SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

brak siły do ćwiczeń

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1773

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3061
siemka mam h...wy problem.przez prawie 3 lata szkoly sredniej caly czas chodzilem na silke wogole zaj3bisice mi sie cwiczylo zadnych zajec tylko silownia ,obiadki mamusi he. teraz jestem po szkole i chodze do pracy. wstaje o 5 rano a przychodze prawie o 17. mam tam 2 przerwy i ostro musze zapi3rniczac.i tak mnie to wk....wia mam wielka ochote cwiczyc ale nie mam sil,przychodze zmarnowany ,zjem ,umyje sie i ide spac. jak patrze ze teraz zaczynam chudnac to az plakac sie chce ,zal za serce lapie ze tyle na cos sie pracuje a teraz lipa:/ mozliwe jest aby w tym natloku pracy mogl podtrzymac to co jet a jeszcze lepiej aby byly jakies przyrosty.... wielkie thx za normalne wypowiedzi

to be or not to be ,that it the questions..big mass:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 293 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4576
Pracuj dalej ale szukaj sobie innej ,bardziej odpowiadającej To bie pracy, jak znajdziesz to zrezygnuj z tej , bedziesz mogl zacząc trenowac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21773 Napisanych postów 71322 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575911