SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

buty jordany

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2246

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 208 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8085
Witam.
Chcialbym sie dowiedziec ile wynosi koszt sprowadzenia jordanow z USA skoro kosztuja 80$ co wynosi niecale 300
Wie ktos moze jakie sa koszty przesylki butow ze stanow??

Suplementacja to już tradycja

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1339 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24537
zalezy jakiej. moim zdaniem jesli chcesz te buty ujrzec szybko na oczy to przesylka lotnicza jakies 150zl kosztuje wiec policz pozatym polecam Jordany, najlepsze buty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 77 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1991
Przesyłka z USA w zależności od firmy min.25-30$(express).Jak już zamówisz i dodotrą to podaj tu firmę i koszty.Też się zamierzam do takiego zakupu,jak będę miał hajs.To jednak nie będą buty,bo te można zakupić w PL.Rok temu na Floriańskiej(Kraków)widziałem pare modeli Jordanów.Jak na nasz kraj to wybór był super i z rozmiarami też nie ma tam problemu.Taniej wyjdzie przejazd do Krakowa niż przesyłka ze Stanów i można przymierzyć.

"MJ-Greatest to ever
play the game."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WARTOSC WASZYCH ROWEROW

Następny temat

GDZIE SZUKAĆ???`

Masa