SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ból po Guggulbolic

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 825

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16
mam pewien kłopot z, wydawać by się mogło,bezpiecznym produktem-guggulbolic Syntraxa. Biorę go od 4 dni- 5 kapsów dziennie i dzisiaj dopadł mnie ból szyji, przypuszczam, że to tarczyca. Robiłam niedawno badania TSH i wolnych frakcji t3 i t4- wszystko w normie...nigdzie nie mogę znaleźć info na temat podobnych skutków po Guggulu, a poza tym wydaje mi się, że dzięki niemu mój metabolizm podczas redukcji nie siada tak totalnie...Bardzo proszę o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 15094 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 101685
wez jeszcze kilka dni
jak nie minie, odstaw i okaze sie, czy to to
wiecej nie wymyslimy

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASA DO SPRAWDZENIA(z dziennikiem vitalmaxa)

Następny temat

Pomoc w ulepszeniu diety

Zestaw 1