SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanine(utrara tluszczu ) trzymania miesni w ryzach..

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 762

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3
Witam, zaczne od tego, że po roku Przerwy wracam do Ćwiczeń wiec jakiś zarys wiedzy mam , natomist chiałbym podejśc do wszytskiego na nowo, wiec prosze o waszą pomoc!!!
Po Pierwsze chciałbym przenieść sie w pracy na nocki czy to dobry wybór ??? nie bede kulturysta, wiec prosze brać to pod uwage !!! ale chciałbym też miec efekty i więcej zarabiać, pozatym mam 3 miesieczne dziecko co czasmi utrudnia spanie w nocy. Wiec tak Mam 183 cm wzrostu i waze teraz kolo 119 kilo - wiem sporo za dużo ale nie wyglądam zle mam tylko brzucha troche boki ale wszytsko wmiare jest zbite, reszta jest okej, tylko troche spadla podczas przerwy :(
W nocy Prace zaczynałbym od 23 i konczył o 7 rano , z tym ze o 22 musze wyjsc z domu a powrót kolo 8 rano .
Chailbym zzucic zalegly tluszcz , ale tym samym powiekszac troche miesnie , moj plan jest taki :
Cwiczenia 6 razy w tyg,z czego 3dni to cwiczenia typowo obciazeniami , wszytko robilbym 4 serie po 12-13 ruchów a osobne 3 dni 45 minut rowerek 20 minut bierznia, 30 minut boksowanie worka i 45 basen czy takie polaczenie spowoduje spadek z wagi i rozwój miesni??? Pozatym prosze o pomoc jak jesc i co jesc przyzwyczaje sie do kazdej diety tylko chcialbym zeby byla ona dobrana do pracy w nocy , spaniu w dzien i cwiczeniu, kiedy najlepeij ćwiczyć po pracy czy jak??? Suplementy tez moge jesc wszytskie nie ma z tym problemu. Jesli ktos stwierdzi ze nie da sie osiagac efektow pracujac w nocy cwiczac i odsypiajac w dzien to jakie jest wyjscie olac dodatkowa kase??? hmmm Pomózcie Prosze....!!!!!!!!!!!!!!
Pracuje na Bp Stacji wiec pracy cięzkiej nie mam moge w nocy zjesc kiedy potrzebuje i spac zawsze okolo 2 godzin w pracy...
Dziekuje bede czekał na pomoc








Płeć: Mężczyzna

Wiek: 26

Waga: 119

Wzrost: 183

Obwód klatki: 126

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: 120

Obwód uda: 70

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 35,8

Aktywność w ciągu dnia: Będzie silownia od poczatku wrzesnia, spacery z synem

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Plywanie w momencie kiedy zaczne silownie i box

Odżywianie: nabial, ryby, kurczaki indyk, owoce, paltki, jogurty, warzywa,
Codzienie dzien zaczynam od sera bialego 11 gr bailak 3 g carbo pozniej platki z melekiem kolejny posilek tynczyk , nastepnie obiad tu róznie , i kolacja przed 20


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: nie

Stan zdrowia: nie mailem problemów

Preferowane formy aktywności fizycznej: 6-7 razy w tyg, silownia plywanie box

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: rozne hmb termofutbarner

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak jak najbardziej

Stosowane wcześniej diety: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 113 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 739
1. dziecko niebawem przestanie w nocy przeszkadzać
2. skoro zależy ci na pieniądzach i efektach, to po co wydajesz $$$ na suplementy?
3. 6 razy w tygodniu szybko cię wykończy, jeśli nie próbowałeś tak ćwiczyć to lepiej odpuść
4. redukcję zaczyna się od zbudowania mięśni
5. basen słabo się nadaje na redukcję, podobnie jak rower - zdecydowanie lepiej biegać i to nie po maszynie ale po chodniku/parku
6. boksowanie jak kto lubi, ale to chyba tylko przy interwałach metodą Tanake może przynieść jakiś efekt
7. spacery z wózkiem to zerowy efekt przy zrzucaniu wagi - i to mówię z doświadczenia

I najważniejsze: zastanów się czy nie jesteś w stanie znaleźć lepszej pracy. Dlaczego uważasz że nie? Co możesz zrobić aby mniej pracować i więcej zarabiać? Na te pytania sam sobie odpowiedz, nie na forum. Ale odpowiedz sobie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3
Okej mogę wiec w nocy nie pracować, 6 razy w tyg juz kiedyś cwiczyłem , wiec co dalej ??? wydawalo mi sie ze na odzywkach na redukcje plywanie bedzie lepsze od biegania...Wiec jak mam cwiczyc zeby podnoscic coraz wiecej i spasc z Wagi???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 113 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 739
1. Plan FBW - wybierz dowolny z dzisiejszych postów na forum i zastosuj
2. Bieganie w dniach bez siłowni. Jak zbudujesz kondycję, zacznij interwały
3. Koniecznie zmiana diety: posiłek co 3h, dużo warzyw, bez cukru, bez słodkich napojów/soków.
4. Podwieszone posty w tym dziale i w dziale Odchudzanie pokierują cię dalej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4588
to co napisałeś to niezły plan, teraz powoli wdrażaj go w życie. poszukaj na forum podstawowego planu FBW do ćwiczeń na siłowni, a w dni bez siłowni pływaj, jedź na rowerze, itp. nie słuchaj kolegi powyżej o bieganiu, bo przy twojej wadze szybko się to skończy niszczeniem stawów i kolan. pływanie będzie jak najbardziej ok, każda aktywność przy takiej wadze bedzie powodować szybki spadek wagi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Praca , odchudzanine(utrara tluszczu ) trzymania miesni w ryzach..

Następny temat

Szybkie pytanie dot. przelicznika BTW

WPC zestaw