SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

barki+łapka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1148

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 200 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3627
siema!od kwietnia zaczynam cykl na Cp+mono i akurat zmieniam plan!chcialbym wykorzystac to ze jestem na cyklu i zarzucic priorytet!mysle o barkach i łapce!tylko niewiem jak to wszystko rozplanowac a nie moge znalezc planu z podobnym polaczeniem!mysle o planie 4 dniowym prosze o wszelkie porady sugestie bym mogł ulozyc taki plan !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3809 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41709
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10268
Staż ? Jaki cel treningu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 200 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3627
moj wczesniejszy plan!cwicze nim juz ostatni tydzien i robie tydzien regeneracji przed nastepnym
poniedzialek
uda+łydki

przysiady ze sztanga na barkach 4 serie 12-6 powtórzen
wykroki z hantlami 4 serie 12powtórzeń
wspiecia na palce stojac 3 serie do palenia
wspiecia siedzac 3 serie do palenia
wtorek
barki + tric
wyciskanie sztangi do karku 4 serie 12-6 powtórzeń
wznosy hantli na bok i do przodu (superseria 3x10)
wznosy sztangi do brody 4 serie 12-6
francuskie wyciskanie hantelka siedzac 3serie 10
wyprosty reki w opadzie z hantla 3serie 10
pompki w podporze tylem 3 serie
Sroda
wolne
czwartek
klata+przedramie
wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 5x5
wyciskanie hantli na plaskiej 3serie 8-10
rozpietki 3 serie 10
uginanie nadgarstkow ze sztanga podchwytem 3x max
zwijanie sznurka 3x max
piatek
plecy+bic
wioslowanie sztanga 4 serie 12-6
sciaganie drazka wyciagu do klaty/karku 4 serie
MC 4 serie 12-6
uginanie z hantlami 3 serie 10
uginanie o kolano 3 serie 10
21

CEL MASA
STAZ OK 15 MIESIECY Z PRZERWAMI
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1422 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11303
pon:
bary (bez kaptura):
5 serii wyciskania od czubka głowy
4 unoszenia na boki
4 unoszenie w przód młotkiem

+ tric 5s bic 5s (superserie)

śro: plecy (z kapturem) przedramie i moze brzuch

piąt: nogi + klata

stykło by

Szczyt siły - wyprostować gryf łamany.

Faceci rodzą się piekni, kobiety muszą się malować .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 5695 Napisanych postów 34910 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 670608
"CEL MASA
STAZ OK 15 MIESIECY Z PRZERWAMI"

Jak dla mnie to jesteś nadal bardzo bardzo początkującym i moim skromnym zdaniem w twoim tereningu nie przyszedł jeszcze czas na priorytety, a szczególnie takie jak barki czy biceps i triceps.

Powiem ci tylko jak się kończą takie priorytety w przypadku osób z twoim stażem. Otóz najłagodniejszy wymiar kary to będzie zastój i przetrenowanie. Ale jak znam życie to się to skończy jakimś urazem.

Moim zdaniem powinieneś sensowniej ułożyć p[lan treningowy. Partie na których ci zależy przede wszystkim muszą mieć czas na regenerację. jak dla mnie to powinienieś zwrócić raczej uwagę na rodzaj ćwiczeń stosowanych na te partie i na to żeby trening był efektywny (a nie tylko odrobiony zgodnie z tym co założyłeś). Na priorytety masz jeszcze czas.

No i jeszcze jedna moja uwaga - priorytetowe traktowanie małych partii mięśniowych wymaga doświadczenia - nie tylko w treningu ale tez w dietetyce oraz odpowiedniej regeneracji potreningowej. Samo przesunięcie treningu małejpartii na wcześniejsze dni czy na początek pojedynczej sesji treningowej nie zawsze jest właściwym posunięciem a właściwie bardzo rzadko jest.
Pozdrawiam

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 200 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3627
czyli myslicie ze to zly pomysl??a jak proponujesz to rozplanowac by z cyklu wyciagnac jak najwiecej efektow??oczywiscie dieta jest!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 200 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3627
odświeżam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmian intensywnosci

Następny temat

TRENING NA MASE WDZIECZNY ZA POPRAWKI I WSKAZÓWKI

Water