SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bolące stawy....

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15445

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46880 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
DZIEKI chlopaki troche mnie uspokoiliscie ale na wszelki wypadek zapytalem sie znajomego specjaliste (sportowiec - lekarz) , powiedzial ze nic mi nie jest po prostu zgodnie z teoria 2 Macieja troche sie przeciazylem .Jeszcze raz dzieki

FAJUSS :) pozdrawiam!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2389 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 25179
Temat stary jak świat. Zastanawiało mnie kiedyś dlaczego nic mi nie jest. Byłem zdrów jak ryba. Aż tu nagle bęc. Dały o sobie znać wszystkie stawy. Mam to po matce, która ma straszny altretyzm. Cholerne geny. Juz jako dziecko pamiętam raz miałem strasznie czerwone kolana i jadłem na to jakąś polopiryne chyba.

Wracając do pytania. Naprawdę pomagają galaretki. Jedna dziennie przez całe życie może okazać się na starość niezłą profilaktyką.

============================================================
...mówię o ściemniaczach przekonanych o swych racjach, inny niż wy
cieszy mnie słowo, z chłopakami akcje na wolno inny niż wy bo mam prawdziwego ducha...
============================================================
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4
Od m-ca cierpię z powodu bolących stawów , nadgarstki kolana, obojczyk. Ból jest nie do zniesienia, jak rano wstaję , lub dłuższy czas jestem beż ruchu np siedzę.Sytuacja poprawia sie pod koniec dnia , "jak juz się rozchodzę" Rano nie jestem wstanie nawet wziąć do reki szklanki . Co z tym zrobić ? Lekarka przepisała mi maści i leki typu ketonal voltaren.

Janosia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 838 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37787
a mialas robione zdjecia rtg? masz zwyrodnienia? zmien lekarza

Dwie najlepsze chwile w życiu ?- początek orgazmu i koniec srania

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4
tylko prześwietlenie kręgosłupa, Byłem u 3 lekarzy. Ostani zaaplikował zastrzyki, niestety po pewnym czasie te bóle wracają.
I nikt więcej nic nie wie

Janosia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 1238 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3503
Jest cos takiego jak fibromialgia, choroba ciezka do zgjagnozowania cierpi na nia kolo 2 miliomów osob w Polsce. Choroba charakteryzuje sie bólami miesniowo-stawowymi szczegolnie ledzwiowy docinek kregoslupa, kolana, łokcie, stawy barkowe, ciezko powiedziec co jest jej przyczyna, w badaniach rtg i badaniu krwi bezobjawowo, bóle moga sie nasilac w strecie, zaraz po wstaniu i pod koniec dnia.

mgr fizjoterapii
terapeuta manualny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4
Dzięki, jeśli komus cos wpadnie do głowy to prosze o wpis -))))
Do lekarzy ostatnio straciłam zaufanie, tych prywatnych również.

Janosia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 37
Skoro tu mowa o bolących stawach..
Szukam porady, pomocy. Spuchnęło mi przy stawach (paliczkowe środkowe) w dłoniach (no odpowiadające stawy za zgięcie palca w połowie ). W prawej dłoni w 4 palcach w lewej w 2. Nie uderzyłam na pewno w nic (niemożliwe żeby od jakiegoś uderzenia w dwóch rękach spuchło)oraz na pewno palce nie są wybite. Mogę zginać (nie do końca bo pojawia się ból), normalnie operować palcami tyle że sprawia mi to dość duży ból. Utrzymuje mi się to już tydzień i nigdy wcześniej się tak nie działo. Heh, wspomne że mam mamę która choruje na reumatyzm ale nie wierze ze mnie tez by zaczęło chwytać. Ruszam się intensywnie od dzieciństwa - jazda konna i od roku trenuje triathlon.
Mam to usztywniać ? Czy co ? Moczyłam już w kwaśnej wodzie i smarowałam dobrymi maściami. Co robić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 1238 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3503
Badanie krwi na poczatek, zwykła morfologia-pokaze czy nie ma stanu zapalnego.
Choroby reumatyczne tez wystepuja w mlodym wieku.

mgr fizjoterapii
terapeuta manualny

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KROSTY

Następny temat

== TO JEST DZIWNE ==

Zestaw 1