SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

--- zestaw na cykl kreatyny dla hardgainera ---

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1613

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3741
witam wszystkich !

Nie będę pisał głupot i odrazu przejde do rzeczy :

-mam 18 lat
-waże 78 kg
-wzrostu mam 193 cm
-ćwicze na siłowni 4-5 razy w tygodniu
-mój staż to ok 5 miesięcy (wiem wiem, to żaden staż - prawie tyle co nic)
-tkanki tłuszczowej to ja mam chyba 0%, jestem szczupły, ale dobrze zbudowany i mięśnie widać ;]
-posiadam dietke której nie trzymam sie rygorystycznie - staram sie jeść w miare mozliwości co 2-3 godziny coś zdrowego i bogatego w skł. miner., poza tym zdaje sobie sprawe z tego co jesc, a czego nie jesc (w sprawach diety swoje wiem ;])
-przestrzegam wszystkich zasad diety na mase (sporo zdrowych posiłków, przed i po treningach odpowiednie posiłki, bezposrednio po treningu 35 g glukozy + 0.5 l wody , itp, itd ...)
-jako że mam cechy hardgainera staram sie jesc duzo zdrowych weglowodanych i tluszczów
-z suplementami ani odżywkami nigdy nie miałem żadnego doczynienia, ale troche o nich wiem
-od początku roku przytyłem na samej diecie i ćwiczeniach ok 7 kg, ale kilogramy te szły bardzo powoli i uwierzcie cieżko 'na sucho' zdobyć masy

dlatego też postanowiłem cos wbić









nie no żartuje, ale już jestem troche tym wszystkim zdesperowany

i postanowiłem akurat na przed wakacjami zaczac swój pierwszy w życiu cykl kreatynowy

do dyspozycji mam 90 złotych (max 100)

i teraz mam problem z wybraniem zestawu, dlatego prosze Was o pomoc:
pamiętajcie że jestm hardgainerem, wysoki + malutko tłuszczu

i nie piszcie prosze żebym kupił sobie gainera bo kreta mnie tylko napompuje i żebym jeszcze nie siegał po krete bo to za wcześnie itp itd... bo wiem ile mam jeść i co jeść i nic mi w diecie nie brakuje, no może oprócz składników ZMA (cynków, magnezów i jeszcze czegoś tam)


kreatyna wybrałem Kreatyne Vitalmax'a 300 g ok 34 zł

carbo, dextroza co do carbo dextrozy to wolałem zaoszczędzić $$$, będę jechał na samej glukozie

tauryna Tauryna OLIMP 100 tab. ok 17 zł

i teraz zwracam sie do Was z prośbą co jeszcze ? pamiętajcie że trudno mi nabrać masy i że to ma być zestaw tylko na 1 cykl (5 tyg.) oraz że fundusze są ograniczone

wiem że powinno sie brać ZMA, ale czy jest to naprawdę takie neizbędne ?
może jakieś aminokwasy dokupić, a może dopiero po cyklu ?


aha, chodzi mi oczywiście o MASĘ, z moim wzrostem najlepiej żebym sie poprostu napompował

pamietajcie: diete mam !

prosze o mądre odpowiedzi



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 729 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3741
aha, dzięki qazar

ale czy to na pewno zadziała ?

bo skoro tak trudno mi przytyć to na bank wystarczą tylko te 3 suplementy + dobra dieta ??

fajnie jakby sie wypowiedział jakiś hardgainer

Zmieniony przez - pan tiktak w dniu 2005-04-10 21:03:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 161 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
może być w tym przypadku tak, że mimo dobrej diety brakuje ci mimo tego jeszcze kalorii i w tym przypadku biorąc pod uwagę braki w fifansach pozostałbym nawet przy dwóch rzeczach; kreatynie i nie wymienionym chyba tu gainerze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 607 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7670
Zamiast gainera podnieś kaloryczność posiłków.. no ale Ty chcesz się tylko napompować,wiec kup sobie kretę..


Ale ja bym mono odradzał bo ten szajs i tak prędzej czy później zejdzie..

Może pozbieraj jeszcze kasy i CP kup..

