SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

chudy - mass with class

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5331

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
15.03.2014

Klatka + barki


1. Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 60x12/70x10/80x8/90x6/100x4/110x2/120x2 (2 powt z pomoca)

2. Wyciskanie hantli, skos dodatni 26x12/32.5x10/36x8/38x6

3. Wyciskanie hantli, lawka pozioma 26x10/8/8/8

4. Rozpietki na bramie + squeeze press (ostatnia seria drop set)
4 serie, zakres ruchu ok 20-10 powt.

6. Wyciskanie żolnierskie na barki 40kgx10/10/8/8

7. Wznosy hantli na bok 4x8kgx 20-15 powt. + drop set 6kg,4kg

8. Unoszenie sztangi wzdluz tlowia 20kgx15/20x15/20x15 + 10x15

9. Unoszenie hantli na boki w opadzie tłowia (tył barkow) 3s. x 4kg x max.


Tak to mniej wiecej wygladalo, zaraz po silowni szybkie zakupy iiiii... ciezka impreza ze znajomymi z okazji moich urodzin oczywiscie solidnie zakrapiana (od sylwestra alko nie ruszane) no i dzis bylo umieranie, kac solidny, ciezko z jakimkolwiek jedzeniem dopiero ok godziny 18 zjadlem solidny posilek, jutro wejde na wage to pewnie z 1-2kg w dol, ale urodziny to urodziny, reset pierwsza klasa.

Jutro/dzisiaj plecy, jestem ciekaw co wyjdzie z MC, plecy nie bola wiec moze cos powalcze, ogolnie nastawienie bardzo dobre

Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
20.03.2014

Witam wszystkich po dluzszej przerwie

Ostatnio po urodzinach jakos ciezko mi bylo dojsc do siebie, trening plecow przeprowadzony we wtorek to byla jakas katastrofa... nie ma czego opisywac nawet wiec przejdzmy do juz wczorajszego dnia. Dzien zaczal sie bardzo dobrze, wstalem wyspany o 15:30 cos sie pokrecilem, poskladalem do kupy i postanowilem ze znajomymi zjesc cos dobrego, od 2 tygodni chodzi za mna prawdziwy wolowy hamburger, taki z duza iloscia mięcha, dobrym sosem i dodatkami. Wraz z dwoma kompanami udalem sie do miejscowej restauracji/baru "7street", wybor padl na "Combo Tower Burger 1kg" normalnie w cenie 40zl ale jakas tam promocja do godziny 17:00 jest -20% wiec zaplacilismy po 32zl, jakies 15-20 min czekania i naszym oczom ukazal sie oto taki widok:



Smakowal i wygladal naprawde zaj**iscie, polecam kazdemu! 32zl to sporo jak na hamburgera ale raz na jakis czas naprawde warto sie zmierzyc z takim gigantem!

tutaj skład burgera:
Sałata, 250 g wołowiny, ser cheddar, pomidor, bekon, 250 g wołowiny, ser cheddar, podwójna porcja bekonu, grillowane pieczarki, ogórek kiszony, czerwona cebulka, sos BBQ

Ogolnie w domu bylem ok godziny 18:20 i do momentu pojscia na silownie czyli ok 20:30 czulem jak moj organizm walczy zeby przerobic te pol kilo wolowiny dlatego polecam go jesc tak conajmniej 2-3h przed treningiem bo naprawde uczucie ciezkosci i sennosci bylo ogromne szczegolnie przez pierwsza godzine.

Trening

Czwartek = ramiona + brzuch

przed treningiem wrzucilem niecala miarke assaulta z w/w wzglegow

1. Uginanie z supinacja 14kgx13/14x12/14x12
Pompki na poręczach 15/15/15

2. Modlitewnik 30kgx12/10/9
Francuskie gryfem lamanym za glowe 30kgx12/12/12

3. Uginanie na ławce ze skosem dodatnim 10kgx14/10x12/10x12
Uginanie jednoracz siedzac 10kgx12/12/12

4. Młotki 14kgx12/14x12/14x12
wyciskanie hantli wąsko 22kgx12/12/12

5. Brama, przyciagnie linek wyciagow gornych, tutaj 3 serie max + drop set
Wyciag gorny na linkach 3x max z dopieciem + drop set

6. Unoszenie nog 3x15

7. Spiecia brzucha klęcząc z wykorzystaniem wyciągu gornego 3x max,

8. Brzuszki 3x max

Oczywiscie po treningu suplementacja + walkowanie/rozciaganie

Podsumowanie

Jak widać trening ramion bez wiekszych zmian, zaj**iscie wchodza mi te SS, pompa jest masakryczna, miedzy unoszeniem nog dodalem jeszcze cwiczenia na przedramiona podchwytem i nachwytem sama sztanaga 10kg i chyba nigdy nie mialem takich kabli na przedramionach Teraz jestem juz po kolejnych 2 posilkach: piers z kurczaka + ziemniaki + surowka, zaraz jeszcze orzechy + kefir i na dzis wystarczy, przez tego burgera ciezko wchodzi cokolwiek.

