Czego potrzebujemy:

  • 500 g papryki - dwie duże sztuki
  • 25 g ziaren słonecznika
  • 2 ząbki czosnku
  • 5 g oliwy
  • sól, pieprz, chilli, kumin

Jak wykonać:

Paprykę myjemy, kroimy na mniejsze części i usuwamy gniazda nasienne. Układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i pieczemy około godziny w 200 stopniach. Jak lekko przestygnie, paprykę wrzucamy do plastikowego worka i zostawiamy do wystygnięcia.

Zabieg ten pozwoli nam z łatwością zdjąć skórkę. Paprykę blendujemy na gładko, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek, oliwę i przyprawy do smaku. Wszystko dokładnie mieszamy. Na końcu posypujemy prażonym słonecznikiem. Doskonała z proteinowym chlebkiem lub proteinowymi paluchami.

Wartości odżywcze:

Cała porcja to 350 kcal.

Białko 14 g, Tłuszcze 18 g, Węglowodany 40 g.

Ps. Jako dip do krakersów też się nadaje :) w trakcie meczu wchodzi idealnie;)

Komentarze (2)
DJ_DoDo

banalne i genialne :-)

1
makrosięzgadza

TAKIE NAJLEPSZE:)

0