W ciągu ostatnich kilku miesięcy legendarny kulturysta Flex Wheeler udostępniał fanom swoje różne treningi. Ostatnio pokazał jak trenuje plecy i bicepsy. Po tym, jak amputowano mu nogę, wiele osób myślało, że Wheeler nie wróci już na siłownię.

Polecamy również: Flex Wheeler po nagłej amputacji nogi!!!

On jednak pokazał, że najwidoczniej najgorsze chwile ma za sobą, a w głowie narodził się nowy plan na życie. Oczywiście ciągle boryka się z różnymi problemami zdrowotnymi, ale stara się z nimi zmierzyć i iść cały czas iść do przodu. Jedną z rzeczy, dzięki której Flex się nie poddał, jest pełnienie funkcji trenera. Oprócz szkolenia Hassana Mostafy, udziela także wskazówek treningowych innym kulturystom amatorom oraz miłośnikom sportów siłowych. W mediach społecznościowych udostępnia przykładowe treningi, które fani mogą przetestować na własnej skórze. Oczywiście jeśli tylko będą w stanie je wykonać, ponieważ są bardzo intensywne. 

 “Sułtan symetrii” przedstawił intensywny trening o dużej objętości, który sprawi, że Twoje plecy i bicepsy staną się naprawdę wielkie. 

  • Close Grip Pull Down (ściąganie drążka do klatki): 4 serie x 20 powtórzeń
  • Machine Rows (wiosłowanie na maszynie): 4 serie  x 20 powtórzeń
  • T-Bar Rows (wiosłowanie sztangą typu T-bar): 4serie  x 20 powtórzeń
  • Cable Row (przyciąganie drążka wyciągu poziomego jednorącz bez uchwytu): 4 serie  x 20 powtórzeń
  • Alternating Dumbbell Curl (naprzemienne uginanie przedramion ze sztangielkami): 4 serie  x 20 powtórzeń
  • Cable Curl (uginanie przedramion podchwytem na drążku wyciągu dolnego) : 4 serie  x 20 powtórzeń

„Pamiętaj, aby odpowiednio się rozgrzać, najlepiej przy użyciu lin, które dobrze przygotują stawy barkowe”

Jeżeli zainteresował Was trening ułożony przez legendę kulturystyki, koniecznie wejdźcie na profil Flexa Wheelera na Instagramie, gdzie znajdziecie więcej propozycji treningowych.

 

Komentarze (3)
rarytas1

Po 20 powtórzeniach w serii nie da się być wielkim

0
spejson94

czyli lacznie 320 powtorzen po 4 cwiczeniach %) powodzenia

1
lordknaga

on byl znany z tego ze nie przemeczal sie na silowni i mial ziomow, ktorzy nakladali mu talerze na sztangi i podawali ciezary a to co tutaj wypisal, wyglada jak jego stary trening pomnozony x2... no i nie tylko z treningiem sie obijal, dieta dla niego tez byla nielada wyczynem i musieli mu robic hamburgery, bo mial problem z jedzeniem zwyklego kurczaka :-) swoje przerobil ale u niego gen jest na 1szym miejscu... jemu przybic hgh i trocha saa, dac kosiarke zeby kosil trawniki jako jedyna aktywnosc fizyczna i by wygladal jak topowcy z mp xD

1