SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

agch, czyli pomocy w przygotowaniu do redukcji

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1148

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 695
Witam wszystkich. Nie do końca chcę już otwierać tu swój temat taki z prawdziwego zdarzenia, bo wiem, że do tego "dobrego" jedzenia, muszę trochę dorosnąć. Moim problemem jest to, ze nie wyobrażam sobie jeść takich ilości mięsa i ryb. Najchętniej jadłabym mieso/rybe tylko na obiad, w inne posiłki wciskając nabiał... Wybaczcie, będę o to walczyć, ale nie wszystko od razu, wybaczcie, wybaczcie, powoli się przestawiam.

Ale chcę dobrze ćwiczyć. Czy te ćwiczenia (trening siłowy dla początkującej lady) są dobre właśnie na redukcję? Czy naprawdę wystarczy co drugi dzień robić jeden z treningów? Dodam, że wybrałam opcję ćwiczeń w domu- w mojej małej mieścinie nie ma siłowni.
Oto zestaw ćwiczeń jaki uskuteczniam od 2 stycznia. Moje hantelki mają po 3 kg (za mało? druga opcja ma po 4...nadal za mało? kupię nowe;))
trening A
1) Wznosy nóg z leżenia
2) Wspięcia na palce obunóż
3) Przysiady klasyczne z hantlami
4) wejście na ławkę z hantlami
5) wznosy z opadu
6) Pompki klasyczne max powtórzeń
7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz
8) Pompki w podporze tyłem


trening B
1) plank max czas
2) Martwy ciąg z hantlami
3) Wykroki z hantlami
4) wiosłowanie hantelką
5) wyciskanie hantli leżąć (jeśli masz możliwość np na taboretach, ławie wąskiej)
6) Wyciskanie hantli stojąc na barki
7) uginanie przedramion (biceps)
8) wyciskanie francuskie stojąc (triceps)
(skopiowane z tematu z sfd)

Liczę na pomoc i z góry dziękuję.

I najspecjalniejsze podziękowania dla Smoothie, która gdzieś napomnknęła o tym forum, a tym samym uratowała moje życie i moje ciało;))
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
to w inne posiłki wciskaj jajko i pasztety z roslin strączkowych, Oveja jest wegetarianką więc wie jak to robic, da sie bez ciągłego jedzenia miesa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 695
no właśnie dużą nadzieję pokładam w jajkach, jakoś to sobie będę musiała poukładać. co z tymi ćwiczeniami?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
agch czytałas nasze linki z regulaminu, tam znajdziesz informacje ze nei cwiczenia tylko dueta jest odchudzajaca i owszem te ćwiczenia co robisz moga byc pod warunkiem ze będziesz przestrzegała zasad z którymi sie ćwiczy, a nie uda ci sie mając jedne sztangielki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 695
Dobrze, dieta.
Bez nabiału i z indykiem zamiast kury.
Zrobię to. A nie bardzo rozumiem, czemu nie uda mi się mając jedne sztangielki? No wybaczcie niewiedzę, jestem dzieckiem we mgle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35259
Dlatego, że w ćwiczeniach ważny jest progres/postęp. Mięśnie muszą być zmuszane do wysiłku. A takimi malutkimi ciężarkami nic nie zdziałasz - plecak czy siaty z zakupami wazą więcej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 695
dlatego pytam.
Nigdzie nie znalazłam w linkach informacji ILE powinny ważyć takie obciążenia, tylko, że się z nimi ćwiczy. Ogólnie chyba od małych się zaczyna, czy nie mam racji?
Jakie kupić w takim razie?
Zwiększać stopniowo obciążenie czy w jaki sposób ten trening przeprowadzac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35259
Przeczytaj regulamin i to, co w nim podwieszone (jest tam też o progresie w treningu) - dużo Ci się rozjaśni.

Obciążenia mają być takie, żebyś czuła, że ćwiczysz. Malutkie hantelki nie zmuszą Cię do ciężkiej pracy. O ile 4 kg na samiutki początek dla bicepsa czy tricepsa jest ok (aczkolwiek też szybko brakuje), o tyle martwy ciąg czy przysiad z takim obciążeniem wstyd robić:)

Czytaj, bo nikt tu za Ciebie nie odwali roboty :) Powodzenia

Zmieniony przez - huda w dniu 2013-01-08 16:38:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 228 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15931
agch, ja na początek miałam hantle 2 x 10kg i po 2 tygodniach musiałam dokupić obciążenie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 695
czyli ze....wznosy z opadu z 10cio kilowymi hantlami ?!
Jezu kobiety kocham Was. Choćbym miała zjeść zęby z wysiłku to się ogarnę, pokupuję to wszystko, a jak będzie trzeba to zacznę hodować indyki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 228 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15931
agch
czyli ze....wznosy z opadu z 10cio kilowymi hantlami ?!


nikt ci nie powie jakie ćwiczenie z jakim obciążeniem, bo to wiesz tylko ty. huda np. pisała, że dla niej na biceps na początek to 4kg, ja zaczynałam od 2kg :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
BF