SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

artrofia albo schiza

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 922

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2261
1. WIEK:21  2. WAGA:93  3. WZROST: 180 4. WYMIARY:  -biceps: 44 -klatka120:  -udo:71  -talia: 80 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 5lat 6. DIETA: orientacyjnie w zaleznosci od przygotowan -białko:  -węglowodany:  -tłuszcz:  7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:  meta,prop +wino x3 8. TRENING:split  9. CEL CYKLU:  10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: meta+prop 11. POZIOM BF%:  niski 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):ekto/mezo  13. STAN ZDROWIA:  14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii):  16. WYNIKI SIŁOWE:  -klata:  150-mar twy ciąg: 225 -przysiad:200 
Witam.skonczylem cykl meta 30mg ed i prop 8tyg.100mg e2d.Od ostatniego strzalu minelo 1,5tygodnia.niestety odblok nie poszedl bo mnie wysterowal dil i wyjechal na 2tygodnie.ogolnego bloku nie czuje samopoczucie ok,chec do mocnych treningow jest libido moze ciut nizsze niz zawsze.Problem dotyczy jader.Nie wiem czy to uj**ka czy prawe mi sie delikatnie skurczylo.1pytanie moje czy jest mozliwosci aby kanaliki z lewego jadra przeszly do prawego?2.niestety od wrzesnia zaczynam przygotowania i musze teraz nadgonic dlatego za 1.5miecha ruszam z enan+deka.i mam pytanie.co teraz?walic profilaktycznie hcg czy clom?czy juz za pozno i liczyc ze sie samo unormuje?bedac na deka enan od poczatku jechac z hcg czy tylko wtedy jak zobacze faktyczna artrofie?
dzieki za pomoc i pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3759
Szczerze to nigdy bym nie zaczal cyklu bez odbloku przy dupie
Ale to tylko takie moje myslenie ;)
Po tym cyklu z deka najpierw zalat sobie odblok a pozniej rob cykl bo zobaczysz jakis bedzie blok i pozniej placz jezeli deka legit ;)
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2261
Wczesniej takiego problemu z dilem nie bylo wiec nie bralem czegos takiego pod uwage teraz juz bede wiedzial
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1010 Napisanych postów 26640 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 260078
Po takim cyklu nie będzie żadnej wielkiej blokady,co do jąder to mogły się lekko skurczyc nic w tym dziwnego,można pyknac trochę hcg ale sermy bym sobie darował
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 48212 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
RKT_radom
1pytanie moje czy jest mozliwosci aby kanaliki z lewego jadra przeszly do prawego?


no sam pomyśl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2261
Jezeli bede lecial cykl za 1,5 miecha deka +enan profilaktycznie walic hcg?Czy dopiero jak sie cos bedzie działo ewentualnie pct?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1437 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 58957
deka enan wiec pewnie będzie to trochę dłuższy cykl według mnie warto bić hcg w trakcie cyklu ja osobiscie tak od 6-7 tygodnia czuje że jajca maleją i jakość nasienia się pogarsza jak przybije hcg od razu widać różnice i libido znacząco się poprawia, miej pod ręką sam wyczujesz moment kiedy warto uderzyć to nie jest aż tak drogi stuf bijąc 500 j co 5-7 dni wychodzi niedrogo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2261
ok dzieki za pomoc.
pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po jakim czasie enan zaczyna działać?

Następny temat

1. z propa na enan 2. mieszanie hcg z olejem - mozna?

FuckBaton