SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

choroba

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1159

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 268 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7505
czesć, jestem na cyklu prolo+prop planowanym na 8 tyg.
niestety od wczoraj jestem lekko chory [przeziębienie i lekko powiększone węzły chłonne] przewiało mnie... :-/
zaczą się piąty tydzień, efekty dobre, teraz nie wiem czy przerwać, czy jechać dalej razem z lekami?
leki to - unidox, calcium c, i jeszcze jakieś witaminki.
co mam zrobić? wykurować sie ciągnąc cykl dalej czy go przerwać?
dzięki za odpowiedzi )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 617 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15155
ja bym jechal dalej-przeziebienie powinno szybko ustąpic-jezeli nie to wtedy bym sie zastanowil nad przerwaniem cyklona IMO

Iść swoją drogą - nie dać satysfakcji wrogom -[][]--respect--[][]-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47733 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
j.w.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3115 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21300
unidox solutab?to przeciwbakteryjny lek na tradzikchyba ze mowimy o czyms innym
i jeszcze calcium c..wapno,tez nie zaszkodzi

to be a masterpiece ...
sweet&hot honey honey

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 1166 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11411
unidox to antybiotyk dobre an niektóre bakteryjki.nie martw się bierz cykl do końca.kolo miał grypę i jeszcze poźniej przeziębienie. brał unidox i coś jeszcze i ok

każdy z nas jest inny...
dlatego każdy powinien być traktowany indywidualnie...
w dopingu najważniejsza jest profilaktyka, by doping dawał to po co został stworzony, czyli radość, a nie szybszą śmierć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3115 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21300
no unidox jest przeciwbakteryjny

to be a masterpiece ...
sweet&hot honey honey

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 268 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7505
dzieki za szybkie odpoiwedzi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kilka pytań

Następny temat

nie znacie sie :P

NutLove