SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bagnica - Dopiero zaczynam, do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2259

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 249 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3759
Witam!
Jestem w sumie zielony w ćwiczeniach, trochę czasu ćwiczyłem, ale na swój sposób, bez żadnych zasad, tak po prostu.

Moje wymiary:

182 wzrost
83kg
napięty biceps 34 cm
barki 118
klatka 94 na wydechu
biodra 90
udo 56
łydka 36

Najdokładniej jak mogłem zmierzyłem, podaję na wszelki wypadek.

Ostatnio postanowiłem się za siebie wziąć i proszę was o pomoc i korektę mojego postępowania. Poczytałem trochę o Jasiu i przez około 2-3 tygodnie codziennie przygotowywałem się do ćw robiąc sprężynki (10,9,8,7,6... powt.) i scyzoryki (20,15,10,5 powt) nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem, tak czy siak teraz ułożyłem sobie własny plan na podstawie ćw z atlasu i od około tygodnia go stosuję. wygląda on tak:

Pon
brzuch i nogi
scyzoryki jak wcześniej
przysiady na jednej nodze

Wt
biceps

hantle 8 kg

UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ" NADGARSTKA) 12 powtórzeń na rękę

UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT „MŁOTKOWY") również 12 na rękę

UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA „MODLITEWNIKU" 12 na rękę

Śr

klatka i triceps

sztanga 41 kg z gryfem

WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12 razy

ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12 razy

WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 12 razy

WYCISKANIE “FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 12 na rękę

Czw
tak samo jak pon

Pt
tak samo jak wt

Sob
tak samo jak śr