SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ból brzucha podczas biegania

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2615

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 405 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7650
Jestem sprinterem, gdy biegam dłuższe dystanse typu 120, 150 czy 200m to juz po jednym albo dwóch biegach boli mnie brzuch i chce mi się wymiotować. Nie jest to raczej wina posiłku przedtreningowego, kombinowałem, jadłem różne rzeczy, o różnej porze i dalej było to samo. Jak się tego pozbyć? CZego to jest wina? Może mój organizm nie jest przyzwyczajony do takiego rodzaju wysiłku, trenuję dopiero od roku i robiłem mało takich dystansów.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3044 Wiek 34 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 32840
moze ma to związek z zapowietrzeniem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
sprinterek Rafał S.
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 7410 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12084
a brales odzywki? jakie?

moderator sprinterek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 175
ja bieglem 300 i też mnie zaczął boleć brzuch... ale się tym nie przejmuje ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
sprinterek Rafał S.
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 7410 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12084
a co jadles przed startem i treningiem ?

moderator sprinterek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 405 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7650