SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Pudełkowa" dieta na redukcję - proszę o ocenę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4395

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2166
Dieta :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 30
Waga : 92
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW / 1x basen
Odżywianie : potrafię zjeść wszytko
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : b.dobry - regularny przegląd zdrowia
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Omega 3,VitalPack, WPC 80,
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak
Stosowane wcześniej diety : jedzenie co popadnie

Witam,

Proszę o o rzuceniem oka na dietę.
Dieta jest monotonna ale mnie to nie przeszkadza kurczaka będę podmieniał rybami, a kuskus kaszą gryczaną lub brązowym ryżem.
Dieta jest taka ponieważ bardzo często jeżdżę po hotelach, gotuje sobie wtedy w multicooker (miałem kiedyś dietę z pakietu multisport-nie sprawdziło się).
Dziennie wypijam 3-4 filiżanki mocnej kawy, dodatkowo zażywam VitalPack 2x tab.
Lubie też warzywa(tych ponoć się nie wlicza o ile nie są strączkowate) i owoce (głównie jabłka oraz sezonowe,truskawki,jagody itp.).







Zmieniony przez - choke_21 w dniu 2018-04-06 11:16:15

Zmieniony przez - choke_21 w dniu 2018-04-06 11:25:11
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2869 Napisanych postów 8601 Wiek 49 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 534938
Ja miałabym kilka luźnych uwag: kalorii mało jak na takiego "chłopa", tłuszczu bym dodała chociaz 10g, masła orzechowego bym nie jadła - ale zdrowe tłuszcze z ziaren/orzechów jak najbardziej, ser twarogowy półtłusty lepiej niż chudy. I śniadanie troche dramat - na wodzie ten proch z płatkami? Daj chociaz kefir, jogurt naturalny... A witaminy skad? z pastylki? Nie widać owoców w misce...
Zacznij od przeliczenia zapotrzebowania i makro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2166
Jem dużo warzyw, prawie 2 cebule, 2 pomidory oraz pół papryki dziennie, z owoców to 2 jabłka dziennie jem na spokojnie. Owsianka z wodą ale dodaje sobie do niej 2 łyżki orzechowej mieszanki studenckiej oraz raz na jakiś czas łyżeczkę miodku wielokwiatowego. Masło orzechowe cenie sobie za wygodę, mogę zmienić na migdałowe.
Makro policzone ZAPOTRZEBOWANIE : 3 124,0 kcal 160,0 g 469,0 g 67,0 g









Zmieniony przez - choke_21 w dniu 2018-04-06 12:16:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2869 Napisanych postów 8601 Wiek 49 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 534938
"prawie 2 cebule, 2 pomidory oraz pół papryki dziennie" - to NIE jest dużo. Podobnie 2 jabłka- to nie jest duzo, ale owoce zawsze wliczamy w miskę - cebule, pomidor, papryka - mozesz sobie nie wliczac.
Masło orzechowe po prostu jest niezdrowe - a już w ogole odpada jako stały element diety. Jak sie upierasz to daj ten migdał, jeśli 100%.
Mimo, ze lubisz monotonnie - to jednak pomyśl o posiłkach alternatywnych - kalorii ciagle jest mało jak na Twoje wymiary i łatwo nabawić się niedoborów. Ja bym pewnie zaczynała od 2700, zeby było z czego obcinac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 459 Napisanych postów 2520 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 266147
To, że monotonna dieta ci nie przeszkadza to jedno, ale jest ona prostą drogą, żeby doprowadzić do wyżej wspomnianych niedoborów.
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2166
Panowie dzięki za informacje, ale doradźcie jak ustrzec się niedoborów i na czym podbić kalorie.
Zrozumcie że taka dieta jak w załączniku się u mnie nie sprawdzi, czasami mam takie tygodnie ze gonie po Polsce od poniedziałku do piątku. Mam nielimitowany dostęp do dietetyka w LuxMed i w Multisporcie ale nawet nie korzystam bo klika razy jak bylem to mi właśnie rozpisał takie cuda jak niżej, lista zakupów na tydzień mieści się na 2 kartkach a4.




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2869 Napisanych postów 8601 Wiek 49 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 534938
Margaryna w diecie???? OMG.
Mozesz jeść jajka? Rób śniadanie czasami z jajkami - omlet, jajecznica. Placek gryczany z owocami.Ten pudding z chia też jest szybki. Nie wypiszę Ci tu dań na 7 dni - kombinuj sam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2166
Czy mam przez to rozumieć że aby ustrzec się tych niedoborów wystarczy różnicować posiłki np. zamiast owsianki jajecznica, zamiast kurczaka ryba albo wołowina ?
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3531 Napisanych postów 61728 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672779
Zdecydowanie urozmaicanie jest podstawą zdrowej diety. Warto o tym pamiętać.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 459 Napisanych postów 2520 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 266147
choke_21
Czy mam przez to rozumieć że aby ustrzec się tych niedoborów wystarczy różnicować posiłki np. zamiast owsianki jajecznica, zamiast kurczaka ryba albo wołowina ?

W dużym stopniu takim postępowaniem zminimalizujesz ryzko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Endomorfik

MenS