SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

armistante- dziwne objawy

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1477

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 2066 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20029
Witam
Zaznacze na początku ze brałem armistante z olympus labs 2x juz nazywa sie to eliminate.Zawsze leciało 75mg ed i efekty lepsze libido ubicie ogólnie lepsze samopoczucie. Od 2 tygodni znowu lece przerwa byla ponad pół roku i postanowiłe wrócić na miesieczny cyklik. Do tego kreatynka. Po kilku dniach brania zauwazyłem dziwne uczucie nie jest to zadne kłócie ale taki dyskomfort w jądrach. Wizualnie zauwazyłem że zrobiły się takie jak po zimnej kąpieli, jak by sie skurczyły. Leciałem keidys metke, epi, winko i nie miałem nigdy takich objawów. Czasem czytałem tutaj że ktoś pisał o takich objawach ale ja nie uswiadczyłem więc nie mam odzwierciedlenia czy to faktycznie jest skurczenie czy co, dotykałem bo myslalem ze przepuklina ale guzka zadnego nie ma nie boli jak leze ani nie kluje , poprostu taki dyskomfort czuje. W pracy troche sie tez naszarpie...Teraz nie wiem czy leciec dalej to armistante czy przerwać

BO Świat Jest Zbyt Duzy Zeby Byc Małym

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiesz co do PH lubią dorzucać syfu głośno o tym jest cały czas. Oddaj krew i zobacz czy Cie nie po blokowało przypadkiem od razu panel wątrobowy dorzuć. Miesiąc temu było w temacie PH że jakaś firma wydała takie EPI że po 2 tygodniach brania ALAT 1500+
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 2066 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20029
z watroba wszystko ok nie mam zadnych niepokojacych objawów...tylko to mnie zdziwilo troche

BO Świat Jest Zbyt Duzy Zeby Byc Małym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 280 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6752
Strong_Test
Wiesz co do PH lubią dorzucać syfu głośno o tym jest cały czas. Oddaj krew i zobacz czy Cie nie po blokowało przypadkiem od razu panel wątrobowy dorzuć. Miesiąc temu było w temacie PH że jakaś firma wydała takie EPI że po 2 tygodniach brania ALAT 1500+
Tez sadze ze to przez blok to uczucie. A tak btw jak 1500alat po 2 tygodniach to ja nie chce wiedziec co tam sypia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 2066 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20029
hmm dziwie sie bo armistante samo w sobie nie blokuje bralem 2 razy i bylo zaawsze ok z tej samej firmy... druga sprawa ze po kilku dniach juz by blok byl tak szybko by sie rozkrecilo

BO Świat Jest Zbyt Duzy Zeby Byc Małym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8281 Napisanych postów 14712 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 317021
Nigdy nie wiesz co tam będzie. Rób badania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 280 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6752
I podziel sie z nami jak mozesz. A z ciekawsci wbilem w temat ph i znalazlem kto to takie cos z alat 1500 zrobil.Firma core labs(slynny pan Cyber)...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 98 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2899
Ja kupiłem we wrześniu epi dragona i alat i astat miałem pod 300 obydwa. Do tego bilirubina 130 i chodziłem cały żółty. Także nigdy nie wiadomo czego tam sypną. Ale epi to raczej tam nie było.
Może i Tobie trafiło się coś całkiem innego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 2066 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20029
odstawie na kilka dni zobacze czy wszystko wroci do normy jesli wroci to faktycznie to to a jesli nie to moze to byc wgl nie spowodowane bo dziwne zeby po kilku dniach juz blok

BO Świat Jest Zbyt Duzy Zeby Byc Małym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jak złapałeś bloka to nie wróci do normy, nie odstawiaj tylko leć na badania a nie się głupio upierasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 2066 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20029
zrobie badania spoko ale libido jest bardzo dobre nie jestem ani przybity ani nic w tym rodzaju


Zmieniony przez - Ampuł w dniu 2016-04-08 23:09:35

BO Świat Jest Zbyt Duzy Zeby Byc Małym

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Pierwszy cykl enan

Shaker