SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skrzydło - Dalej walczę

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15451

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 758 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 18436
Witam wszystkich ponownie.

Zaczynam nowy dziennik ponieważ mam trochę więcej czasu i potrzebuje dodatkowej motywacji.
Swoją przygodę zaczynałem w Przemiana 2012
http://www.sfd.pl/Skrzydło_Przemiana_2012-t828527.html ,jakoś dałem radę i nie żałuje tego że brałem udział.
Ostatnie 3-mce to było utrzymanie tego co wypracowałem przez ostatni rok , diete starałem sie utrzymywać , ale jak to latem bywa było piwko ,grille

Od 2 tygodni jadę planem BILL STAR 5X5 ponieważ chcę zyskać na sile przy okazji zredukować tkankę tłuszczową
Trenowałem wcześniej tym planem i byłem bardzo zadowolony.

Trening będzie wyglądał następująco

Poniedziałek
Przysiad ze sztangą tył 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wyciskanie leżąc, pozioma 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wiosłowanie 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
DODATEK
Uginanie ramion ze sztangą 10x3
Wyciskanie francuskie 12x3
Russian Twist 40x3

Środa
Push press 3x6 70%, 80%, 80%
Przysiad ze sztangą tył 4x5 60%, 70%, 80%, 80%
Wyciskanie z głową do gory 4x5 70%, 80%, 90%, 100%
Martwy Ciąg 4x5 70%, 80%, 90%, 100%
DODATEK
Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 3x8
Pompki na poręczach 3x8

Piątek
Przysiad 4x5,1x3,1x8 60%,70%,80%,90%,102.5%,80%
Wyciskanie leżąc, pozioma 4x5,1x3,1x8 60%,70%,80%,90%,102.5%,80%
Wiosłowanie oburącz 4x5,1x3,1x8 60%,70%,80%,90%,102.5%,80%
Dodatki
Wspięcia na łydki stojąc 25x3
AB Wheel 8x3

Trening Poniedziałkowy i Piątkowy robię w domu ,natomiast środa będzie na siłowni dopóki nie zakupie drązka do podciągania.
Dlaczego w domu ,ponieważ mam warunki ,sprzęt zakupiłem i logistycznie jest mi lepiej

Z suplementów aktualnie wcinam od tygodnia
Hi-Tec Nutrition - BCAA Powder
Trec - Super Omega-3
Trec - ZMA
Vitamin A-Z
Scitec nutrition - Protein DELITE
Od poniedziałku zaczynam
Universal Nutrition - Creatine micronized

Trochę tego jest , ale myślę ze to podstawa a ile wytrzymam to zobaczę
Aktualna waga to 90kg
Wymiary zrobiłem zapisałem i wpiszę za 1-mce czy coś ruszyło.

Jutro pierwszy wpis z treningu.
Zachęcam do czytania , krytykowania i dopingowania.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1235 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22845
Witam ponownie

Oczywiście będę zaglądał.

Powodzenia!

Zmieniony przez - arekmos81 w dniu 2012-10-07 18:52:16

"Nigdy się nie poddawaj,porażka nigdy nie oznacza końca lecz początek drogi do zwycięstwa"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 212 Wiek 47 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3220
witam będę śledził poczynania. I powodzenia

bez walki nie ma postępu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46879 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
czołem pilocie samolocie ,tez tu wpadne i namieszam jak to ja ha ha

tak na początek ciezko jest robic redukcje i zyskiwac na sile :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 2353 Napisanych postów 41144 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 350466
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 688 Wiek 45 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8399
Powodzenia przy nowym podejściu, też zaglądnę :)

„Znawca Archaicznych Ćwiczeń”

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5383 Napisanych postów 22305 Wiek 70 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1078231
Piątek
Przysiad 4x5,1x3,1x8 60%,70%,80%,90%,102.5%,80%

Potrzebuję objaśnień do tego zapisu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46879 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ojan
Piątek
Przysiad 4x5,1x3,1x8 60%,70%,80%,90%,102.5%,80%

Potrzebuję objaśnień do tego zapisu.





60%/5p, 70%/5p, 80%/5p, 90%/5p, 102,5%/3p, 80%/8p

w tym 102.5% i 3p chyba chodzi o to ,ze skrzydełko poprawił siłę


chociaz moim zdaniem kontynuowanie treningu na tych 5p to błąd ,to juz było i trzeba zakres powtorzen zmienic ,zeby popudzic innego rodzaju włokna i inne obszary miesni -nie mowie juz ,ze trenowanie wciaz na 5p to proszenie sie o kontuzje-przynajmniej u mnie tak było jak robiłem 5x5,sciegna i stawy nie lubia wciaz tego samego,do treningu powinno wprowadzac sie inne zakresy powtorzen jak 10 i 15 czasami nawet 20-25p,niektore miesnie nie lubia duzych ciezarow i 5p np naramienne ktore lepiej reaguja na 12-15p,z reszta np u mnie uda tez lepiej czuje na 20p niz mocowanie sie na 5p,na przedostatnim treningu ud robilem metoda piramidy uda 12-10-8-6-4p ,a na ostatnim treningu ud 5x20p i do tej pory ledwo witkami ciagne po tych 20p ,po progresji 12-4p natomiast tylko stawy kolanowe bolały
Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-10-08 09:28:35

Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-10-08 09:35:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5383 Napisanych postów 22305 Wiek 70 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1078231
chunga - dzięki za wyjaśnienia!
Skrzydło chce zwiększyć siłę a na to odpowiedni jest mniejszy zakres powtórzeń (podobno ten plan jest sprawdzony - jak wiesz!).
Poza tym potwierdzam Twoje spostrzeżnia: większa ilość powtórzeń (na odpowiednio dużym - zbliżonym dla maksymalnego dla tej ilości powtórzeń) daje dużą obolałość! Chociaż taką samą obolałość może wywołać i te 5 powtórzeń (przy maksymalnym obciążeniu) - chociaż wydaje mi się, że jedna seria to chyba mało.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 758 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 18436
Dzięki wszystkim za wejście

Dodam tylko że te 102,5% to jest dla mnie w przyszłym tygodniu 100 % , dodaje co tydzień 2,5kg itd.....i siła rośnie
Wiadomo że na początku musiałem zejść z swoich maksów o 10% , po czterech tygodniach jestem na swoich max i dokładam dalej po 2,5kg co tydzień dopóki daję radę.

Co do stawów to tylko kolana siadają , ale bolały zarówno przy małych obciążenia z duża ilością powtórzeń jak i z dużymi obciążeniami z mała ilością powtórzeń.

Trening 08.10.2012
Poniedziałek
Przysiad ze sztangą tył 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wyciskanie leżąc, pozioma 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wiosłowanie 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
DODATEK
Uginanie ramion ze sztangą 10x3
Wyciskanie francuskie 12x3
Russian Twist 40x3

Przed treningiem rozgrzewka (skakanka , wymachy ramion , przysiady itd) cały trening trwał około 1godz , przerwy miedzy seriami 1,5-2 min
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4228 Napisanych postów 25645 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 704023
Dobrze ,ze znów na fali...a się to przyda bo od 1 listopada-3 miesięczny super konkurs-cel-obalanie mitów i matywacja do coraz lepszej formy az do 1 lutego....Naprawdę będzie trzeba dac z siebie wszystko w trzech płaszczyznach...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o pomoc w ułożeniu diety/treningów

Następny temat

Konkurs: Biceps & Triceps-Start :3 listopad 2012-Wyniki s 19

Zestaw 1