Kolejny wpis najprawdopodobniej w niedziele/poniedzialek, POZDRO!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
23.03.2014

Witam ponownie, dzisiaj na warsztat poszla klatka z barkami, samopoczucie bdb, waga z rana minimalnie ponizej 90kg, godzina 19:00 melduje sie na silowni i zaczynamy trening

Klatka + barki

1. Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 60x12/70x10/80x8/90x6/100x4/110x2/120x1/125x1 niestety 125 nie poszlo i kolega musial pomoc

2. Wyciskanie hantli, skos dodatni 27.5x12/30x10/32.5x8/36x7+2 z pomoca

3. Wyciskanie hantli, lawka pozioma 27.5x10/10/10/10

4. Rozpietki na bramie skos dodatni + squeeze press (ostatnia seria drop set)
4 serie, zakres ruchu ok 20-10 powt.

6. Wyciskanie żolnierskie na barki 40kgx10/10/8/8

7. Wznosy hantli na bok 4x10kgx15 + drop set 8kg,6kg,4kg

8. Unoszenie sztangi wzdluz tlowia 20kgx15/25x15/15 + 20x10

9. Unoszenie hantli na boki w opadzie tłowia (tył barkow) 4x4kgx20powt



Dzisiejszy trening bardzo udany, sila w normie, pompa bdb, naprawde fajnie mi sie dzis cwiczylo dodatkowo jako ze niedzila i akurat byl mecz Górnika Zabrze to silownia prawie pusta

Po treningu 2 foty niestety jakos tragiczna ale cos tam widac



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
24.03.2014

PLECY!!!

Dzisiejszy dzien zaczal sie dosc pozno, wstalem o 17:15, cos tam sie ogarnalem, zjadlem pierwszy posilek (kotlety mielone szt.4 + ziemniaki + surowka) chwila na kompa, pakowanie i melduje sie na silowni o godzinie 20:00.
Nic nie zapowiadalo tak dobrego treningu jaki dzis odbylem, chyba musialem nadrobic dwa nieudane treningi plecow z ostatnich tygodni

1. Podciaganie na szeroko 10/10/8/8

2. Wiosłowanie nachwytem, wasko do brzucha 60kgx12/70x12/80x12/10

3. Wiosłowanie szeroko do klatki 40kgx15/15/13/12

4. Ściaganie linki wyciagu dolnego, chwyt neutralny do brzucha 30kgx15/35x12/40x12/45x10

5. Wiosłowanie hantla w opadzie 38kgx12/12/12/12 (ost. seria juz ciezko i poszlo po technice :P )

6. Wiosłowanie hantlami lezac na lawce skosnej (tutaj skupilem sie na jak najmocniejszym napieciu miesni dlatego ciezar bardzo maly)
12kgx15/15/15/15

7. Ściaganie linki wyciagu gornego do klatki, szeroko 50kgx12/55x12/60x10/60x8 + drop set

8. Ściganie linki wyciagu gornego stojac, w dol do brzucha 22.5kgx15/15/12/12

9. Prostowanie grzbietu na lawce 15/15/15/15

10. Szrugsy 4x18kgxMax


Standardowo po treningu suplementy + rozciaganie/walkowanie.

Wyszło 36 serii na plecy z czego jestem bardzo zadowolony :) naprawde chcialo mi sie dzis cwiczyc, koszulke mozna bylo wykrecic na koniec, widze po sobie ze forma idzie w gore i oby tak pozostalo do konca kwietnia.

Pozdro!

Zmieniony przez - chudy1991 w dniu 2014-03-24 23:25:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
27.03.2014

Witam, dzisiejszy dzien zaczal sie o 17:30, dzien jak codzien, zjadlem, chwile posiedzialem w domu i na silownie.


