Wybór suplementów na cykl kreatynowy zazwyczaj podyktowany jest tym, jaki posiadamy na niego budżet. Dobrą informacją jest to, że niekoniecznie musimy być zasobni w gotówkę, a wystarczy już 100zł, aby zrobić cykl, który dostarczy nam sporo efektów. Ważne jest również, aby dobrać odpowiednią suplementację do potrzeb osoby trenującej, uwzględniając choćby poziom zaawansowania. Jakie więc suplementy wybrać, aby maksymalnie podkręcić efekty treningowe?

Cykl do 100zł dla osób początkujących

Mając mocno ograniczone możliwości finansowe, powinniśmy postawić na podstawowe produkty, które faktycznie działają, a suplementacja nimi przyniesie największe korzyści. Produkty, jakie powinniśmy wybrać, to:

Dawkowanie:

  • Dni treningowe: 3g beta-alaniny i 5g kreatyny przedtreningowo, 3g beta-alaniny i 5g kreatyny potreningowo
  • Dni nietreningowe: 3g beta-alaniny w wybranej porze dnia, jak i 5g kreatyny.

Cykl do 250zł dla osób średniozaawansowanych

Posiadając większe zasoby finansowe, pozwolić sobie możemy na wykorzystanie nieco bardziej zaawansowanej formy kreatyny, jaką jest jabłczan, jak i skorzystania z dodatków, które wspomogą nasz trening. Dodatkowo cykl możemy uzupełnić o witaminy z minerałami, które nadają się idealnie do zaspokojenia potrzeb sportowca. Produkty, jakie zastosować możemy na cyklu, to:

Dawkowanie:

  • Dni treningowe: witaminy do śniadania; 5g jabłczanu kreatyny, 3g AAKG, 3g beta-alaniny i 10g BCAA przedtreningowo; 5g jabłczanu kreatyny i 3g beta-alaniny po treningowo
  • Dzień nietreningowy: 5g jabłczanu kreatyny i 3g beta-alaniny w wybranej porze dnia.

Cykl do 500zł dla osób zaawansowanych

Suplementacja osoby zaawansowanej jest nieco bardziej rozbudowana i uwzględnia produkty o specjalnym przeznaczeniu. Wykorzystanie bardziej bogatych składnikowo produktów, stanowiących mieszankę substancji aktywnych, dobranych w taki sposób, aby organizm osoby trenującej otrzymał wszystko, czego potrzeba w okresie okołotreningowym, ma za zadanie podtrzymać wysoką aktywność podczas wysiłku, jak i zadbać o szybką regenerację po zakończonej sesji treningowej.

Dawkowanie:

  • Dzień treningowy: przed treningiem - porcja PRE WORKOUT PRO, w trakcie treningu - porcja INTRA WORKOUT PRO, po treningu - porcja POST WORKOUT PRO plus porcja Crea DX3 i 2g beta-alaniny
  • Dzień nietreningowy: rano porcja Crea DX3 i 3g Beta-alaniny
Komentarze (7)
fitnesslove

U mnie na silkach malolaci leca cykl za 150zl tak
200tab metki po 3tab ed , po metce 0,5kg kreatyny w cyklu 10g ed i od nowa.
Ci którzy sa odwazniejsi leca z inj :D

0
Mahler

Cykl na BCAA i witaminach - gratuluję xD

0
gokuson

a co słowo cykl jest zarezerwowane wyłącznie dla dopingu?

0
Mahler

Użyłem tego słowa w znaczeniu jakim Autor się nim posługuje - cykliczność/okresowość a nie kłucie. Kto normalny robi cykle na aminokwasach albo multiwitaminie?

0
TomQ-MAG

czytanie ze zrozumieniem się kłania;)
to, ze nagłówek posiada słowo cykl, odnosi się do suplementacji kreatyna, w tekście masz m,in. napisane

"Dodatkowo cykl możemy uzupełnić o witaminy z minerałami, które nadają się idealnie do zaspokojenia potrzeb sportowca."
jak wiec widzimy, chodzi o uzupełnienie cyklu, a nie o zastosowanie w formie cyklu.

0
TomQ-MAG

poza tym, skoro już się tak czepiamy;-)

wiele osób korzysta z multiwitaminy np. w okresie jesienno-zimowym, co można uznać za swego rodzaju cykliczność, zastosowania wsparcia w związku ze zmienną aurą pogodową, gdzie już powoli na rynku brakuje owoców, czy warzyw sezonowych.

tak samo z BCAA korzysta wiele osób np. podczas okresów redukcyjnych, co również podchodzi pod cykliczność.

0