SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1694291

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1567 Napisanych postów 9337 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 719675
emenems
Policja techniki czai się wszędzie. Nie kumają, że każdy może mieć inny wzorzec ruchowy i ogólnie odmienny i właściwy tylko sobie układ dźwigni.
Pójdą na kilka warsztatów, dopną technikę na jednym vlogu na yt, a potem są guru. Tak było z kolanami przy przysiadach, teraz wszędzie buttwinki, łokcie pod sztangą przy przysiadach, etc. A taki Papaj przy siadach rękami robi szpagat, a kopyta jak u konia i ciężary potworne...
Nie robić fundamentalnych błędów i poprawiać WŁASNĄ technikę cały czas - to jest piękne i najbardziej motywuje. Przynajmniej mnie.


Mega dobrze ujęte

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2183 Napisanych postów 61137 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 352736
Dokladnie , kazdy ma troche inny ruch dlugosc konczyn, mobilnosc etc. Mnie tylko najbardziej razi jak ktos robi np. Negatyw niby a ciężary bezwladnie w dol albo napieprza z prędkością swiatla a potem foch na caly swiat bo nie rośnie. W przypadku ulozenia lokci, kolan,bioder to sie moze chciał nie chciał zmieniac, tak jak piszesz Lech mobilnosc juz zerowa kombinuje zgumami na sztandze zeby jej nie trzymac rekami albo trzyma praktycznie za talerze ( co w sumie tez glupie nie jest, ja tak lapie lepiej rownowage). No ale kazdy jest inny , musi znalezc metode na siebie
1

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3536 Napisanych postów 11585 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 226630
Co do samego trzymania sztangi, to Jeszcze u mnie jest luz. Ale jak jeszcze złapię trochę kg, to Już nie ma opcji trzymać jej wąsko, bo po prostu ręce mi cierpną w czasie serii. Niech któryś że speców spróbuję zrobić siady z moją łapą

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 711 Napisanych postów 9056 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 98159
Nie mam ostatnio czasu na bieżąco śledzić, ale Bzyku robisz konkretną robotę.
Zawsze high level +100 do własnej motywacji :)


Zmieniony przez - WojtekA4 w dniu 2017-01-28 16:03:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2183 Napisanych postów 61137 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 352736
BzykuDG
Niech któryś że speców spróbuję zrobić siady z moją łapą


Pan skromny

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3536 Napisanych postów 11585 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 226630
WojtekA4
Nie mam ostatnio czasu na bieżąco śledzić, ale Bzyku robisz konkretną robotę.
Zawsze high level +100 do własnej motywacji :)





Zmieniony przez - WojtekA4 w dniu 2017-01-28 16:03:24


No właśnie gdzieś nam Wojtku zaginąłeś... Miło to czytać, jeśli faktycznie mam jakiś wpływ, to dla mnie to też jest mega motywujące.


gienus, a jak . A tak serio, to z racji, że mam bardzo krótkie ramię, to ciężko mi jest zgiąć mocno rękę. Z rozmową przez telefon jest to samo. Tak samo fronty ciężko mi się robi i na następnym treningu próbuję z paskami, bo już mnie Wolski zyebał dzisiaj, że zaokrąglam plecy w piersiowym.



28.01.17

Wyszło tak, że dzisiaj robiłem trzeci trening nóg w tym tygodniu . Ten sam w poniedziałek, potem dwójki w czwartek, no i dzisiaj. Może bocian odleci, jak to dziś ujęła moja koleżanka


Trening
Nogi + łydka:

1. Przysiad tylni - 6x132,5kg; 6x135kg; 6x137,5kg; 6x140kg; 6x142,5kg; 6x145kg
2. Fronty - 10x72,5kg; 10x75kg; 10x80kg; 10x82,5kg
3. Przysiad bułgarski - 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg ciężar sztangielki w dłoni
4. Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangą - 12x85kg; 12x87,5kg; 12x90kg; 12x92,5kg

5. Wspięcia siedząc - 4x MAX
6. Wspięcia stojąc na maszynie - 4x MAX

Na koniec 20 minut rozciągania










W klasyku dołożone 2,5kg i dokładam dalej. We frontach w połowie ćwiczenia dołożyłem już o 5kg, bo cały czas idzie lekko i dokładam dalej. Bułgarskie na tą chwilę max. W martwym back pumpsy, ale jakoś udaje mi się robić, chociaż technika nie jest dla mnie zadowalająca.
Ogólnie przy wszystkich siadach staram się siadać tak nisko, jak udaje mi się zginać nogi. Fajnie, że siła idzie, bo jednak te nogi robię dość często i bałem się, że mogą nie nadążać z regeneracją.

Na koniec rozciąganko, ale w poniedziałek wpada do mnie fizjo i wtedy coś czuję będzie płacz


Dieta - HC:
1. Omlet: 5 białek jaj, 30g twarogu, 5g oleju kokosowego, 15g wpc, 40g mixu mąki z cieciorki/płatków jaglanych, 130g mandarynki
TRENING - bezpośrednio po 35g Grenade Hydra6, 50g daktyli
2. Omlet: 6 białek jaj, 15g wpc, 100g banana, 80g mixu mąki z cieciorki/płatków ryżowych, marchewka
3. 125g piersi, 200g pierogów z serem i szpinakiem, warzywa
4. BTW 35/5/60
5. BTW 35/10/40
6. BTW 35/5/60





Suplementacja:
Grenade 50 calibre - porcja przed treningiem
Grenade Hydra 6 - 35g po treningu
Grenade Engage - porcja po treningu
Grenade Defend - porcja w czasie treningu


Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-01-28 16:21:41

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 3572 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 45526
Tak samo fronty ciężko mi się robi i na następnym treningu próbuję z paskami, bo już mnie Wolski zyebał dzisiaj, że zaokrąglam plecy w piersiowym.

Mam to samo . Probowalem z paskami i jeszcze gorzej Marian ma chyba ten sam problem

Ladnie lecisz Lukasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 10122 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1022019
Bzyku, gdzieś coś pisałeś że wrzucisz przepis na leniwe, to jak - można liczyć na kolejne kuchenne rewelacje ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3536 Napisanych postów 11585 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 226630
No będę Mati na następnym próbował z paskami, zobaczymy co z tego wyjdzie
Dzięki

kabo, proszę przepis na kluchy:
http://www.sfd.pl/Leniwe_kluski_NO_CARB-t1139846.html#

Ogólnie to złamał mi się uchwyt na telefon przy statywie, a nie chce mi się walczyć z ustawianiem, ale coś pomyślę, żeby zaległe „odcinki” pokręcić
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 10122 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1022019
dzięki, nie przypuszczałem, że to takie proste ,
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016