SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

make_yourself_proud/rekomp

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14268

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7173
Witam!
Bardzo proszę o ocenę moich poczynań redukcyjnych:)
Niestety aktualnie jest to sama dieta do oceny, ponieważ przez kontuzję jeszcze przez kilka tygodni będę mocno ograniczona treningowo:( Próbuję robić trening na miarę moich aktualnych możliwości ruchowych, czyli bez użycia nogi:P jednak jest on w fazie testów, gdyż okazuje się, że kiepsko daję sobie z nim radę:P

Chcę oczywiście redukować:) Dietę prowadzę od kilku dni i nie chciałabym, żeby za miesiąc okazało się, że wszystko zrobiłam źle:P dlatego proszę o pomoc:)
Założenie diety jest takie, że w dni:
nietreningowe zjadam ok 1350 kcal, przy wyliczonym zapotrzebowaniu na 1550, przy rozkładzie: ok 120-150b/poniżej 60t/poniżej100w

w dni treningowe ok 1500 kcal, wtedy w bilansie wychodzi trochę ponad 100g węgli.





make_yourself_proud/rekomp

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 38938
Ja bym się przyczepiła, że za dużo nabiału - tu dziewczyny jedzą max 150g.

Winners train, losers complain.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 87118
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7173
Wiek : 29
Waga : 59,5
Wzrost : 171
Obwód w biuście(1) : 84
Obwód pod biustem : 74
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 70
Obwód na wysokości pępka : 81
Obwód bioder (3): 94
Obwód uda w najszerszym miejscu: 54
Obwód łydki : 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz : „boczki”, brzuch, uda, ramiona
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) praca
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka
Co lubisz jeść na obiad : mięso, makaron, ryż, warzywa
Co jako przekąskę : owoce, słodycze
Co jako deser : ciastka, czekolada, ale staram się wyłączyć prawie całkowicie:P
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : ogólnie zdrowa
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : próby ograniczania wysokokalorycznych produktów

make_yourself_proud/rekomp

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 38938
To już Ci mówię, że masz za mało kcal zapewne ;)

Winners train, losers complain.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 87118
Ty raczej powinnas jesc okolo 1800-2000 kcal dziennie. Treningowe i nietreningowe dni sobie odpusc, bo to nie na takim amatorskim poziomuie jak ja czy ty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282680
Przeczytaj art. CO jedzą ladies.
Nabiał do 150 g dziennie, warzyw nie wliczasz, słodycze out, ww nie jedz jako osobnego posiłku.

Trening na siłowni będzie? CO się dzieje z nogą?
Daj zdjęcia.



Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-07-18 15:12:09

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7173
Ruda_29, dziękuję za wskazówki, zastosuję się:) Co jeszcze powinnam zmienić?
Trening będzie na siłowni, ciężary w mixie z aerobami.
Mam złamane dwie kości w stopie, drugi raz w przeciągu roku, za pierwszym razem było źle postawione rozpoznanie. Chodzę o kulach, nie mogę wcale obciążać nogi.
W kwietniu wróciłam na siłownię po rocznej przerwie. Przed kontuzją ćwiczyłam na siłowni 4 razy w tygodniu, od 2 miesięcy bardziej crossfitowo, czyli nie robiłam ćwiczeń izolowanych.








make_yourself_proud/rekomp

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282680
Wpadnę wieczorem, to odpiszę. Poczytaj dzienniki i arty w wolnym czasie

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7173
czekam i czytam;)

make_yourself_proud/rekomp

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
a ty co chcesz redukować? Bluźnisz dziewczyno
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do poprawki

Następny temat

POMOC DLA KOLEGI, SPRAWA WYSOKIEJ WAGI!!!%-)