SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

basen na redukcję- warto?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7030

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 380 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5371
robisz ten brzuch bez obciążen? bez hantelek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
bez, uwazam, ze nie trzeba obciazenia na brzuch, to sa bardzo wytrzymałe miesnie, one lubią więcej powtórzeń, a mi nie zalezy na wymuszaniu wzrostu i tak w ciazy talie zgubilam .
A tak nawiasem mówiąc sam trening silowy, gdy robisz cwiczenia złożone takie jak przysiady, MC, wyciskanie na lawce... bardzo angażują miesnie brzucha i to wystarcza, reszta to taka kosmetyka, byle nie przesadzac z iloscia, brzuch 3x w tygodniu to max.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 380 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5371
no to ile robisz powtórzen na brzuch - spięcia część górna, a preferujesz jakies a6w, albo absII co o tym sadzisz?
widze tez ze nie bawisz sie w mięśnie przywodzące..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 288 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3879
a tak wracając do tematu, to pływanie jest dobrym spalaczem kalorii.
Jak to powiedział trener do rockyego:
"idż pływaj, to zaangażuje w wysiłek takiemięśnie o których nie miałeś nawet pojęcia" - czy jakoś tak
tylko musi to być porządne pływanie, tak samo zresztą jak trening siłowy tez musi być porządny.
Jeśli nie zależy ci na budowaniu masy, to możesz sobie spokojnie przez tydzień popływać zamiast siłowni

Stój tam gdzie chcesz stać, choćbyś miał stać sam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Dokladnie jak w tym planie na brzuch z linku w moim podpisie po 20x w 3 seriach. Tak jak napisalam to jest moj plan, ktory robie. A6W znudzil by mnie szybko, nie mam cierpliwosci lezec i patrzec sie w sufit i uwazam, ze cwiczenie codzienne nie jest dobre dla miesni, ABSII, spoko, ale nie czuje potrzeby skoro wymyslane na poczekaniu plany dzialaja i daja frajde, bo robie mocno zroznicowane cwiczenia

Trening opieram na cwiczeniach zlozonych, te spalaja najwiecej kalorii i najelepiej pobudzaja, cackanie sie w drobiazgi, nie ma takiego efektu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase, prosze o komentarz

Następny temat

maslanka

Wheyvita