.....Audi,Vide,Sile....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7029
A tak wogóle, to po kreatynie masy nie złapiesz za dużo... Bardziej siłę, trochę wody na cyklu no i oczywiście troche masy, ale nie nastawiałbym się na jakąś super masę Ja bym Ci raczej radził za tą kase kupić 3kg gainera, np. Trec MASS XXL masz 3kg za 84zł ma za tą cene fajny skład, dobre w smaku, przypilnować diety, dobry trening, regeneracja i jedziesz Zrobisz jak chcesz, ale taka moja sugestia, że kreatyna teraz za bardzo Ci się nie przyda...
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 48184 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ja jestem hardgainerem, diety sie trzymam i ponadto gainerem uzupelniam do dodatniego bilansu kalorycznego, ale z taka kwota kup monohydrat kreatyny jakis tani, 3m sie diety, jak dla mnie dextroze mozna odpuscic, tauryna tez niech bedzie i mozesz zma na dobry sen dokupic chociaz lepsze carbo od glukozy, ale jak jestes tak jak ja hardgainerem to mozesz glukoza zastapic

jak zostana pieniadze to kup tran
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 543 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5869
Tez jestem "hardgainerem" i tez miałem podobne problemy jak Ty.
Jak piszą koledzy przede wszystkim DODATNI BILANS KALORYCZNY!
Kretka spoko a zamiast tauryny osobnej i dextrozy radziłbym Ci kumpic Dextrojuice Olimpu(zawiera tauryne). Ja kupiłem 1,5kg za 30zł wychodzi bardzo ekonomicznie! Pozdro

arkona-silownia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7029
"Ale ja bym mono odradzał bo ten szajs i tak prędzej czy później zejdzie.. " vitamin ty się lepiej wogóle nie odzywaj jak masz takie rzeczy pisać...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3741
okej dzieki wszystkim za mądre wypowiedzi, dałbym po soku ale mnie nie stać ;/

co do tematu; zaryzykowałem i kupiłem Kreatyne vitalmax'a 300g + taurynę też vitalmax'a 200 caps (dextrojuice'a akurat nie było ;/ ) , za reszte tranik, witaminki jedzenie itp

najwyżej na mnie nie zadziała


i teraz prosiłbym o ocenienie dawkowania (napisze dość szczegułowo) :


Dzień nietreningowy
po przebudzeniu się na pusty żołądek 30 min przed śniadaniem 5 g kreatyny (płaska łyżeczka) + ~30g glukozy (czyli ok. 7 płaskich łyżeczek, waże 78kg) <- mieszam wszystko w 0,2 litra wody

+

2 capsy tauryny (1 caps. = 500mg tauryny)

Najpierw łykam taurynę i popijam wodą z kreatyną i glukozą






Dzień treningowy
[to samo co wyzej czyli: ] po przebudzeniu się na pusty żołądek 30 min przed śniadaniem 5 g kreatyny (płaska łyżeczka) + ~30g glukozy (czyli ok. 7 płaskich łyżeczek, waże 78kg) <- mieszam wszystko w 0,2 litra wody
+

2 capsy tauryny (1 caps. = 500mg tauryny)

Najpierw łykam taurynę i popijam wodą z kreatyną i glukozą




bezpośrednio po treningu siłowym na pusty żołądek biore 2 tabsy tauryny i zapijam 5g kreatyny + ~35 glukozy rozpuszczonymi w 0,2 wody





bilans: Dzień nietreningowy: 2 caps. tauryny + 5gkreatyna + 30g glukoza <- wszystko rano

Dzień treningowy: 2 caps. taur. + 5g kreat. + 30 g glukoza <- rano
2 caps. taur. + 5g kreat. + 35g glukoza <- po treningu




Hehe dokładny jestem nie ?


Dobrze to opisałem ?

aha czy rozpuszczoną kreatynę należy sopżywać odrazu po przygotowaniu ? bo np idąc na siłownię przygotowuje sobie kreat. + gluk. + wode w jednej butelce i pije to po treningu, czyli ponad 2 godziny od przygotowania. Można tak ?

Czy może lepiej żebym po siłowni nic nie pił i dopiero w domu (czyli po około 15 minutach) przygotowywał to wszystko i dopiero wtedy pił ???


pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 161 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
pij od razu, taki najskromniejszy z możliwych cyklik ci się ułożył więc może być.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Thermo Speed vs ABB Lean Stack

Następny temat

bialko

FuckBaton