SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 115435

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52767
a po co po nogach? przecież chyba nie ma takiej potrzeby... to samo widziałem u volva kiedyś... pokazywał zdjęcia to masakra... przecież spokojnie można robić MC nie dotykając sztangą nóg...?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
Jakby sie dało to po co by najsilniejsi ludzie tak robili?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45955



"Nigdy mi nie mów, czego nie zrobię..."

Dzień 269 - 15.12.2010 - ŚRODA
Masa: dzień 73








1. (08:00) 10g WPC + 150g ryżu brąz. + 100g kuraka + marchewka
2. (11:00) 150g ryżu brąz. + 150g kuraka + buraki
3. (14:00) 150g karkówki + 50g kuraka + 45g orzechów + warzywa gotowane
4. (17:00) 150g karkówki + 50g kuraka + 45g orzechów + warzywa gotowane
5. (20:20) 150g karkówki + 2 jajka + 15g oliwy + pekińska + pomidor
6. (00:00) 150g twarogu + 15g oliwy + marchewka
---






do śniadania : 2x Gold Omega-3
przed snem : 3x Magne B6
---






Dzień nietreningowy.
---






Troszkę mięcha dzisiaj wpadło
Miałem na 12:15 i rano postanowiłem po śniadanku jeszcze pospać co też uczyniłem od 9 do 11 I do 14-15 byłem przez to zaspany. Ale przynajmniej wreszcie pospałem trochę dłużej niż 5-6 h.

--


"Słoń & Sheller & - Rap znad Warty"

"Masz tu płytę na której każdy track to jedna z bitew
Gdzie każdy na swój sposób łączy potok liter z bitem
Bez dziwek, które okryły nasze miasto wstydem
Roznosząc swoje chvjowe hity niczym kvrwy trypel
Jestem Słoń synu, oto pełnokrwista pyra
Poznański klimat, słowa odzwierciedlane w czynach
Chcesz nas zatrzymać? chłopaku to jakieś żarty
To jak byś próbował kijem zawrócić kierunek Warty
Ja w tej grze rozdaję karty chociaż nie jestem krupier
Mam więcej stylu niż Cichopek miała chvji w dupie
Lubię śmiać się z gorszych, sprawia mi to frajdę
Jaram się Psycho Real'em, Ice'em T. i Lil White'em
Mam ten styl przez który słabi moczą pościel
A ich spedalony idol wypada przy tym żałośnie
Zrób to g**** głośniej, to właśnie ci goście
Którzy polują na słabych z pistoletami na gwoździe
Poznań w siłę rośnie, nasze produkcje są mocne
Jakbyś tłuczone szkło próbował zapijać octem
Zachowaj bezpieczny odstęp, bo o kolizję łatwo
Jadę cały czas do przodu pjerdoląc czerwone światło"




--


dabadu - Schodząc dvpą nisko i ciągnąc z nóg nie da rady robić w odległości, chyba że ledwo co uginasz nogi i ciągniesz głównie prostownikami, wtedy tak, ale to nie jest MC klasyk

adzik - dokładnie


-----

--== GAINER TEAM ==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 19512 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 126277
5. Zrobiłem 2 ćwiczenia, takie żeby poczuć, że coś robię. Tzn w leżeniu złączonymi nogami kręcę takie okręgi w powietrzu nisko nad ziemią, daje po bebzonie konkretnie No i jeszcze unoszenie kolan na drążku machnąłem.

Jeszce powiedz kto Ci je polecił
Cisniesz, wiadome ! Ty wiesz ocb ;)

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45955



"Nigdy mi nie mów, czego nie zrobię..."

