SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy... :'-(

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 876

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 140
Heyo wszystkim! Prosiłbym o pomoc i przepisanie mi jakiejś diety, sposobu na poprawienie sylwetki... W moich zamierzeniach jest długi okres uczęszczania na siłownie więc dieta może być napisana pod tym kątem. Za wszelkie porady i diety dzięki


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 100

Wzrost: 184

Obwód klatki: 124

Obwód ramienia: 42

Obwód talii: 114

Obwód uda: 60

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?

Aktywność w ciągu dnia: Szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Poniedziałek,Środa,Piątek - Siłownia, Wtorek - 2h W-F i 2h Siatkówki.

Odżywianie: Nie przepadam za kaszą.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Nie e

Stan zdrowia: Zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: Możliwość ćwiczenia co dzień.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Nie e

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Nie e

Stosowane wcześniej diety: Nie e

Zmieniony przez - Juby_sLu w dniu 2008-03-30 19:13:06

Siła płynie z krwią...
A duma razem z nią...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
Poczytaj w poście dla początkujących i dla odchudzających się. policz, pomyśl, ułóż dietę i daj do sprawdzenia

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 140
Oki oki... Czytałem! Część zrozumiałem teraz staram sie ją napisać. Tylko teraz nie wiem czy jeszcze mam wybrać odpowiednia ilość a jeżeli tak to ile i w jaki sposób się dowiedzieć?

Siła płynie z krwią...
A duma razem z nią...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
odpowiednią ilość czego?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 140
Nom np. Białka podczas 1 dania...

Siła płynie z krwią...
A duma razem z nią...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7337
****Etap II **** - wyliczanie makroskładników pokarmowych

Rozkład naszych makroskładników zaczniemy od białka. Jest ono bardzo ważnym składnikiem każdej diety, ale redukcyjnej szczególnie, standardowo przyjmuje się od 1,5-2,2 g białka na kg. Jest to wzór ogólny, ale dla większości prawdziwy . Nasz "model" z racji jego aktywności i płci , będzie przyjmować 2g białka na kg wagi ciała czyli :
2x80 = 160g białka
A jak wiemy 1g białka to ~4 kcal na g, więc :
4x160 =640 kcal a więc to ilość kcal jaką musimy dostarczyć z białek
Następnym makroskładnikiem są węglowodany ich ilość nasz "model" ustanowił na 120g co daje nam w kcal :
4x120 =480kcal tak otrzymujemy ilość kcal jaką spożywamy z węglowodanów
A resztę naszego zapotrzebowania będą stanowić tłuszcze( 1g tłuszczy to 9kcal), czyli :
2300-640-480=1180kcal
1180/9 =131g i tak o to dostaliśmy ilość tłuszczu jaką będziemy spożywać w naszej diecie


Dla Madu wyciete z diety ... z postow podiweszonych

Wchodzisz, Walczysz, Wygrywasz, Jak Mistrz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
Remzi, nie dla mnie tylko dla uczciwiści

Daj 2,2-2,5 g białka na kg siebie; 1,5 g tłuszczu i resztę dopełnij weglami. Co Ci wyjdzie?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalenie tłuszczu a rozrost mięśni

Następny temat

Dżem

Fruzelina