SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

biceps / triceps; michail pomoz...

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1997

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3720
zgodnie z wskazowkami jak zadawac pytania:
1. trenuje 4 rok, z czego tak NAPRAWDE mozna mowic o ostatnim roku; wczesniej treningi byly zawsze systematyczne, ale z dieta kiepsko. teraz dieta dobra, dorzucilem suplementy itd.;
2. ostatnie 3mce masa + aeoroby 2/3 razy w tygodniu, ostatni miesiac bardziej intensywne treningi + aeoroby 6 razy w tygodniu + basen. jesli chodzi o ofekty jestem zadowolony bardzo, przez ostatnie 6mcy przybylo ok. 4kg miesni, przy zachowaniu poziomu tluszczu. pytanie dotyczy bicepsa i tricepsa, wiec tylko ten trening opisze. bylo kilka wariantow, najczesciej byly to superserie:
1. uginanie ramion ze sztanga stojac / wyciskanie franc. lezac
2. uginanie ramion ze sztangielkami siedzac / pompki w podporze tylem
3. j.w. ale stojac, uchwyt młotkowy / wyciskanie franc. sztangielki siedzac.
wszystkie cwiczenia 3 serie po 8/10 powtorzen, przerwy ok. 2 / 2.5min.
czasem zmienialem trening, laczac cwiczenia na biceps i triceps nr. 1 i 2 w serie laczone, 3 pozostawala bez zmian. efekty: bardzo dobre, przyrosla sila i masa, ramie nie jest otluszczone.
3. i tu zaczynaja sie schody: przez caly ten czas nie udalo mi sie zniwelowac roznicy miedzy lewym a prawym ramieniem: ok 1,5cm. przyrost sily i masy z obu stron byl identyczny, ale niestety lewa caly czas jest zauwazalnie mniejsza. jak skorygowac ten problem, wziawszy pod uwage to, ze chcialbym sie teraz skupic nad rzezba?
4. trenuje w domu, sa gryfy, sztangielki, obciazenie od 1,25kg do 20kg. mozliwosci czasowe: trenuje 4razy w tygodniu + 6razy aeoroby i 1 basen, moge gdzies zmiescic jeszcze jeden trening silowy, aczkolwiek wolalbym obyc sie bez tego.
5. przeciwskazan medycznych - brak

to chyba wszystko, mam nadzieje ze wyrazilem sie jasno, i tak jak obiecane "otrzymam szybka i sprawna - wyczerpujaca odpowiedz"

let's come together for the stimulation!

let's come together for the stimulation!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Na początek zrób 2 tygodnie regeneracji Treningiem ACT:

http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening



Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3720
dzieki, sog z pewnoscia pojdzie, ale 3 pytania:
1. po co?
2. co po tej regeneracji?
3. odwiedzilem podany link, wszystko b. fajnie wytlumaczone, ale... nie mam w domu zadnej maszyny (moze poza do szycia, ale tym nie pocwicze na 4glowe ud, prawda?). w zwiazku z tym moze jakies substytuty? mam same wolne ciezary + laweczka + drazek.

let's come together for the stimulation!

let's come together for the stimulation!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
1. po co? JEŚLI POWAŻNIE MYŚLISZ O EFEKTACH
2. co po tej regeneracji? TO ZALEZY OD CELU
3. odwiedzilem podany link, wszystko b. fajnie wytlumaczone, ale... nie mam w domu zadnej maszyny (moze poza do szycia, ale tym nie pocwicze na 4glowe ud, prawda?). w zwiazku z tym moze jakies substytuty? mam same wolne ciezary + laweczka + drazek.
PISZ CZEGO NIE MOŻESZ WYKONAC- ZASTĄPIMY

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3720
1. jasne ze powaznie o nich mysle, chodzi po prostu o to ze poczatkujacym juz raczej nie jestem, dlatego pytam o celowosc treningu act, ktory, jak napisales, przeznaczony jest wlasnie dla osob zaczynajacych walke z ciezarami. to "po co?" nie mialo oznaczac jakiejs pogardy dla treningu dla poczatkujacych, ciekaw jestem co to ma wspolnego z moim problemem - act obejmuje wszystkie grupy miesniowe, u mnie wszystko, poza ramionami jest ok.
2. efekty... idzie lato, plaza:) efektem ma byc rzezba, ale bez przesady.
3. nie do wykonania sa: -prostowanie nog na maszynie (4glowe ud); -uginanie nog w lezeniu przodem na maszynie (2glowe ud); - sciaganie drazka wyciagu do klatki piersiowej (najszersze grzbietu); -pompki na poreczach (triceps)


let's come together for the stimulation!

let's come together for the stimulation!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
1.jako regeneracja- w sam raz
2. acha
3. nie do wykonania sa: -prostowanie nog na maszynie (4glowe ud); -uginanie nog w lezeniu przodem na maszynie (2glowe ud);OBA ZASTAPISZ PRZYPINAJĄC NA PASKU DO KOSTKI KRĄZEK U NOGI- - sciaganie drazka wyciagu do klatki piersiowej (najszersze grzbietu)TO ZASTĄP PODCIĄGANIEM NA DRAZKU SZEROKO; -pompki na poreczach (triceps)FRANCUSKIE W LEŻENIU LUB SIADZIE

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3720
1. no tak, ale ja nie jestem zmeczony, tryskam wprost energia (therma pro...:) ), i problemem nie jest przetrenowanie, ale brak symetrii. ale moze czegos nie rozumiem? bo po act moj problem nie zniknie, czy sie myle?
2. ...
3. mowisz dzieki mowisz dziekowa! sog jak kuj!

let's come together for the stimulation!

let's come together for the stimulation!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
"2. ostatnie 3mce masa + aeoroby 2/3 razy w tygodniu, ostatni miesiac bardziej intensywne treningi + aeoroby 6 razy w tygodniu + basen. "

Albo się obijałes, albo jesteś supermocny

TERAZ CZAS NA REGENERACJĘ-CZYTAJ O CYKLICZNOŚCI TRENINGU.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3720
niestety racja:( . od soboty - 2tyg. act:((( a co potem, tzn: z symetria, a raczej asymetria ramion? jak "naprawia" sie takie rzeczy?

let's come together for the stimulation!

let's come together for the stimulation!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 56921
No cóż, mógłbyś oprzeć swój trening ramion głównie na ćwiczeniach w których używa się hantli - w przypadku takiego treningu nie ma możliwości by silniejsza strona pomagala słabszej, każde ramie musi samo radzić sobie z obciążeniem.
Jeżeli będziesz wykonywał ćwiczenia ze sztangą to zmniejsz obciążenie - tak by wykonać około 12-15 powtórzeń, to również ułatwi wyrównanie róznicy w sile, czy też w rozmiarach obu ramion.

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 200 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4928
dzieki, sog zapewne pojdzie. tylko 1 problem, lewa reka NIE jest slabsza od prawej, roznia sie tylko rozmiarami. czy to cos zmienia, czy nie i te hantle pomoga?

Brak podpisu pod wypowiedziami.

Brak podpisu pod wypowiedziami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak ćwiczyć na mase

Następny temat

Kręgosłup

Fruzelina