SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

cafe. - redukcyjnie po raz drugi

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3581

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1101
Obiecałam sobie wcześniej, że nie założę tym razem dziennika, póki nie pójdę na siłownię co najmniej trzy razy, na wypadek gdybym jednak zmieniła zdanie co do podejmowania jakiejkolwiek aktywności fizycznej, ALE po jednej wizycie i tygodniu prób ładnego odżywiania mam TYYYYYLE pytań, że jednak muszę się zgłosić o pomoc.

1. ANKIETKA
Wiek : 22
Waga : 66.5
Wzrost : 161
Obwód w biuście(1) : 102
Obwód pod biustem : 82.5
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 77.7
Obwód na wysokości pępka : 90.4
Obwód bioder (3): 91
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 35.7
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, piersi, ramiona
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: póki co codzienne aeroby, zbieram się powoli do regularnych treningów
Co lubisz jeść na śniadanie: omlet z płatków owsianych
Co lubisz jeść na obiad : wszystko
Co jako przekąskę : lody, owoc
Co jako deser : owoc, słodycz
Ograniczenia żywieniowe : najpoważniejsze jest takie, że nie mieszkam i nie robię zakupów sama, w kwestii zawartości lodówki jestem więc totalnie zależna. i jedyne co mi pozostaje, to przygotowywać jedzenie po swojemu
Stan zdrowia: dobry; teoretycznie mam zaleczoną niedoczynność tarczycy - przestałam brać leki z polecenia lekarza, ale co spuchłam i nie straciłam, to moje
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: tak, antyalergeny
Preferowane formy aktywności fizycznej : basen, cardio
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Stosowane wcześniej diety : białkowa, dwa lata temu

2. ZDJĘCIA


3. MISKA
Po lekturze kilkunastu dzienników, założyłam sobie, że powinnam mieć miskę na około 1700-1800kcal. Plan był taki, żeby do tej wartości dobić (co mi się nie udało ani razu), ale póki co najbardziej zależało mi na przyzwyczajeniu się do jedzenia tak często, i do jedzenia białka w każdym posiłku. Przykładowe miski:




Pytania do miski:
*Ile kalorii tam powinno być, bo zakładam, że okolice 1500kcal to jednak za mało?
*O rozkład makroskładników, bo z tym totalnie nie mam pojęcia.

4. TRENING
Po bożemu, zaczęłam od treningu dla najbardziej początkujących, i dla porządku pochwalę się fantastycznymi wynikami z dzisiaj :


Pytania do trenigu:
*Czy tak być powinno, że podnoszeniu się z ławki rzymskiej boli mnnie dół pleców straszno, czy to oznacza, że jednak coś robię źle?
*Czy ściąganie drążka z wyciągu można zastąpić czymkolwiek, gdyż nie cierpię tego ćwiczenia, po pierwsze, a do wyciągu trudno zazwyczaj się dopchać, po drugie?

5. PODSUMOWANIE
Gdzie ślicznie proszę o pomoc w poukładaniu sobie w głowie wszystkiego co powinno się w niej znaleźć - to jest jak z jedzeniem, jak z treningami. I najlepiej modlitwę, żeby się udało

I tu taki jeszcze smaczek: jeśli do końca lipca przyszłego roku zrzucę więcej niż 10kg - wygrywam zakład i grube miliony także baaardzo proszę o pomoc :D. Nowe buty zawsze są szczytną motywacją, prawda?

Zmieniony przez - cafe.aulait w dniu 2012-08-31 17:09:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
startuj od 1700kcal
nie wiem jak wyglada ten ból jezeli to jest taki skórczowy i odpuszcza to nie ma sprawy moze boleć
mozesz zacząć sie podciagać , a serio to ćwiczenie na plecy i warto robić, wiele mozliwosci nie ma na szerokośc pleców

Motywacja nie isteniej na zewnatrz istnieje w tobie, masz szanse na dobra sexy sylwetke tylko musisz ty chciec i zadne zakłady tego nie spowoduja, a co do kilogramów.. a jezli zrzucisz tylko 8kg a zmieścisz sie w rozmiar 36??
nie zakładaj sie na kilogramy bo waga to dziwny stwór
...
Napisał(a)
Usunięty przez Saida za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1101
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1101
Yes, ma'am!
Ale rozkład jaki? bo to też utrudnia mi życie strasznie ;>

OK, zakładam, że jeśli nie umarłam na plecy po kilku godzinach, to powinno być spoko.

