SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1738755

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11703 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231297
Dzięki Tomku. Też z kaszą będę musiał spróbować.

A tymczasem przyszła mi opaska.


Mam nadzieję, że poprawi mi to komfort treningu. Chociaż już dzisiaj posmarowałem łokieć i okolice kremem Muay i rewelacja. Różnica ogromna, na prawdę!

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 441 Napisanych postów 12495 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282471
Taka pogoda tez powoduje ze trzyma sie wiecej wody pod wieczor, przynajmnij tak mi sie wydaje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11703 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231297
cvfdbkz
Taka pogoda tez powoduje ze trzyma sie wiecej wody pod wieczor, przynajmnij tak mi sie wydaje.




Też tak myślę może być. Dobrze, że na weekend w końcu ochłodzenie. Tylko szkoda, że to weekend, jeszcze do tego długi...


Ja jednak zmieniłem plany i na ostatni poszło - sałatka z jajkiem, szynką i sosem Cezar

1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3179 Napisanych postów 23083 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 544977
ja tam własnie czasem specjalnie robie takie omlety/ciasta bardziej suche bo lubie takie :D ale tylko omlety i ciasta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 623 Napisanych postów 1688 Wiek 121 dni Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75132
ja wziąłem sobie do serca, że ten ostatni placek wyszedł Ci za suchy, spróbowałem na bazie kaszy jaglanej...i przedobrzyłem bo byl delikatnie za mokry ale petarda takie placki, muszę częściej robić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 3572 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 45531
rehbandy super sprawa!
zuplenie inny komfort cwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2202 Napisanych postów 61831 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 402449
Napewno pomoże na łokieć, też teraz zakładam bo już ciężary są jakie są i stresik w głowie sie pojawia. Dogrzeje ci jeszcze mocniej

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11703 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231297
No dzisiaj pierwszy trening w opasce i jest całkiem ok. Ale zobaczymy jutro, bo są plecy i wtedy łapę czuję najbardziej.


12.08.17

Trening
Barki + łydka:

1. Unoszenie sztangielek bokiem - 12x27,5kg; 10x30kg
2. Wyciskanie żołnierskiej - 6x52,5kg; 6x55kg; 6x57,5kg; 6x60kg; 6x62,5kg
3. Unoszenie sztangielek na tył barków leżąc na ławce skośnej - 10x12,5kg; 10x12,5kg
4. Unoszenie sztangi wzdłuż ciała - 12x45kg; 12x45kg; 12x45kg
5. Unoszenie sztangielki bokiem leżąc bokiem na skośnej ławce - 12x7,5kg; 12x7,5kg
6. Face pull - 12x8szt.; 12x9szt.
7. Unoszenie sztangielek przodem chwytem neutralnym siedząc - 10x17,5kg; 10x17,5kg

8. Wspięcia siedząc - 4x MAX
9. Wspięcia stojąc na maszynie - 4x MAX

Rano na czczo 1h na kolarzówce.
Po treningu siłowym 30min na bieżni.










W unoszeniu +2,5kg w obu seriach. Już na granicy poprawności, więc na pewno na tym zostaję.
W żołnierskim progresja zgodnie z planem, +2,5kg i za tydzień tak samo planuję.
W unoszeniu przed siebie również +2,5kg i jeszcze czułem zapas.


Dieta - HC:
TRENING KOLARSKI
1. Omlet z Goudą.
2. Kurczak z kaszą bulgur i warzywami.
3. Tost z szynką, Goudą, ogórkiem i na wierzch Emilka.
TRENING SIŁOWY
4. Omlet jaglano-ryżowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , prażonymi jabłkami i płatkami kukurydzianymi.
5. Indyk z kaszą jaglaną i warzywami.
6. Shake lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i kostką czekolady 90%.












Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie


Po treningu:



Ogólnie dzisiaj zrobiłem nadprogramowe 1,5h cardio i obciąłem ok. 200g węgli i 20g tłuszczów.
Jutro tak samo chcę zrobić 1,5h dodatkowego cardio (limit na ten tydzień już wczoraj był wykręcony) i do treningu będzie szło samo białko z minimalną ilością tłuszczu, a po treningu (mimo, że plany mocno się zmieniły) konkretnie chcę pojeść.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 374 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 232416
Dobrze to wyglada, wiesz jaka waga teraz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 11703 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 231297
Sono Tutti
Dobrze to wyglada, wiesz jaka waga teraz ?


Waha się w granicach 78,5-79,5kg.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016