SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

brak apetytu po bardzo intensywnym treningu siłowym

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1511

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28
czy tez macie ten problem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 854 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14576
Tak, mamy

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 310 Napisanych postów 5572 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16915
Przemęczenie CUN.

Rekin rośnie przez całe życie...
Bądź jak rekin, k***a!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1119 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 36604
To zle kiedy sie niema apetytu? Ja zazwyczaj wracajac z ciezkiego treningu wypijam BCAA carbo i powstrzymuje sie zeby tego nie zwrocic... ogolnie gdyby nie odzywki ciezko by mi bylo cokolwiek normalnego zjesc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2060 Napisanych postów 5544 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 214965
Nie przesadzacie?

U mnie wygląda to tak, że po posiłku przedtreningowym jestem najedzony, po 1,5H przystępuje do treningu (nadal czuję się pojedzony). Po treningu automatycznie zaczynam czuć lekki głód i bynajmniej nie ma problemu z wszamaniem czegoś po treningu.

Autorze, zastanów się jak wyglądają Twoje treningi (czy nie za ostre), jak wygląda dieta oraz kiedy ostatnio była robiona przerwa.

Właściwie to od jak dawna utrzymuje się ten stan? Być może wartałoby zrobić z tydzień regeneracji w celu uniknięcia przetrenowania?

POZDRO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1119 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 36604
U mnie jest nieco inaczej 0.5h przed treningiem jem posilek w trakcie treningu pije wpc + carbo po treningu carbo + BCAA, 0.5h pozniej wpc80 po kolejnej przerwie 30-45min kurak + wegle z niskim IG
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to odpowiedni trening dla mnie?

Następny temat

Serie

Fitmeal