SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

b niski bilans

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 842

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 140 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26679
Witam,
zacząłem dzisiaj redukcje po 3miesiecznej masówce i pomyślałem że przydałaby sie jakaś dieta :P . Odpaliłem więc dp vitalmax wklepałem swoje dane: wiek - 20 waga - 86 (wzrost 183cm), wrzuciłem posiłki które dzisiaj zjadłem i sie przeraziłem. Do tej pory białka zjadłem 81g na wymagane 170, ww 104/227 t: 47/85
k: 1184/2352. Sprawdzałem 3 razy i wszystko jest dobrze wklepane. Zamierzałem jeszcze tylko zjeść twarożek i wypić białko wpc80 na noc więc wyjdą śmieszne ilości. Na masówce jadłem trochę więcej i jestem zadowolony z efektów. Jeśli chodzi o budowę to chyba jestem endo. Przeczytałem sporo tematów o odżywaniu i potrafię sobie ułożyć diete ale nie wiem czy wmuszać w siebie duże ilości szczególnie jak jestem na redukcji. Trenuje 3xsiłownia 2X aeroby 40min 2xpilka nozna 1,5h
teraz pytania:
1. jak to możliwe że złapałem brzucha przy ilościach jakie jem..
2. Czy tak niski bilans kaloryczny może wpłynąć negatywnie na diete redukcyjna? pewnie może ale wole zapytać ;/
3. Czy skoro czuje sie najedzony i masówka dała efekty to zostawić to jak jest..
Przepraszam jak zaśmiecam dział ale czuje sie mocno skonfundowany ... ;]

when you're not training somebody else is training to kick your ass

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47737 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1. Kaloryczność diety to jeden z czynników odpowiedzialnych za odkladanie diety. Drugim jest nie odpowiednie rozmieszczenie posiłków w diecie. Białko jest wysoce energochłonne - duże ilości energii na jego strawienie/przetworzenie zabierane są z węgli/tłuszczy można rzec. Dlatego mała ilość białka w diecie daje 'większe' przyrosty.

2. Nie rozumiem Ucinasz od zapotrzebowania 200kcal na początku i patrzysz na efekty.

3. Znów nie rozumiem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tłuszcz na brzuchu u ekto jak to spalić ?

Następny temat

[art]Wpływ czynników biotych i abiotycznych na efekt działania toksycznego ksenobioty

Fruzelina