A z motywacją nie mam problemu, zwłaszcza po tym, jak spojrzałam na zdjęcia i zapłakałam... Tak czy siak, dodatkowy kop od "współzakładającego" nie zaszkodzi.

edit: Tętno przy aerobach powinno być w okolicach 130-150, prawda? Czy mam się zmachać do upadłego? :>

Zmieniony przez - cafe.aulait w dniu 2012-09-01 00:08:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 6334 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 99887
Zdecydowanie lepiej machać do upadłego Tętnem się nie przejmuj.
Tu możesz poczytać więcej http://www.sfd.pl/-t744857-s4.html

A do edycji służy karteczka z żółtym ołówkiem. Ten obok przycisk służy do cytowania

Zmieniony przez - Dotkazoz w dniu 2012-09-01 10:03:30

Gdy poprawisz fundamenty, łatwiej Ci będzie doprowadzić do porządku resztę domu...

Było minęło: http://www.sfd.pl/Dotkazoz_DT_2013_podsum.str.19_-t914686-s19.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1101
Hahhaa, dzięki Dotkazoz (:. Ale bardziej potrzebny był mi guzik do usuwania wiadomości, skoro już udało mi odpowiedzieć tak szybko, że aż dwa razy .

A wiedzę o aerobach pokornie przyjmuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3212 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 43554
lepiej zakladaj sie w o ile mniejsze ciuchy masz sie zmiescic bo dobre miesnie miesnie waza wiecej niz byle jaki tluszcz

The best way to predict your future is to create it.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1101
anister - też bym tak wolała, ale wymierność wagi to jedyne co przemawia do wychodzonego-potencjalnego-przegranego-w-zakładzie. W każdym bądź - ja ten zakład uznaję za dodatkową motywację, a mi zależy bardziej na tym, żeby nie widzieć "6" na wadze, chyba, że w pozycji 56, i żeby toto jakoś wszystko ładnie-zgrabnie wyglądało, tak przede wszystkim.

Ok, a ja się zamelduję po weekendzie, o którym będę udawać, że się wcale nie wydarzył - nie ma co wrzucać miski, raczej tam nie dobiłam ani razu do 1000kcal, chyba że po wliczaniu procentów^^.

Tak czy siak, miska dzisiejsza też nie jest taka jak by mi się marzyło, a już na pewno nie pierwsze dwa dania. Za to przedumna jestem z kolejnej wizyty na siłowni - tadam! (to mi się chyba pierwszy raz w życiu wydarzyło, żeby wybrać się tak dwa razy w ciągu tygodnia, bez marudzenia...). Zazwyczaj paraliżuje mnie strach przed siłownią, i tłumem silnych panów krzywo patrzących na zajmowanie ławeczki czy wyciągu, tudzież uprzejmie pytających, gdzież to można znaleźć takie śmieszne hantle, kilkukilowe ;>.

Anyways, załączam sprawozdanie, i mam nadzieję, że jtr już ładniej pojem.

edit: I przy okazji ponawiam pytanie: jaki powinien być rozkład makroskładników? Czy jeśli będę celować w BTW 30/30/40 to nic złego się nie wydarzy?








Zmieniony przez - cafe.aulait w dniu 2012-09-03 21:24:25

edit2: Kolejne pytanie: teraz dopiero do mnie doszło, że może jednak nie tak robię jak powinnam - ćwiczenia z tego treningu powinnam robić "w obwodach", w sensie - po 15 powtórzeń z każdego, a potem całą kolejnkę od początku, czy z każdego ćwiczenia 2 serie po 15 i przejść do następnego? Ajajaj, gubię się teraz.

Zmieniony przez - cafe.aulait w dniu 2012-09-03 21:30:02



Zmieniony przez - cafe.aulait w dniu 2012-09-04 00:57:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
nie rób w obowach i tak widze u ciebei tendencje do niedorabiania i odwalania, Rozpietki daj na drugim miejscu po wyciskaniu, nie masz takiej samej siły na wyciskanie jak przy rozpietakch , węc albo rozpietki robisz żle, albo wyciszkasz z za małym ciężarem,
Nie widze sensu tego rozkładu BWT 120g/140g /reszta tłuszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1101
Po rozpiętkach i pierwszej serii wyciskania, tą drugą robiłam już ze łzami w oczach, więc prędzej rozpiętki robię źle niż wyciskam za mało ;>. Dopytam kogoś następnym razem, żeby mnie zmonitorował.

I kolejne pytanie: mam starać się z treningu na trening zwiększać obciążenia, czyz zostać przy jakimś tam poziomie, który będzie dość męczący?

A miskę ze zmienionym rozkładem wrzucę jutro, tą dzisiejszą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31011
masz zapyerdalać tak żeby Ci kończyny urywało a nie pozostać na "poziomie dość męczącym" Lub jak kto woli dawać z siebie 100% możliwości
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

(P) Moninkaa - REDUKCJA

Następny temat

Regularne posiłki