekka nadwaga gdy za oknem pada a w tv leci wlasnie noc filmowa
yyyyhhhh.. najlepiej gdyby istnial taki koles 3w1 :D ale z racji tego ze to niemozliwe nic nie wybieram i czekam na dzien w ktorym wszystko sie odmieni i spodobaja mi sie kobiety



DUSZA- transcendentalne pojęcie wnętrza oraz osobowości człowieka. Dusza każdego człowieka jest jak odcisk palca zostawionego na szybie pociągu który jedzie ku nieznanemu, a faktycznie to jest strumień impulsów elektrycznych w naszym układzie nerwowym. Opór duszy maleje wprost proporcjonalnie do wypitego C2H5OH (vodka)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2246 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9330
To pytanie padało kilka razy..Odpowiedz jest bardzo prosta- faceci nie lubia przesadnie nienaturalnie ogromnych piersi- a kobiety przesadnie napakowanych facetów. Jak dla mnie w bicepsie gora 35cm -dla mnie ideał. WYstarczy ładna rzeźba a nie napakowany klocek.. pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Urodziny - impreza - niespodzianka

Następny temat

czekolada

Fruzelina