Dzień 270 - 16.12.2010 - CZWARTEK
Masa: dzień 74








1. (09:00) 150g ryżu brąz. + 150g kuraka + pekińska + marchewka
2. (12:00) 200g ryżu brąz. + 150g kuraka
3. (15:00) ok 10g WPC + 150g ryżu brąz. + 100g kuraka
4. (18:00) 150g karkówki + 2 jajka + 30g orzechów + pakińska + pomidor
5. (21:00) (Omlet: 3 jajka + 20g WPC + otręby) + 30g oliwy + 2 marchewki
6. (00:00) 150g twarogu + 15g oliwy + pekińska + marchewka
---






do śniadania : 2x Gold Omega-3
przed treningiem : gliceryna (około 15-20g chyba)
po treningu : 50g Leucine Carboplus
przed snem : 3x Magne B6
---






FBW 5x5
Zestaw : B
Ostatni taki trening : http://www.sfd.pl/carbon91_/_Per_Aspera_Ad_Astra_/FOTY_str.116-t581441-s129.html#post10

* W ćwiczeniach ze sztangielkami podawana jest waga 1szt.
* CC - ciężar ciała.
* Liczba powtórzeń w ćwiczeniach bazowych, tj. pierwszych 3 ćw w każdym zestawie, w każdej serii wynosi 5, chyba że jest napisane inaczej.
* Serie rozgrzewkowe w ćwiczeniach bazowych wykonuję, ale nie piszę tego przy ćwiczeniach aby było czytelniej.



Ćwiczenia :
1. Przysiad : 45 / 62,5 / 77,5 / 77,5 / 77,5 // [+5kg]
2. Push Press : 32,5 / 42,5 / 52,5x4 +0,5 / 52,5x3 +0,5 / 52,5x2 +0,5 +0,5 // [+2,5kg]
3. Martwy Ciąg klasyk : 60 / 80 / 100x3 / 100x3 / 100x3 / 60x15 // [+5kg]
4. Podciąganie szerokim nachwytem (podskok + negatyw) : CC (4 serie po 5 powtórzeń)

Komentarze :
1. Poszło, pewnie niezbyt poprawnie, ale cóż.
2. Mimo, że nędza to i tak jestem zadowolony, dołożyłem i walczyłem, nie udało się, trudno. W ostatniej serii nawet 2 razy próbowałem, żeby jakoś ogarnąć to trzecie powt, ale już nie dało się
3. Nie, że nie mogłem. Mogłem, tylko czułem że robię źle, a nie ma lustra już od pewnego czasu, w którym widzialem się od boku, więc zrobiłem po 3 + 15powt 60-tką na wiwat. Kontuzji mi nie trzeba.
4. Jest git, coraz wolniej się opuszczam.
Tate Press nie zrobiłem, bo brakło czasu, mała strata.

---






Jestem zayebiście zmęczony tym dniem i tygodniem, trening dał w kość też, już potrzebna mi jest przerwa, ale jeszcze tylko tydzień, skupię się bardziej na czwartku i sobocie, żeby dać jakoś radę z 90 i 92,5 w wiośle, będzie pewnie ciężko

--


Znów stary track, ale zayebisty

"Killaz Group - Killaz Group"

"Aprobujesz mnie czy nie ja i tak teraz nadchodzę
Więc odsuń się białasie i nie stawaj mi na drodze
Bo nie powstrzymasz gracza wkvrwionego białasa
To nie jest żadna Maria tylko Grunwaldzka mafia
Dzisiaj G.R.U.N.W.A.L.D jest tu
To jest niczym Voodoo, wbijam przekaz w twój mózg
Szacunek moim braciom, oni robić to potrafią
Sprawdź kto nadaje - radykalny skvrwiel Kaczor
Moje rymy tak ostre jak Krugera rękawica
Robię to tylko dla siebie, nie obchodzi mnie krytyka
I ludzie, którzy nas pouczać próbowali
Chvj z tym gównem białasie, wreszcie się doczekali
Od graczy dla graczy, prawda dla prawdy
Prawdziwość dla gry ten zwrot tutaj ważny
Niech wie o tym każdy, zmierza prosto do celu
Nie rozumiesz wypjerdalaj, wiedz, że jest nas tu wielu"




--


Reso - No zapomniałem
a więc : ResoviakRR polecił mi tamto ćwiczenie na brzuch i jest ono zayebiste


-----

Zmieniony przez - carbon91 w dniu 2010-12-16 20:46:57

--== GAINER TEAM ==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45955



"Nigdy mi nie mów, czego nie zrobię..."

