SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

blad w opisie tauryny hiteca?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1076

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 760 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4001
Zerknijcie no na opis tauryny w sklepie hiteca... Tam pisze, ze opakowanie zawiera 100kapsulek/1000g... O ile sie nie myle 1000g=1kg? Czy cos mi sie przysnilo? Tam tez pisze, ze 100g produktu zawiera 80g bialka, co by znaczylo, ze za 800g bialka z tauryna zaplace 30pln? To chyba blad prawda? To jest nie mozliwe?

===> ...::: mafia-kafary-sfd-pl :::...<===

Rzuc dziewczyne zanim ona rzuci Ciebie ;D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106485
chyba miało byc 1000mg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77015
Loginczne,ze blad

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bimsalabim ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2399 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8832
muzykmg - nie pisze -tylko jest napisane !
i chyba dla kazdego normalnego konsumenta odzywek wiadomym jest ze to pomylka .......
az dziwne ze pytasz .........
a bledow na opakowaniach trecka i olimpa nie widzisz ......?
wzrok nie ten ????
bo są , i ja widze .......
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 760 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4001
bimsalabim... nie chce byc niegrzeczny i odpowiadac takim tonem jak ty ale nie wymadrzaj sie bo po pierwsze zarowno jest napisane jak i pisze juz od 2-3 lat sa formami poprawnymi! Za rowno jedna i druga! Jest napisane jest forma bardziej wskazana i wymagana w wypracowaniach literackich natomiast pisze mozna urzywac w mowie potocznej, codziennej, konwersacjach itd. I NIE JEST TO BLAD, a jesli uwazasz, ze na tym forum nalezy poslugiwac sie jezykiem czysto literackim do wylacznie Twoja opinia. Zadzwon do Miodka jak nie wierzysz :P "Jest napisane" jest forma poprawna "pisze" jest forma dopuszczalna.

Kwestia druga to nie jestem "kazdym" konsumentem odzywek! Generalnie dopiero zaczynam i gdybym byl pewien, ze tam jest blad to bym nie napisal na forum tylko do hiteca.

Po trzecie akurat nie widzialem bledow u innych producentow.

Po czwarte wydaje mi sie, ze wziales mnie za jakiegos przeciwnika hiteca, a wcale tak nie jest. Nie moge sie wypowiadac w ogole na ten temat poniewaz jestem bardziej nowicujeszm niz amatorem w tej kwestii.

Po piate dziekuje wam za wszystkie wypowiedzi i tak szybkie odpisanie :D To forum to prawdziwy skarb dla osob poszerzajacych swoja wiedze od zera!

===> ...::: mafia-kafary-sfd-pl :::...<===

Rzuc dziewczyne zanim ona rzuci Ciebie ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bimsalabim ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2399 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8832
jak te czasy sie zmieniaja .......
sorry - po polsku przepraszam.......
nie jestem teraza w tym momencie w temacie ortografi
jak ja konczylem szkoly 5-6 lat temu forma pisze byla niewlasciwa .
poza tym cos mi tu nie pasuje bo ok rok temu ogladalem program gdzie wyraznie mowiono ze forma pisze .....- jest niewlasciwa .........
poza tym muzyku
troche luzu !!!!!
ja to traktuje lajtoooowo !!!!!
bez urazy
nie urazalem cie !!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 760 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4001
spoko... nie poczulem sie urazony :P Cenie Twoje wypowiedzi widniejace w wielu postach :D Forum o ortografii to nie jest wiec nie bede sie w temat zaglebial

===> ...::: mafia-kafary-sfd-pl :::...<===

Rzuc dziewczyne zanim ona rzuci Ciebie ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ambroziak Farmakolog
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 9764 Wiek 60 dni Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23539
To błąd, ktory może przytrafć się w każdej firmie. Praca nad etykitą jest procesem wieloetapowym, i potem przy ostatecznym jej zatwierdzeniu, nieraz czyta ją kilka osób, a i tak zdaża się coś przegapić.

S. Ambroziak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77015
Pozdrowienia z Poznania dla Pana Ambroziaka

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 760 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4001
Cichy-Figa tez jestes z Poznania? Ja tez :D No to mafia juz sie zrobila Gdize cwiczysz w Poznaniu?

===> ...::: mafia-kafary-sfd-pl :::...<===

Rzuc dziewczyne zanim ona rzuci Ciebie ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77015
Jak jestes z Poznania to wpadnij do mojego sklepu po odzywki
W podpisie masz adres Hej

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Crea Fusion + gainer + tribusteron 90 jak połaczyc??

Następny temat

Jaki spalacz wybrac?

sosy