SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bcaa xplode/carbonox - mieszanka

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2428

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 297 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7806
dzieki za cenne wskazowki, sprawdze jak takie zmiany sie sprawdza

Sprawdź to działa, do dzieła!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
powodzenia i raportuj !

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
a w jakiej ilości BCAA jest wskazane? na forum często czytam, że 1g/10kg mc. ale ostatnio widzę, że niektórzy się z tym nie zgadzają ( w tym. dr. Kaczka). Ważę ok 76 kg. czy 10g wystarczy po treningu czy więcej jest potrzebne?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
ogolnie zasada im wiecej BCAA w ciagu dnia tym lepiej - poza kosmicznymi ilosciami nie widze jakies sensownej gornej granicy

w porcji sadze ze do 10 g dla sredniego chlopa jest OK

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
dzięki wielkie za odpowiedź. a w celach antykatabolicznych (podczas redukcji) a o ograniczonych funduszach lepiej kupić glutamine xplode czy BCAA xplode?

Zmieniony przez - dabadu w dniu 2010-12-01 08:46:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
BCAA Xplode w mojej ocenie
BTW poczytaj posta http://www.sfd.pl/JEM/NIE_JEM__moje_zmagania-t657352.html

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
trochę czytałem ten temat ale nie do końca. przeczytam wieczorem jak wrócę.

a jeszcze jedno pytanie. co z suplementacją po treningową? jestem endomorfikiem. zalewa mnie. jak uzupełnić glikogen po treningu Obecnie (na masie) jem carbonox. ale raczej na redukcji powinienem to odpuścic prawda? Profi Mass byłby dobrym rozwiązaniem dla takiego jak ja? czy raczej całkiem coś innego?
sorki za tyle pytań. ale jak już jesteś to odp. to skorzystam. a cenie sobie twoje rasdy (jak każdy) więc pytam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
po treningu silowym jest najlpeszy czas na ww
nawet jesli jestes na diecie niskoww
potrzebujesz oczywiscie tez bialka

wiec albo robisz samemu miks (np cabronox + Whey protein Complex 100%)
albo korzystasz z gotowca - Profi Massa

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TEST sponsorowany OLIMP - masa by debee pod. str 47

Następny temat

ALC OLIMP

Whey vit