Dzień 271 - 17.12.2010 - PIĄTEK
Masa: dzień 75








1. (07:50) 140g owsianych + 35g WPC + marchewka
2. (11:30) 100g ryżu brąz. + 50g owsianych + 150g kuraka + pomidor + buraki
3. (14:30) 150g karkówki + 2 jajka + 30g orzechów + pekińska + pomidor
4. (17:40) 150g karkówki + 2 jajka + 15g oliwy + pekińska + pomidor
5. (20:50) 150g karkówki + 2 jajka + 15g oliwy + pekińska + pomidor
6. (00:00) 150g twarogu + 15g oliwy + marchewka
---






do śniadania : 2x Gold Omega-3
przed snem : 3x Magne B6
---






Dzień nietreningowy.
---






Dodaję wypiskę teraz, póki forum jeszcze chodzi, potem szkoda mi nerwów

--


Tak się to robiło w '93

"Onyx & Biohazard - Judgement Night"






-----

--== GAINER TEAM ==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1760 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21214
Tak to się robiło w 93' kiedy miałeś dwa latka
ale fakt, nuta konkretna, video mniami a nie jakieś gołe dvpy, tony łańcuchów i wypucowanych bryk
Generalnie od kilku lat słucham innej muzy, ale cały czas mimo to powracam do starych kawałków. Przy tym mam ochotę zabijać

Juliette has a gun

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7179 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28139
dobry ten track

weź mi opisz to cwiczenie dokładniej

Mój dziennik:
http://www.sfd.pl/Herek._Ćwicz_to_co_chcesz,_nawet_gdy_kumple_nie_ćwiczą..._-t591450-s29.html
Kiedy chwytam za sztangę czuję chorą podnietę, niczym p******ony masochista w fabryce żyletek!!!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7179 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28139
dobry ten track

weź mi opisz to cwiczenie na brzuch dokładniej

Mój dziennik:
http://www.sfd.pl/Herek._Ćwicz_to_co_chcesz,_nawet_gdy_kumple_nie_ćwiczą..._-t591450-s29.html
Kiedy chwytam za sztangę czuję chorą podnietę, niczym p******ony masochista w fabryce żyletek!!!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45955
Julia - no a Ty 7
Nie zabijaj, bo będziesz osądzona jak te nygusy z klipu

Herek - Dokładniej.. Hm, no to tak :
1. Leżysz na podłodze na plecach, ręce najlepiej trzymać za głową.
2. Złączasz nogi i unosisz tak powiedzmy z 20cm nad ziemię obie złączone. Najlepiej żeby nogi były proste w kolanach, ale mogą być lekko ugięte byle nie oszukiwać i nie ruszać nimi w kolanach. No i stopy niech się stykają.
3. I teraz masz do wyboru dużo wariantów. Tymi złączonymi nogami uniesionymi nad ziemią kreślisz w powietrzu jakieś okręgi, albo ósemki czy coś takiego, możesz pisać np swoje imię, czy cokolwiek, tytuły płyt które wyszły w 2010, itp
Byle nie unosić ich za wysoko, oraz nie rozłączać, ani też nie oszukiwać uginaniem w kolanach, ruchem steruje tylko i wyłącznie bebzon, wiadomo uda też będziesz pewnie czuł, przynajmniej ja tak miałem.
4. I tak robisz aż poczujesz klepanie po twarzy i zobaczysz kilka osób stojących nad tobą i mówiących/krzyczących coś, to oznacza, że przed chwilą miałeś moment przerwy, więc robisz drugą serię.

--== GAINER TEAM ==--

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Problem z plecami!...

Następny temat

Silownia + bieganie + basen

Fruzelina