SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bieganie+act+dieta = ??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2823

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2281
witam,
mam pytanie a zarazem prozbe o rade. chodzi o to, ze chce zrzucic troche tluszczyku. Ale i tu sie zaczyna, mam problem polegajacy na tym, ze nie jestem pewien czy wszsytko robie przynajmiej poprawnie, bo od "dobrego" treningu to troszke mi jeszcze brakuje. Dobra przjede do szczegolow.
trening :
staram sie biegac okolo 20-30min to jest raczej maxa puki co, moja kondycja nie pozwala mi na wiecej.
act, duzo 3serie duzo powtorzej 14-16x (jesli ktos by byl tak mily i mogl by mi podeslac jakiegos fajnego linka z dobrze rozlozonym treningiem act byl byl wdzieczny), klatka, biceps, triceps, bary, brzuch(100 brzuszkow), nogi (narazie przysiady, gdyz kupilme zla sztange ale niedlugo sie to zmieni), bary etc narazie zabardzo nie mam na czym cwiczyc. czy to jest az tak wazne przy act?
no i jeszcze jedno jak bylem za granica zakupilem sobie kilka suplementow :
http://www.muscletech.com/PRODUCTS/HYDROXYCUT_HARDCORE/index.shtml 2x pudelka tego
http://www.muscletech.com/PRODUCTS/CELL-Tech/STACK/CELLNITRO_STACK.shtml
2x tego bialka i jeszcze 2x innego bialka...
i aminokwasy.
juz robie przeszlo miesiac act+bieganie, nie wiem czy to wystarczy aby brac juz to...
odrzywianiue i tu powstaje problem. staram sie jesc rzeczy niko tluszczowe, bialka etc ale to ciezko z tym jest. tak naprawde nie mam zadnej dobre dietki... tu nastepna prozba czy ktos mogl by mi stworzyc jakas? wzrost 190 cm waga okolo 86kg.

dziekuje z gory wszystkim, ktorzy pomoga mi w moich zmaganiach z moja tusza:)

pozdrawiam

‎"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength." MJ

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
zle wszystko proponuje wycieczke do dzialu odzywiania i post o diecie zbilansowanej ellisa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 4616 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53303
Spróbuj uporządkować trochę swoją wiedzę na temat diety i treningu zanim dział zacznie działać w pełnej opcji. Zajrzyj do właściwych działów tematycznych.

Ważna uwaga: Nie tyjesz od tłuszczu, który jesz, ale od tłuszczu, który magazynujesz. Jedzenie nie jest jednoznaczne z magazynowaniem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 56921
Zainwestuj w zwiększenie obciążenia na sztandze - najlepszymi sposobami spalania tłuszczu jest dodanie masy mięśniowej oraz potreningowy dług tlenowy, gdy metabolizm pędzi jak szalony. Ponieważ jak wnioskuję z opisu jesteś jeszcze zielony, to czekają cię wczesne przyrosty, warto zainwestoweć w te kilka kilogramów mięsa, przyda się przy spalaniu nadmiaru tkanki tłuszczwej. Poza tym, ćwiczenie na zbyt małych obciążeniach to zły nawyk.
Nadmiar aerobów szkodzi, szczególnie, jeżeli doprowadzasz się do stanu, gdy pod koniec wyczerpanie ci każe przestać, upośledza to wtedy anaboliczną stronę treningu - lepiej z tym uważaj.

Co do diety, to poczytaj w dziale odżywianie - to naprawdę bardzo prosta rzecz, unikaj tylko swojego wkładu tam, gdzie ma się wolną rękę, bo najczęściej kończy się to powrotem do złych przyzwyczajeń, to coś, z czym ja też mam problem i szczerze powiedziawszy pogarsza to dość mocno przebieg diety. Zawsze solidna porcja białka, do tego dużo zielonych warzyw, które dostarczą ci witamin i błonnika. Na sam koniec zróżnicowanie źródeł tłuszczu - olej lniany, olej z wiesiołka, garść orzechów włoskich, omega-3 itp.
Olej też różnego rodzaju spalacze - zainwestuj w białko i odżywkę carbo. Białko czasem trudno jest dostarczyć w odpowiednich ilościach, a nie jest ono magazynowane, więc trzeba zawsze na bierząco je uzupełniać. Węglowodany przydadzą ci się przed i po treningu, w połączeniu z białkiem uchronią przed katabolizmem, wzmogą anabolizm, dodadzą energii - same pozytywy, warto to wykorzystać.

Czyli raczej - Trening z prawdziwymi obciążeniami + dieta - aeroby nie są konieczne, bieganie zastąp szybkim marszem, albo truchtem, bo jeszcze nam chłopaku padniesz.

Wesoły wegan :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2281
ok dzieki, poczytam troche jeszcze. mam tylko jeszcze jedno pytanie czy fastburner moge juz brac czy raczej po jakis okresie cwiczen ? no i co do do bialek to mam troche kg. jeszcze jedno slyszalem od znajomego ktory "ponoc sie zna na tym", ze zawsze brac wiecej niz oni pisza na opakowaniu, gdyz te porcje sa liczona po przez jaks srednio...?

‎"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength." MJ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

woda czy mleko

Następny temat

Mleko łaciate w proszku- dużo wartości odżywczych

WPC zestaw