SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bardzo proszę o ocenę diety redukcyjnej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 875

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41
oto mój plan na zdrowa redukcję, prosze o ocenę i wskazówki.
Dodam, że mój organizm naprawdę wiele przeszedł i metabolizm jest w stanie opłakanym :(

1. 2 łyżki płatków owsianych na mleku, łyżka otrąb, garść orzechów i nasion

2. /w szkole/ kanapka z chleba pełnoziarnistego razowego z masłem, bialym serem, ogorkiem, sałatą

3. piers z kurczaka lub filet z chudej ryby, gotowane warzywa (np brokuły) z serem feta

4. Jogurt naturalny lub serek Turek figura 3% z dodatkiem kakao gorzkiego, ew. kromka chleba razowego

siłownia/ćwiczenia

5. serek wiejski

Płeć: Kobieta

Wiek: 21

Waga: 58

Wzrost: 164

Obwód klatki: 88

Obwód ramienia: 27

Obwód talii: 63

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 34

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 23%

Aktywność w ciągu dnia: szkoła
sporo marszu


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 2 razy w tygodniu siłownia
w domu rowerek stacjonarny i stepper


Odżywianie: obecnie postanowilam kategorycznie zmienić sposob odzywiania, zaniechać głodowek które ciągle prowadziłam i przejsc na zdrową redukcję. Uwielbiam warzywa owoce, ogólnie zdrowe odżywianie nie jest dla mnie katorgą

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak ograniczeń

Preferowane formy aktywności fizycznej: planuję 2 razy w tyg siłownię i ćwiczenia w domu w pozostale dni

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: l-karnityna bez rezultatów

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie bardzo

Stosowane wcześniej diety: chyba wszelkie możliwe niestety
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47763 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1. 2 łyżki płatków owsianych na mleku, łyżka otrąb, garść orzechów i nasion
Ma tu być najwięcej kcal w ciągu całego dnia

2. /w szkole/ kanapka z chleba pełnoziarnistego razowego z masłem, bialym serem, ogorkiem, sałatą
Pieczywo dawaj tylko wtedy gdy nie możesz zjeść normalnego posiłku. Warzywa dawaj wszędzie z wyjątkiem posiłków okołotreningowych. Warzyw nie wliczasz do diety, prócz tych z większą ilością kalorii jak np. ziemniaki

3. piers z kurczaka lub filet z chudej ryby, gotowane warzywa (np brokuły) z serem feta
Rybę możesz dać tłustą. Nie tyje się od tłuszczu, a wydaje mi się że tak to rozumujesz. Mało tłuszczy w diecie masz.

4. Jogurt naturalny lub serek Turek figura 3% z dodatkiem kakao gorzkiego, ew. kromka chleba razowego
Brak pełnowartościowego białka. Daj jakieś mięso/jaja kurze/ryby. Chleb razowy wywal daj makaron razowy/kaszę czy inne źródło węgli

siłownia/ćwiczenia

5. serek wiejski
Po siłowni, nie ważne czy to ostatni posiłek czy nie należ zjeść posiłek ww-białkowy.
Poczytaj posty podwieszone


Odnośnie treningu ACT/FBW - trening ogólnorozwojowy.
W pozostałe dni polecam robić HIIT - próbowałaś kiedyś?
O HIIT w dziale FITNESS możesz poczytać.

Zmieniony przez - Skalar. w dniu 2008-03-22 11:17:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41
dziekuję serdecznie za odpowiedź !
Postaram się zastosować wskazówki. Niestety w szkole nie mam innej możliwości niż jedzenie kanapki. I jeszcze jeden problem - nie bardzo mam czas na gotowanie ryżu czy makaronu, przyrzadzanie mięsa do posiłkow przed i po treningowych, stąd dałam tam serek wiejski i jogurt.

Co do treningu Hit czytalam onim ale nie probowalam. Chyba najlepiej stosowac go na biezni czy rowerku stacjonarnym, postaram się sprobować.

I jeszcze jedno pytanie, czy moge naprawić swój metabolizm ? Wiem o tym, że jest w stanie tragicznym i boję się że gdy zacznę jesc od razu wiecej /wg rozpiski/ to wręcz przytyje, albo utrzymam wagę a nie schudnę :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
Niestety w szkole nie mam innej możliwości niż jedzenie kanapki. I jeszcze jeden problem - nie bardzo mam czas na gotowanie ryżu czy makaronu, przyrzadzanie mięsa do posiłkow przed i po treningowych, stąd dałam tam serek wiejski i jogurt.
No to Kochana z takim leniwym podejściem to my daleko nie zajedziemy
Do szkoły mozesz przygotować sobie w pojemniczku surówkę z warzyw, gotowany filet z kurczaka (10 minut trwa jego przygotowanie) czy puszkę tuńczyka. POlewasz to zdrowym tłuszczem, podsypujesz brązowym ryżem/makaronem/kaszą i jedzenie jak malowanie
Ryż/makaron/kaszę możesz ugotować na cały dzień, mięso czy rybę również. Najwyzej będziesz jeść zimne, a to nawet lepiej, bo zużyjesz więcej energii na strawienie...
Matabolizm podkręcisz TYLKO jedzeniem w okolicach swojego zapotrzebowania kalorycznego. Wyliczyłaś je? Znasz swoje proporcje BTW?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47763 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Skoro kanapki to razowiec z mięsem.
Makaron/ryż możesz gotować i zostawić na następny dzień.
HIT to co innego niż HIIT.
HIIT lepiej stosować biegając, nie na bieżni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skaza białkowa

Następny temat

oceńcie moją dietę na rzeźbę...

Fruzelina