SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bieganie - wytrzymalosc + utrata resztki brzuszka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 725

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 736
Witam
Od pól roku ćwiczę muay thai treningi są głownie na wytrzymałość szybkość i siła maja mniejsze znaczenie, odkąd zaczęło się robić ciepło przed każdym treningiem biegamy około 20 min, niestety treningi są tylko 2x w tygodniu postanowiłem wiec trochę sam popracować nad kondycja i zacząć biegać po pracy(po godz 15).
cel lepsza kondycja i oraz spalenie resztek brzuszka
Biegam na bieżni bez interwalów w ciągu 20 min udaje mi sie zrobić około 7-9 okrążeń (po 400m) - tempo umiarkowane trzeba mieć sile na właściwy trening MT po bieganiu.
Srodki posiadam kilka produktów firmy olimp: gainer, carbo, omega 3 gold oraz vita-min plus oprocz tego jest tez białko wpc ostrowia i l-karnityna.
Pytania
Jak najefektywniej użyć tych produktów zeby spalic resztki brzuszka a nie miesni ;]. Co po treningu ? gainer wpc banan ?
Jak biegac ? spokojnym tempem przez np 30 min i zrobic 12-15 okrazen czy tez z interwalami i zrobić np 8.
info o mnie
wiek 28 lat
wzrost 180
waga 70
dieta - powoli jest
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 11365 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 86726
Brzuch zależy w największej mierze od diety.

Mięśni nie masz za dużo, skoro ważysz tak mało kg przy takim wzroście.

Jeśli masz tendecje do łapania BF to gainer/carbo tylko po treningu.

W ogóle te suple i odżywki NIE PRZYDADZĄ się do spalania. WPC od biedy, karnityna jest do niczego (zerowa efektywność), gainer/carbo (same syfne węglowodany) to co najwyżej na "masie".

BIEGANIE:

Najpierw 30 minut stałe tempo, potem jeśli jesteś w stanie zrobić w ciągu 30 minut np. 7 km (tempo 14 km/h) to powoli zwiększasz tempo (im więcej km robisz, tym lepiej). Na samym końcu dajesz stałym tempem 10 minut + reszta interwały zaczynając od 15/45, kończąc na 15/15 (za kilka tygodni).

PS. Jak chcesz radykalnie poprawić kondycję to wypróbuj to:

http://www.sfd.pl/Interwałowe_piekło_-_kondycja/wytrzymałość_-_tylko_dla_hardcore_owców.-t422188.html

A i wypadałoby by poczytać o suplementach i redukowaniu, bo na razie bierzesz jak leci, bez pojęcia

http://www.sfd.pl/temat421024

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2009-05-04 11:18:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 736
Dzieki !!
Postaram sie dostosować do rad :) SOG
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW co poprawic ?

Następny temat

Pomoc w rozpoczeciu ćwiczeń

Fruzelina