Trening

Czwartek = ramiona + brzuch


1. Uginanie z supinacja 14kgx15/15/15
Pompki na poręczach 20/15/15

2. Modlitewnik 30kgx12/10/8
Francuskie gryfem lamanym za glowe 30kgx12/12/12

3. Uginanie na ławce ze skosem dodatnim 10kgx12/10x12/10x12
Uginanie jednoracz siedzac 10kgx12/12/12

4. Młotki 14kgx12/12/12
wyciskanie hantli wąsko 20kgx15/15/12

5. Brama, przyciagnie linek wyciagow gornych, tutaj 3 serie max + drop set
Prostowanie przedramienia z linka jednorącz 3s po ok 15 powt.

6. 21 a'la R.Słodkiewicz 2s. 6kg hantle
Prostowanie ramion na wyciagy z wykorzystaniem linek 2s. do maksa

7. Unoszenie nog 4x15

8. Spiecia brzucha klęcząc z wykorzystaniem wyciągu gornego 4x max,


Po treningu zagadalem się ze znajomym i z rozciagania i walkowania wyszla lipa :P


Podsumowujac, trening bardzo dobry, pompa, intensywnosc, ciezary, ze wszystkiego jestem zadowolony. Dziś postaram sie zrobic trening nog przed praca, czyli wczesne wstawanie i heja na silownie :) zobaczymy co z tego wyjdzie.

Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9229
fajna sylwetka, wszystko ładnie:) jedz i rośnij dalej:) powodzenia
będę odwiedzał

Pozdro i zapraszam do mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
28.03.2014

Dzieki Siom za dobre slowo przeczytalem Twojego posta jeszcze przed treningiem i dodatkowo mnie zmotywowal do dzisiejszego katowania NÓG!!!!

NOGI

1. Przysiady 60x12/70x10/80x8/90x6/100x4/110x2/120x2/130x2/140x1

w sumie od 120kg w gore to rekordy wiec jestem ZAj**ISCIE zadowolony! drugie powt. 130kg juz technika uciekala a przy 140kg juz byla asekuracja i kolega musial pomoc troche bo bym nie wstal :)

2. Wypychanie na "suwnicy" 110x12/120x12/130x8/130x12

3. Wykroki chodzone 2x5kg po ok 10 krokow na noge, zrobilem 4 serie i w ostatniej drop set bez ciezru....

4. Prostowanie nog na maszynie 20kg/12/12/12/12
Uginanie nog na maszynie 60kgx12/12/12/12

5. Przywodziciele + odwodziciele w super serii, 3 serie do max

6. Łydki na "łydkownicy" 4 serie do maksa (20-30 powt.)


Po treningu kreatyna z weglami, walkowanie + rozciaganie i chwila odpoczynku bo bylo ciezko

Dodatkowo zdjecie kopyta po treningu, robione na szybko wiec jakosc marna ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13532
30.03.2014

Siema! Wkoncu wolny dzien i trening klatki, ostatnio bylo ciezko w pracy + mega zakwasy po treningu nog, poskutkowalo to duzym zmeczeniem i naprawde nawet 10h snu nie pomoglo, wstalem zaspany, zero motywacji ale szybka kalkulacja pt. jak jutro pojde to bdzie poniedzialek i o zrobieniu dobrze klatki moge pomarzyc prysznic, posilek, ogarnac sie i melduje sie na silowni ok 20:10 (silownia do 22:00)


Klatka + barki


1. Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 60x12/70x10/80x8/90x6/100x4/110x2/120x1 (niestety 120 poszlo z pomoca)

2. Wyciskanie hantli, skos dodatni 30x12/32.5x10/36x8/40x6 (poniewaz ze sztanga nie poszlo musialem sobie odbic z hantlami :P )

3. Wyciskanie hantli z supinacja, lawka pozioma 26x10/8/8/8

4. Sciaganie linek na bramie + squeeze press (ostatnia seria drop set)
3 serie, zakres ruchu ok 20-10 powt.

6. Wyciskanie żolnierskie na barki 40kgx12/10/8/6

7. Wznosy hantli na bok 4x10kgx15powt.

8. Unoszenie sztangi wzdluz tlowia 20kgx15/15/15/15


Zanim sie przebralem, rozgrzalem i ruszylem mocno z klata juz byla 21 i ostatnie serie na barki robilem na niezlej spinie przez co dzisiaj brak walkowania bo z rozciaganiem tych nog to bylo by ciezko..
Suple standard po treningu, do domu i posilek, zaraz sen i wieczorem plecy + dawno nie trenowane kaptury.

Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9229
To chyba przez te moje słowa te dodatkowe kg na nogach poszły hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 7808 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 40581
Siema , powiadomki on ;) Mam też pytanko jak oceniasz carbonox ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening i dieta dla mnie ?

Następny temat

Kilka pytań odnośnie treningu