SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Trochę" się zalałem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3026

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 92 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
Cześć,

Po półrocznej kontuzji wróciłem do treningów, ale trochę przesadziłem z dietą:

Wg wagi mi fit:
Poziom tłuszczu 22.6%
Tłuszcz trzewny: 11

Kalorie ~3000, ale chyba za dużo fast foodow

Wiek: 32
Wzrost: 177
Waga: 76
Trening siłowy 4 razy w tygodniu

I teraz pytanie: zależy mi na zwiększeniu masy mięśniowej, ale nie chce się totalnie zalać. Czy powinienem dodać aeroby do aktualnego treningu? Czy na razie olać temat, dalej iść w masę i zrobić ścinkę po zwiększeniu masy?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2729 Napisanych postów 50682 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341797
Jeżeli faktycznie masz 22% bf to o masie nie powinieneś nawet myśleć.
Zrób porządną redukcję i dopiero myśl o budowaniu mięśni.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76927 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643479
W tym wypadku jedynie redukcja ,
najpierw trzeba pozbyć się tkanki tłuszczowej

Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Twoim celem jest redukcja wiec odejmujesz ok 300kcal,
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 92 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
Dziękuję.
A jeśli chodzi o ćwiczenia, to czy dodanie 2x30 minut aerobów po ćwiczeniach siłowych będzie ok? I czy w trakcie tak długich treningów muszę uzupełniać węgle czy wystarczy po/przed?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686528
Nie będzie ok. Przy tak wysokim poziomie tkanki tłuszczowej zdecydowanie należy redukować i dodanie aerobów, czy jakiekolwiek innej aktywności fizycznej nic tutaj nie pomoże. Chyba, że będzie ona tak wysoka, że bilans kaloryczny będzie ujemny. Czyli po prostu redukcja. Nie pozostaje w takiej sytuacji nic innego jak zmienić cel na redukcję tkanki tłuszczowej. W innym przypadku dojdzie do znacznego otłuszczenia organizmu. Polecam poczytać na ten temat:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 92 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
Chodziło mi o dodanie aerobow przy jednoczesnym zmniejszeniu kaloryczności.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 17 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3541
To już jak chcesz, zawsze warto robić cardio dla zdrowia, ale w kontekście kształtowania sylwetki to tylko narzędzie do kreowania deficytu. Czy utniesz więcej kcal czy przykręcisz więcej cardio, Twój wybór :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686528
Skoro chodzi Tobie o dodanie aktywności fizycznej oraz zmniejszenie spożywanych kalorii, to łatwiej nazwać ten zabieg zamianą celu na redukcję tkanki tłuszczowej. Przy obecnym poziomie tkanki tłuszczowej inny wybór celu nie ma sensu. Myślę, że wszystko n ten temat napisaliśmy powyżej. Polecam wyciągnąć z tego odpowiednie wnioski i działać.

Ewentualnie jeszcze co możesz zrobić, to wrzucić zdjęcia sylwetki. Zobaczymy czy rzeczywiście poziom tkanki tłuszczowej jest aż tak wysoki i co należy robić.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12504 Napisanych postów 121879 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404862
albo dodajesz aeroby albo ucinasz kalorie, ja bym na poczatek ucial kalorie a potem dodal aeroby
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 92 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 235
Dzięki wszystkim za rady.

domer


Ewentualnie jeszcze co możesz zrobić, to wrzucić zdjęcia sylwetki. Zobaczymy czy rzeczywiście poziom tkanki tłuszczowej jest aż tak wysoki i co należy robić.


Porównując z poglądowymi zdjęciami znalezionymi w sieci to by się niestety zgadzało :)

Dietę mam raczej ok, makra i kcal się zgadzają.
Teraz pytanie: trenuję rano, przed pracą. Po obudzeniu wypijam ok 30g Huela, bo na głodnego nie daję rady funkcjonować + bcaa i kreatyna. Po około 1,5 od przebudzenia wypijam 50g carbo noxa i zaczynam trening. Po treningu carbo nox, bcaa i kreatyna. Czy to jest ok? Bez carbo mam zjazd i nie mam siły pracować.




Zmieniony przez - kanadinol w dniu 2020-01-03 16:10:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9765 Napisanych postów 9931 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 238565
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny na masę

FuckBaton