SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ahhh ten walek czyli jak zgubic zbedne kg - pomocy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1153

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 146
witam,
chcialbym zredukowac to co sie panoszy na moim ciele po fotkach sami zobaczycie ocb glownie chodzi o ta opone na brzuchu co ja mam i mnie denerwuje. Ogolnie jestem wmiare wysportowany, tylko ten fat :F... nie da sie pokazac nigdzie. Co poradzicie ogolnie na ta rozpuste ten brzuch mnie denerwuje najbardziej...

link do fotek - http://img81.imageshack.us/gal.php?g=fot1dvdpal.jpg

dziekuje za rady i pozdrawiam


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 91

Wzrost: 181

Obwód klatki: 108

Obwód ramienia: 38

Obwód talii: 93

Obwód uda: 61

Obwód łydki: 46,5

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ???

Aktywność w ciągu dnia: studia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia

Odżywianie: dieta

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry - zerwane 2 wiazadla w stawie kolanowym

Preferowane formy aktywności fizycznej: 3x w tygodniu silka

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: hydroxycat muscletecha, l-karnityna. mam jeszcze w szafce bcaa i omege 3 ale narazie nie uzywam

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: opcjonalnie

Stosowane wcześniej diety: kopenchaska - spadek wagi w ciagu 2 tygodni do 86 kg ale czesc wrocilo

Zmieniony przez - tfee w dniu 2009-11-18 22:43:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dieta + trening. Wszystko masz w dwóch linkach pod moim postem.
Jak będziesz miał pytania, to pytaj, ale najpierw przeczytaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 146
zanim napisalem temat przeczytalem te tematy, a nawet odwiedzilem silownie kilka razy wspominasz w temacie o trenigu act oraz fbw ale mi chodzi o split zrobilem sobie rozpiske po ktorej czuje sie tak wypompowany ze jestem zadowolony bo czuje efekty moich cwiczen. Ale czy split daje zadawalajace efekty w treningu redukcyjnym ?? ogladalem blog jakiegos uzytkownika ktory lecial na splicie i mial takie efekty ze az oniemialem ale spozywal on duza ilosc spalaczy a jak teraz kilka dni przestudiowalem forum wiekszosc uzytkownikuw nie poleca tego typu suplementacji.

diete mam ulorzona wedlug wzoru korzystalem z tabelki vitala na ujemnym bilansie cos kolo -350kcal przy zachowaniu duzej ilosci bialka by miesnie sie utrzymaly.

w skrocie:
split dobry na redukcje??
uzywac suple??
mam omege3, bcaa, l-karnityna, hydroxycut czego uzywac czego nie ??

dziekwoac za odp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
FBW 3x w tygodniu + aero w DNT jest lepszym rozwiązaniem przy redukcji. Lepsze pompy uzyskuje się przy splicie, ale wydatek energetyczny jest wyższy przy tym co napisałem.
Suple które są potrzebne i które zawsze polecam i sam używam to tran/omega-3 oraz ZMA. Reszta w odstawkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 146
moj trening :
Nogi : [lubiej je cwiczyc po calym cyklu robie jeszcze raz ta rozpiske]
-odpychanie nog na suwnicy 2s
-uginanie nog na maszynie lezac 3s
-wspiecia na palce stojac 3s

Plecy
-sciaganie drazka za glowe 2s
-sciaganie drazka na klatke 3s
-marty ciag 3s

Klatka
-wyciskanei sztangielek skos dolny 3s
-rozpietki na maszynie 3s

Barki
-arnoldki 3s
-wyciskanei sztangi sprzed glwowy 3s

Triceps
-pompki w podporze tylem na maszynie 3s
-prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3s
-francuskie wyciskanie sztangielka zza glowy 3s

Biceps
-uginanie sztangielkami z supinacja na stojąco 3s
-uginanie przedramienia w oparciu o przedramię 3s

Brzuch :
brzuszki 3s

Kaptury :
podnoszenie ramion na maszynie 3s

trening zaczynam jazda na rowerku okolo 5km potem rozciagniecia. Kiedy nie ma wolnego z zaplanowanych cwiczen albo chce dac odpoczac na chwile dlonia wracam na rowerek na 3km i wracam do rozpiski.

Wracajac
-martwy ciag planuje mieszac co trening z wioslowaniem chyba ze nie warto,
-wyciskanie sztangielek skos dolny co trening ze wyciskaniem na skos gorny
-wyciskanie sztangi sprzed glowy rotacja zewnetrzna ramion ze sztangielkami

Co do aerobow to bede potrzebowal chyba takich ktore bedzie mozna wykonac w domu bo nie zawsze jest tyle czasu by robic je na silce.

Brzuch - nie za malo jezeli tak to co tam dac moze jakis work w domu ??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety i redukcji [do rzucenia jeszcze 10-15 kg]

Następny temat

Smażenie...

nutloveb